Pobyt, hrazený částečně zdravotní pojišťovnou. Lázně Poděbrady mají smlouvu se všemi zdravotními pojišťovnami České republiky.
V rámci příspěvkové lázeňské péče je zdravotní pojišťovnou hrazena pouze léčebně rehabilitační péče. Ostatní položky si hradí klient sám dle platného ceníku:
Strava je podávána dle rozhodnutí lékařského ředitele v souladu s léčebným režimem lázní, podporující celkovou léčbu pacienta a nemůže být zaměňována za stravu komerční. Léčebná strava se skládá z bufetové snídaně. Obědy a večeře jsou servírované a je možnost výběru ze dvou jídel.
Příspěvková lázeňská péče je poskytována 14 nebo 21 dnů podle rozhodnutí revizního lékaře zdravotní pojišťovny.
Při opakovaném pobytu lze na doplatky v rámci komplexní příspěvkové lázeňské péče je možné uplatnit 10% slevu Klubu Lázní Poděbrady, a.s. Není možné uplatnit žádné jiné slevy. Více informací o Klubu včetně registrace.
Tento pobyt nabízíme v jednom z následujících hotelů:
většina pobytů musí být uhrazena ještě před nástupem. Výjimkou mohou být objednávky na poslední chvíli, které je možné zaplatit až na místě.
v případě klasické částečné masáže či celotělové masáži je možné mít na sobě spodní díl spodního prádla. Klient je však přikrytý ještě prostěradlem.
Při skupinovém tělocviku a ergometrickém tréninku je zapotřebí mít s sebou pohodlné sportovní oblečení.
Pokud máte v rámci pobytu sjednaný bazén, tak si nezapomeňte vzít s sebou plavky. Doporučujeme také gumovou obuv, aby jste neuklouzli.
Do solné jeskyně doporučujeme spíše delší rukáv, v jeskyni panuje teplota okolo 20°C, jeskynní prostředí je chladnější. Procedura působí pozitivně i přes oděv.
Klienti, přijíždějící do našich lázní za komplexní, příspěvkovou a samopláteckou léčebnou péčí, mohou znát menu na celou délku délku svého pobytu, tedy i na 4 týdny dopředu.
Jsou nápoje ke stravování zdarma/v ceně pobytu?
Nikoliv. Nápoje zdarma jsou k dispozici pouze v rámci snídaní. U obědů a večeří jsou nápoje za úhradu.
naše lázně vlastní centrální parkoviště za hotelem Libenský, které je dostatečně velké, bez nutnosti rezervace předem. Několik parkovacích míst je i u hotelu Bellevue Tlapák. Hotel Zámeček má parkoviště přímo u hotelu.
Ceny parkování zde.
Ano, od 1. ledna 2022 vstoupila v platnost obecně závazná vyhláška města Poděbrady o místních poplatcích, který pojednává o poplatku z pobytu. Tento poplatek činí 30 Kč/den.
Od poplatku jsou osvobozeny:
Při objednávce zvažte důkladně výběr pobytu. Lázeňské procedury v rámci wellness pobytů jsou procedury volně prodejné, tzn. bez lékařské prohlídky. Pokud si nejste jisti výběrem procedur, konzultujte vhodnost se svým lékařem. Úpravy procedur u wellness pobytů nejsou možné. Pokud si přejete sestavit pobyt ze svých vybraných procedur, zvolte pobyt šitý na míru.
Pokud máte zájem o procedury léčebné, nabízíme léčebný pobyt pro samoplátce, kde jsou procedury stanoveny na základě vyšetření lázeňským lékařem.
akceptujeme Sphere Card, Benefit Plus. Nabízíme slevy i pro klienty Pražské plynárenské nebo KB Penzijní společnosti. Zjistěte více o slevových a benefit programech.
apartmán je pro 2 osoby, cena v mimosezóně i v hlavní sezóně je 500 Kč/pokoj/noc, v hotelu Chariclea 1 000 Kč/pokoj/noc.
Ano je možná, všechny naše hotelové recepce mají platební terminály. Při objednávce pobytu umožňujeme platbu přes platební bránu nebo Apple Pay a Google Pay.
naše lázně umožňují pobyt malých a středních plemen zvířecích miláčků za poplatek 500 Kč/noc. Pobyt s domácím zvířetem je nutné vždy ohlásit předem. Pobyt je dovolen pouze na 3* hotelech - Libuše a Zimní lázně. Zvíře nesmí žádným způsobem narušovat chod hotelu, v opačném případě si vyhrazujeme právo řešit věc adekvátním způsobem. Vyhrazujeme si také právo na odmítnutí pobytu s domácím zvířetem.
námi poskytované slevy nelze kombinovat s jinými slevami a akčními nabídkami.
pro objednání pobytu přes zaměstnavatele stačí uvést do objednávkového formuláře fakturační údaje firmy (včetně IČO), na kterou chcete zvýhodnění uplatnit.
Před pobytem vám bude vystavena zálohová faktura, daňový doklad vám automaticky zašleme po skončení pobytu v našich lázních.
Bohoslužby probíhají pravidelně v Římskokatolickém proboštském kostele Povýšení sv. Kříže v Poděbradech. Zde je také možnost duchovního rozhovoru příp. komentovaná prohlídka kostela ve vybraných termínech (po předchozí telefonické domluvě).
Navštívit je možné také Římskokatolickou farnost v nedaleké Libici nad Cidlinou - rodišti sv. Vojtěcha (od května do prosince).
Kontakt:
ICLic.Mgr.Petr Kubant, probošt
Palackého 72/23, Poděbrady
Mobil: 731 800 196
Naše lázně nezajišťují péči o děti v době lázeňských procedur. Pokud je dítě v doprovodu dvou dospělých osob, tak jsou procedury načasovány v rozdílných časech, aby bylo o dítě v čase procedury postaráno. Pro děti je k dispozici v rámci procedur pouze solná jeskyně, ostatní procedury jsou poskytovány osobám až od 18 let věku. Od 15 let věku je možná individuální domluva.
Ubytování dítěte na přistýlce je zdarma do 11,99 let. Stravování dětí do 11,99 let za 50 % ceny, od 12 let je stravování bez slevy.
v objednávkovém formuláři uveďte do poznámky, že si přejete objednat pobyt i s dárkovým poukazem. Rádi vám poukaz pošleme elektronicky nebo vytiskneme a zalaminujeme. Poukazy na hodnotu můžete také zaplatit rovnou online platbou. Více informací o našich dárkových poukazech.
pobyt v našich lázních je možné objednat i přes partnerské cestovní agentury. Výhodnější je ale pobyt objednat přímo přes tento náš oficiální web. Pro stálé zákazníky nabízíme při opakované návštěvě věrnostní slevu. Cestovní kancelář také není poskytovatelem služeb. Na Váš dotaz či změnu jsme schopni reagovat rychleji.
Bezbariérový přístup je umožněn v hotelech Libuše, Zimní lázně, Libenský, Zámeček, G-Rex a v Rehabilitačním centru Máj.
pobyt těhotných žen je nutné nahlásit předem. Rádi vám na základě zdravotního stavu individuálně sestavíme nabídku procedur vhodných pro těhotné ženy. V případě dotazů kontaktujte, prosím, naše pracovniceBalneo recepce.
Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům pobytu Příspěvkový léčebný pobyt pro dospělé posíláme žádost o recenzi.
Za poslední rok nám odpovědělo 17 klientů a 17 z nich bylo s pobytem spokojeno.
Přečtěte si recenze:
Chválím všechny sestřičky při procedurách, byly moc příjemné, odváděly perfektní práci. Jediné, co se mi nelíbilo, když za mnou měla přijet manželka, byla výše noclehu v hotelu Libenský. Jinak děkuji za celý pobyt.
Zobrazit pokračování…Chválím všechny sestřičky při procedurách, byly moc příjemné, odváděly perfektní práci. Jediné, co se mi nelíbilo, když za mnou měla přijet manželka, byla výše noclehu v hotelu Libenský. Jinak děkuji za celý pobyt.
22. září 2024S pobytem jsme byli s manželem maximálně spokojeni. Ubytování, jídlo, procedury, personál - všechno na výbornou.Děkujeme za krásné 3 týdny, i když plné procedur. -) Přece jen malá připomínka: matrace by mohly být lepší.
Zobrazit pokračování…S pobytem jsme byli s manželem maximálně spokojeni. Ubytování, jídlo, procedury, personál - všechno na výbornou.Děkujeme za krásné 3 týdny, i když plné procedur. -) Přece jen malá připomínka: matrace by mohly být lepší.
9. září 2024Skvělá úroveň procedur. Špatná úroveň stravy.
Zobrazit pokračování…Skvělá úroveň procedur. Špatná úroveň stravy.
9. dubna 2024Děkuji , líbilo se mi v Poděbradech, v lázních, byl tam klid, pohoda, potřebná jednání s personálem velmi dobré jednáni, stravu jsem využívala redukční a vyhovovalo mi to, zároven inspirace. Využila jsem přistylku pro rodinu,vše úplně v pohodě, kultura, kterou jsme využili také příjemná. Pobyt byl…
Zobrazit pokračování…Děkuji , líbilo se mi v Poděbradech, v lázních, byl tam klid, pohoda, potřebná jednání s personálem velmi dobré jednáni, stravu jsem využívala redukční a vyhovovalo mi to, zároven inspirace. Využila jsem přistylku pro rodinu,vše úplně v pohodě, kultura, kterou jsme využili také příjemná. Pobyt byl přínosný a příjemný a ráda se budu vracet. Ještě jednou děkuji. Rybáková M.
29. ledna 2024Procedury, čistota a veškerý zdravotnický personál,/lékařka a rehabilitační sestřičky/ perfektní, provozní personál hotelu a recepce taktéž, ale pokud jsem měl proceduru před snídaní a přišel čtvrthodinu před 8/snídaně do 8 hodin/, tak personál v restauraci byl HODNĚ nepříjemný, neochotný, což v…
Zobrazit pokračování…Procedury, čistota a veškerý zdravotnický personál,/lékařka a rehabilitační sestřičky/ perfektní, provozní personál hotelu a recepce taktéž, ale pokud jsem měl proceduru před snídaní a přišel čtvrthodinu před 8/snídaně do 8 hodin/, tak personál v restauraci byl HODNĚ nepříjemný, neochotný, což v člověku vyvolává obavy, aby vůbec ho tam vpustili či zda si nemá jít raději něco koupit. Výběr jídel výborný, porce také, strava velice chutná. Jen ta obsluha...Hotel Libenský je moderní, čistý a krásný, pokoj taktéž. Děkuji za krásný pobyt a někdy se určitě vrátíme i s manželkou.
29. listopadu 2023