Update cookies preferences
Rekondiční pobyt Cena od 17 390 Kč / osobu · spokojenost 98,6 %
Objednat

Přijeďte se zregenerovat do našich lázní, naberte síly a dostaňte se zpět do kondice. Dopřejte si 12 dní a 11 nocí péče a odpočinku v Poděbradech.

Ubytování

Tento pobyt nabízíme v jednom z následujících hotelů:

Stravování

  • snídaně
  • polopenze
  • plná penze (začátek večeře, konec snídaně)
  • plná penze (začátek oběd, konec snídaně)
  • plná penze (začátek večeře, konec oběd)
  • plná penze (začátek oběd, konec oběd)

Termín

Pobyt lze objednat na 11 nocí v sezonách:
Pobyt lze objednat také na otevřený termín

Program pobytu

pro jednu osobu

Ceník pobytu

Pokoje

Počet nocí

11 nocí

Strava

Důležité informace

Tento pobyt pro Vás zajišťuje
Radka Hudcová

Dárkový poukaz

Kupujete tento pobyt jako dárkový poukaz na otevřený termín a chcete platit kartou online? Využijte rychlý nákup poukazu online a během chvilky budete mít dárkový poukaz na pobyt na svém emailu.

Koupit poukaz

Časté dotazy

platba za pobyt

většina pobytů musí být uhrazena ještě před nástupem. Výjimkou mohou být objednávky na poslední chvíli, které je možné zaplatit až na místě. Platit lze převodem nebo platební kartou.

stravování

Klienti, přijíždějící do našich lázní za komplexní, příspěvkovou a samopláteckou léčebnou péčí, mohou znát menu na celou délku délku svého pobytu, tedy i na 4 týdny dopředu.

Jsou nápoje ke stravování zdarma/v ceně pobytu?
Nikoliv. Nápoje zdarma jsou k dispozici pouze v rámci snídaní. U obědů a večeří jsou nápoje za úhradu.

oblečení na procedury

v případě klasické částečné masáže či celotělové masáži je možné mít na sobě spodní díl spodního prádla. Klient je však přikrytý ještě prostěradlem.
Při skupinovém tělocviku a ergometrickém tréninku je zapotřebí mít s sebou pohodlné sportovní oblečení.
Pokud máte v rámci pobytu sjednaný bazén, tak si nezapomeňte vzít s sebou plavky. Doporučujeme také gumovou obuv, aby jste neuklouzli.
Do solné jeskyně doporučujeme spíše delší rukáv, v jeskyni panuje teplota okolo 20°C, jeskynní prostředí je chladnější. Procedura působí pozitivně i přes oděv.

parkování

Naše lázně vlastní centrální parkoviště za Hotelem Libenský. Parkovací místo nerezervujeme a nelze ho garantovat.

Od 17. 11. 2024 probíhá rekonstrukce a parkoviště je pro veřejnost uzavřeno. Vjezd pro klienty je dočasně z ulice Fügnerova. Povolenky pro vjezd na parkoviště obdržíte v recepci hotelu, na kterém jste ubytovaní.

Několik parkovacích míst je i u Hotelu Bellevue Tlapák. Hotel Zámeček má parkoviště přímo u hotelu.

Ceny parkování.

poplatek z pobytu

Ano, od 1. ledna 2022 vstoupila v platnost obecně závazná vyhláška města Poděbrady o místních poplatcích, který pojednává o poplatku z pobytu. Tento poplatek činí 30 Kč/den.

Od poplatku jsou osvobozeny:

  • osoby mladší 18 let
  • osoby nevidomé,
  • osoby, které jsou považovány za závislé na pomoci jiné fyzické osoby podle zákona upravujícího sociální služby,
  • držitelé průkazů ZTP/P a jejich průvodci.
zdravotní stav u wellness pobytů

Při objednávce zvažte důkladně výběr pobytu. Lázeňské procedury v rámci wellness pobytů jsou procedury volně prodejné, tzn. bez lékařské prohlídky. Pokud si nejste jisti výběrem procedur, konzultujte vhodnost se svým lékařem. Úpravy procedur u wellness pobytů nejsou možné. Pokud si přejete sestavit pobyt ze svých vybraných procedur, zvolte pobyt šitý na míru.
Pokud máte zájem o procedury léčebné, nabízíme léčebný pobyt pro samoplátce, kde jsou procedury stanoveny na základě vyšetření lázeňským lékařem.

benefit a slevové programy

akceptujeme Sphere Card, Benefit Plus. Nabízíme slevy i pro klienty Pražské plynárenské nebo KB Penzijní společnosti. Zjistěte více o slevových a benefit programech.

zvířata

naše lázně umožňují pobyt malých a středních plemen zvířecích miláčků za poplatek 500 Kč/noc. Pobyt s domácím zvířetem je nutné vždy ohlásit předem. Pobyt je dovolen pouze na 3* hotelech - Libuše a Zimní lázně. Zvíře nesmí žádným způsobem narušovat chod hotelu, v opačném případě si vyhrazujeme právo řešit věc adekvátním způsobem. Vyhrazujeme si také právo na odmítnutí pobytu s domácím zvířetem.

apartmán

apartmán je pro 2 osoby, cena v mimosezóně i v hlavní sezóně je 500 Kč/pokoj/noc, v hotelu Chariclea 1 000 Kč/pokoj/noc.

platba kartou

Ano je možná, všechny naše hotelové recepce mají platební terminály. Při objednávce pobytu umožňujeme platbu přes platební bránu nebo Apple Pay a Google Pay.

bohoslužba

Bohoslužby probíhají pravidelně v Římskokatolickém proboštském kostele Povýšení sv. Kříže v Poděbradech. Zde je také možnost duchovního rozhovoru příp. komentovaná prohlídka kostela ve vybraných termínech (po předchozí telefonické domluvě).

Navštívit je možné také Římskokatolickou farnost v nedaleké Libici nad Cidlinou - rodišti sv. Vojtěcha (od května do prosince).

Kontakt:
ICLic.Mgr.Petr Kubant, probošt
Palackého 72/23, Poděbrady
Mobil: 731 800 196

sčítání slev

námi poskytované slevy nelze kombinovat s jinými slevami a akčními nabídkami.

děti

Naše lázně nezajišťují péči o děti v době lázeňských procedur. Pokud je dítě v doprovodu dvou dospělých osob, tak jsou procedury načasovány v rozdílných časech, aby bylo o dítě v čase procedury postaráno. Pro děti je k dispozici v rámci procedur pouze solná jeskyně, ostatní procedury jsou poskytovány osobám až od 18 let věku. Od 15 let věku je možná individuální domluva.
Ubytování dítěte na přistýlce je zdarma do 11,99 let. Stravování dětí do 11,99 let za 50 % ceny, od 12 let je stravování bez slevy.

příspěvek na pobyt přes zaměstnavatele

pro objednání pobytu přes zaměstnavatele stačí uvést do objednávkového formuláře fakturační údaje firmy (včetně IČO), na kterou chcete zvýhodnění uplatnit.
Před pobytem vám bude vystavena zálohová faktura, daňový doklad vám automaticky zašleme po skončení pobytu v našich lázních.

cestovní agentury

pobyt v našich lázních je možné objednat i přes partnerské cestovní agentury. Výhodnější je ale pobyt objednat přímo přes tento náš oficiální web. Pro stálé zákazníky nabízíme při opakované návštěvě věrnostní slevu. Cestovní kancelář také není poskytovatelem služeb. Na Váš dotaz či změnu jsme schopni reagovat rychleji.

bezbariérový přístup

Bezbariérový přístup je umožněn v hotelech Libuše, Zimní lázně, Libenský, Zámeček, G-Rex a v Rehabilitačním centru Máj.

dárkový poukaz

v objednávkovém formuláři uveďte do poznámky, že si přejete objednat pobyt i s dárkovým poukazem. Rádi vám poukaz pošleme elektronicky nebo vytiskneme a zalaminujeme. Poukazy na hodnotu můžete také zaplatit rovnou online platbou. Více informací o našich dárkových poukazech.

těhotné

pobyt těhotných žen je nutné nahlásit předem. Rádi vám na základě zdravotního stavu individuálně sestavíme nabídku procedur vhodných pro těhotné ženy. V případě dotazů kontaktujte, prosím, naše pracovniceBalneo recepce.

Foto od našich klientů

Recenze

98,6 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům pobytu Rekondiční pobyt posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 74 klientů a 73 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

P. A. (53 let, Břeclav)
Rekondiční pobyt
Zámeček ****
perfektní

Jako vždy super pobyt a jako třešnička na dortu švédské stoly po celý den

Zobrazit pokračování…

Jako vždy super pobyt a jako třešnička na dortu švédské stoly po celý den

28. června
Š. J. (65 let, Ústí nad Labem)
Rekondiční pobyt
Bellevue Tlapák ****
dobrá, ale...

OPĚT JÍDLO DRUHÁ PŮLKA JINÝ KUCHAŘ STRAŠNÉ. ZAČÁTEK VYNIKAJÍCÍ.

Zobrazit pokračování…

OPĚT JÍDLO DRUHÁ PŮLKA JINÝ KUCHAŘ STRAŠNÉ. ZAČÁTEK VYNIKAJÍCÍ.

22. června
K. L. (63 let, Bělá pod Bezdězem)
Rekondiční pobyt
Bellevue Tlapák ****
perfektní

Spokojenost s ubytováním , stravováním , čistotou i příjemným personálem na recepci, v restauraci i při lázeňských procedurách.

Zobrazit pokračování…

Spokojenost s ubytováním , stravováním , čistotou i příjemným personálem na recepci, v restauraci i při lázeňských procedurách.

20. června
perfektní

Spokojenost, klid,pohoda

Zobrazit pokračování…

Spokojenost, klid,pohoda

19. června
V. H. R. (53 let, Tutleky)
Rekondiční pobyt
Chariclea ****
dobrá, ale...

Mám velký problém s tím, že po nás bylo požadováno parkovné. Parkoviště je nedodělané a parkuj si kde chceš. To nemluvím o té hrůze plné bláta a děr vedle budoucího parkování. Za to chtít peníze mi připadá nehoráznost!

Zobrazit pokračování…

Mám velký problém s tím, že po nás bylo požadováno parkovné. Parkoviště je nedodělané a parkuj si kde chceš. To nemluvím o té hrůze plné bláta a děr vedle budoucího parkování. Za to chtít peníze mi připadá nehoráznost!

15. června
perfektní

Spokojenost jak s jídlem, tak i s ubytováním. Obsluha u procedur velmi milá a na úrovni. Určitě se rádi vrátíme. Děkujeme.

Zobrazit pokračování…

Spokojenost jak s jídlem, tak i s ubytováním. Obsluha u procedur velmi milá a na úrovni. Určitě se rádi vrátíme. Děkujeme.

15. června
M. Š. (44 let, Dolní Bousov)
Rekondiční pobyt
Chariclea ****
perfektní

V hotelu Chariclea by mohli být na chodbě za dveřma zrcadla.

Zobrazit pokračování…

V hotelu Chariclea by mohli být na chodbě za dveřma zrcadla.

14. června
perfektní

Vše super naprostá spokojenost

Zobrazit pokračování…

Vše super naprostá spokojenost

13. června
G. M. M. (60 let, Zlín)
Rekondiční pobyt
Chariclea ****
dobrá, ale...

Byl to můj čtvrtý pobyt. Hodnocení bude podobné jako vloni, protože lázně nemají potřebu v tomto hotelu, či spíše v obsluze restaurace něco zlepšit, i když celkově se něco přece jen k lepšímu změnilo. Na pokoji v hotelu je již vidět opotřebení, klimatizace tam ovšem fungovala bezvadně. Polštáře…

Zobrazit pokračování…

Byl to můj čtvrtý pobyt. Hodnocení bude podobné jako vloni, protože lázně nemají potřebu v tomto hotelu, či spíše v obsluze restaurace něco zlepšit, i když celkově se něco přece jen k lepšímu změnilo. Na pokoji v hotelu je již vidět opotřebení, klimatizace tam ovšem fungovala bezvadně. Polštáře jsou stále stejně veliké, ráno vás bolí za krkem. Recepce jako vždy “klapala”, zvláště chválím p. Janu Duškovou. Do bazénu, kvůli kterému do tohoto hotelu jezdím, chodí bohužel stále víc a víc lidí z jiných hotelů, někdy je proto plavání téměř nemožné. Páteční cvičení ve vodě má ovšem vysokou úroveň. Procedury trvají stále jen pouhých 15 minut, což neodpovídá ceně a ani kvalitě a nezažila jsem to v žádných jiných )lázních. Celkově je procedur málo vzhledem ke stále se zvyšujícím cenám pobytů. Úroveň snídaní a večeří se oproti loňskému roku zvedla, zůstali dobří kuchaři a je to znát. Ráno je větší výběr a večer, pokud nepřijedete z výletu příliš pozdě, si vyberete také. Co ovšem přímo otravuje pobyt a je to roky stále stejné, je neschopná obsluha restaurace. Obsluhuje vás mládež, o jejímž dospělém věku mám opravdu pochyby. Že vás nikdo nikdy nepozdraví, jsem si již zvykla, ale jinak- při příchodu často chybí talíře, příbory nejsou na stolech a vy si je stále berete sami jako ve školní jídelně, ovoce a sladkosti si nemáte čím nabrat, kaši musíte jíst suchou, protože přísady nikdo nenachystá, a když jednou ano, tak potom zase třikrát ne, nikdo se vás nezeptá, zda si dáte něco k pití, a tak dále a tak dále. V restauraci, která je- má být klimatizovaná, je po příchodu horko, zchlazenou místnost jsem za 16 dní nezažila ani ráno, ani večer, a na mou žádost dokonce jednou slečna reagovala slovy- tady je klimatizace? Hosté, kteří přicházejí na zahrádku, čekají a čekají a posléze odejdou. A perlička- když jsem ráno požádala o hudbu pro zpříjemnění snídaně, což by měla být také samozřejmost, dostala jsem od “servírky” neuvěřitelnou odpověď- My chceme spát!!! Opravdu. Pokud jsou klienti zvyklí na klasickou úroveň čtyřhvězdičkového hotelu, kvůli tomuto se do Charicley už nevrátí. Lázně nejsou ochotny najmout a hlavně zaplatit profesionální obsluhu. A je to opravdu škoda.

11. června
S. L. (52 let, BĚLÁ POD BEZDĚZEM)
Rekondiční pobyt
Libenský ****
perfektní

Naprosto vyzdvihujeme a chválíme neuvěřitelnou změnu ve stravování - všechna jídla vynikající, chutná, velký výběr a forma bufetu se nám zdá jako úžasný nápad. Jelikož nejsme v Poděbradech poprvé, můžeme srovnávat. Procedury super, personál velmi milý a ochotný, pobyt nám velmi pomohl a prospěl.…

Zobrazit pokračování…

Naprosto vyzdvihujeme a chválíme neuvěřitelnou změnu ve stravování - všechna jídla vynikající, chutná, velký výběr a forma bufetu se nám zdá jako úžasný nápad. Jelikož nejsme v Poděbradech poprvé, můžeme srovnávat. Procedury super, personál velmi milý a ochotný, pobyt nám velmi pomohl a prospěl. Mnohokrát děkujeme, určitě přijedeme znovu.

6. června
Další…

Pobyty pro muže

Léčebné pobyty

Wellness pobyty

Stálá nabídka

Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.