Pobyt, hrazený částečně zdravotní pojišťovnou. Lázně Poděbrady mají smlouvu se všemi zdravotními pojišťovnami České republiky.
V rámci příspěvkové lázeňské péče je zdravotní pojišťovnou hrazena pouze léčebně rehabilitační péče. Ostatní položky si hradí klient sám dle platného ceníku:
Strava je podávána dle rozhodnutí lékařského ředitele v souladu s léčebným režimem lázní, podporující celkovou léčbu pacienta a nemůže být zaměňována za stravu komerční. Léčebná strava se skládá z bufetové snídaně. Obědy a večeře jsou servírované a je možnost výběru ze dvou jídel.
Příspěvková lázeňská péče je poskytována 14 nebo 21 dnů podle rozhodnutí revizního lékaře zdravotní pojišťovny.
Při opakovaném pobytu lze na doplatky v rámci komplexní příspěvkové lázeňské péče je možné uplatnit 10% slevu Klubu Lázní Poděbrady, a.s. Není možné uplatnit žádné jiné slevy. Více informací o Klubu včetně registrace.
většina pobytů musí být uhrazena ještě před nástupem. Výjimkou mohou být objednávky na poslední chvíli, které je možné zaplatit až na místě.
Ano, od 1. ledna 2022 vstoupila v platnost obecně závazná vyhláška města Poděbrady o místních poplatcích, který pojednává o poplatku z pobytu. Tento poplatek činí 30 Kč/den.
Od poplatku jsou osvobozeny:
osoby mladší 18 let
osoby nevidomé,
osoby, které jsou považovány za závislé na pomoci jiné fyzické osoby podle zákona upravujícího sociální služby,
držitelé průkazů ZTP/P a jejich průvodci,
osoby, kterým je poskytována lázeňská léčebně rehabilitační péče (PLP a KLP).
Od poplatku nejsou osvobozeny:
osoby starší 70 let,
osoby, kterým je poskytována lázeňská léčebně rehabilitační péče hrazená jako příspěvková.
Ano je možná, všechny naše hotelové recepce mají platební terminály.
akceptujeme Sphere Card, Benefit Plus. Nabízíme slevy i pro klienty Pražské plynárenské nebo KB Penzijní společnosti. Zjistěte více o slevových a benefit programech.
Naše lázně nezajišťují péči o děti v době lázeňských procedur. Pokud je dítě v doprovodu dvou dospělých osob, tak jsou procedury načasovány v rozdílných časech, aby bylo o dítě v čase procedury postaráno. Pro děti je k dispozici v rámci procedur pouze solná jeskyně, ostatní procedury jsou poskytovány osobám až od 18 let věku. Od 15 let věku je možná individuální domluva.
Ubytování dítěte na přistýlce je zdarma do 11,99 let. Stravování dětí do 11,99 let za 50 % ceny, od 12 let je stravování bez slevy.
naše lázně umožňují pobyt malých a středních plemen zvířecích miláčků za poplatek 500 Kč/noc. Pobyt s domácím zvířetem je nutné vždy ohlásit předem. Pobyt je dovolen pouze na 3* hotelech - Libuše a Zimní lázně. Zvíře nesmí žádným způsobem narušovat chod hotelu, v opačném případě si vyhrazujeme právo řešit věc adekvátním způsobem. Vyhrazujeme si také právo na odmítnutí pobytu s domácím zvířetem.
pobyt těhotných žen je nutné nahlásit předem. Rádi vám na základě zdravotního stavu individuálně sestavíme nabídku procedur vhodných pro těhotné ženy. V případě dotazů kontaktujte, prosím, naše pracovniceBalneo recepce.
Při objednávce zvažte důkladně výběr pobytu. Lázeňské procedury v rámci wellness pobytů jsou procedury volně prodejné, tzn. bez lékařské prohlídky. Pokud si nejste jisti výběrem procedur, konzultujte vhodnost se svým lékařem. Úpravy procedur u wellness pobytů nejsou možné. Pokud si přejete sestavit pobyt ze svých vybraných procedur, zvolte pobyt šitý na míru.
Pokud máte zájem o procedury léčebné, nabízíme léčebný pobyt pro samoplátce, kde jsou procedury stanoveny na základě vyšetření lázeňským lékařem.
rádi vám vystavíme dárkový poukaz s věnováním na vámi vybranou hodnotu.
v objednávkovém formuláři uveďte do poznámky, že si přejete objednat pobyt i s dárkovým poukazem. Rádi vám poukaz pošleme elektronicky nebo vytiskneme a zalaminujeme. Více informací o našich dárkových poukazech.
v případě klasické částečné masáže či celotělové masáži je možné mít na sobě spodní díl spodního prádla. Klient je však přikrytý ještě prostěradlem.
Při skupinovém tělocviku a ergometrickém tréninku je zapotřebí mít s sebou pohodlné sportovní oblečení.
Pokud máte v rámci pobytu sjednaný bazén, tak si nezapomeňte vzít s sebou plavky. Doporučujeme také gumovou obuv, aby jste neuklouzli.
Do solné jeskyně doporučujeme spíše delší rukáv, v jeskyni panuje teplota okolo 20°C, jeskynní prostředí je chladnější. Procedura působí pozitivně i přes oděv.
pobyt v našich lázních je možné objednat i přes partnerské cestovní agentury. Výhodnější je ale pobyt objednat přímo přes tento náš oficiální web. Pro stálé zákazníky nabízíme při opakované návštěvě věrnostní slevu. Cestovní kancelář také není poskytovatelem služeb. Na Váš dotaz či změnu jsme schopni reagovat rychleji.
pro objednání pobytu přes zaměstnavatele stačí uvést do objednávkového formuláře fakturační údaje firmy (včetně IČO), na kterou chcete zvýhodnění uplatnit.
Před pobytem vám bude vystavena zálohová faktura, daňový doklad vám automaticky zašleme po skončení pobytu v našich lázních.
apartmán je pro 2 osoby, cena v mimosezóně i v hlavní sezóně je 500 Kč/pokoj/noc, v hotelu Chariclea 1 000 Kč/pokoj/noc.
námi poskytované slevy nelze kombinovat s jinými slevami a akčními nabídkami.
naše lázně vlastní centrální parkoviště za hotelem Libenský, které je dostatečně velké, bez nutnosti rezervace předem. Několik parkovacích míst je i u hotelu Bellevue Tlapák. Hotel Zámeček má parkoviště přímo u hotelu.
Ceny parkování zde.
Bezbariérový přístup je umožněn v hotelech Libuše, Zimní lázně, Libenský, Zámeček, G-Rex a v Rehabilitačním centru Máj.
Klienti, přijíždějící do našich lázní za komplexní, příspěvkovou a samopláteckou léčebnou péčí, mohou znát menu na celou délku délku svého pobytu, tedy i na 4 týdny dopředu.
Jsou nápoje ke stravování zdarma/v ceně pobytu?
Nikoliv. Nápoje zdarma jsou k dispozici pouze v rámci snídaní. U obědů a večeří jsou nápoje za úhradu.
Vaše spokojenost s pobytem je pro nás prioritou. Proto všem klientům pobytu Příspěvkový léčebný pobyt pro dospělé posíláme žádost o recenzi.
Za poslední rok nám odpovědělo 19 klientů a žádný z nich neoznačil pobyt u nás jako špatný.
Přečtěte si recenze:
Pobyt jsem si velmi užila. Všichni byli příjemní, ochotní, laskaví. Moc děkuji!
Zobrazit pokračování…Pobyt jsem si velmi užila. Všichni byli příjemní, ochotní, laskaví. Moc děkuji!
31. března 2023Paní doktorka Ličková je úžasná, patří ji mé velké poděkování. U obědů a večeří bych ocenil více masa na talíři a né jenom 2 až 3 malé kousky.
Zobrazit pokračování…Paní doktorka Ličková je úžasná, patří ji mé velké poděkování. U obědů a večeří bych ocenil více masa na talíři a né jenom 2 až 3 malé kousky.
7. března 2023Maximální spokojenost, ochotný a příjemný personál na 1***, kuchyně výborná. Jsme s manželem pravidelní klienti již několik let
Zobrazit pokračování…Maximální spokojenost, ochotný a příjemný personál na 1***, kuchyně výborná. Jsme s manželem pravidelní klienti již několik let
21. září 2022V hotelu Libenský jsem byla již po druhé a byla jsem maximálně spokojená jak s perfektní obsluhou tak s veškerými službami. Všem můžu jen doporučit.
Zobrazit pokračování…V hotelu Libenský jsem byla již po druhé a byla jsem maximálně spokojená jak s perfektní obsluhou tak s veškerými službami. Všem můžu jen doporučit.
8. září 2022V hotelu Libenský jsem byla již po druhé a byla jsem maximálně spokojená jak s perfektní obsluhou tak s veškerými službami. Všem můžu jen doporučit.
Zobrazit pokračování…V hotelu Libenský jsem byla již po druhé a byla jsem maximálně spokojená jak s perfektní obsluhou tak s veškerými službami. Všem můžu jen doporučit.
8. září 2022