Update cookies preferences
Vysoký krevní tlak (hypertenze) Indikace II/3
Registrace pacienta

Hypertenzní nemoc II. až III. stupně

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
205
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Foto od našich klientů

Recenze

94,4 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 18 klientů a 17 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

perfektní

Byl jsem velmi spokojen. Všechny procedury byly výborné, sestřičky profesionální a velmi milé.

Zobrazit pokračování…

Byl jsem velmi spokojen. Všechny procedury byly výborné, sestřičky profesionální a velmi milé.

27. května
perfektní

Chování a přístup personálu na procedúrach a jídelně.

Zobrazit pokračování…

Chování a přístup personálu na procedúrach a jídelně.

29. dubna
perfektní

Lázně príma, procedury též. Jediný roblém je, že rozpis procedur někdy koliduje s časem jídla. Například snídaně od 7,00 do 8,00 a procedura v jiném objektu je již od 7,30. A rovněž časy jídla, tedy pro tzv. "první" směnu. Oběd v 11 hod. a večeře v 17 hod. je opravdu příliš brzy. Jinak…

Zobrazit pokračování…

Lázně príma, procedury též. Jediný roblém je, že rozpis procedur někdy koliduje s časem jídla. Například snídaně od 7,00 do 8,00 a procedura v jiném objektu je již od 7,30. A rovněž časy jídla, tedy pro tzv. "první" směnu. Oběd v 11 hod. a večeře v 17 hod. je opravdu příliš brzy. Jinak spokojenost. Jo, ještě jedna konkrétní poznámka. Byl jsem v hotelu Libenský již v roce 2012, dokonce ve stejném pokoji jako letos. Na chodbě je pořád tentýž koberec, který již před těmi lety někdo pozvracel takovým způsobem, že to vyžralo z koberce barvu. V podlaze pod kobercem v mém pokoji (542) je pak stále schovaná díra, ve které by si člověk s uvolněnými klouby vyvrtnul snadno kotník. Jsou to drobnosti, ale nedělají dobrý dojem. Přeji hezký den a více pozornosti k detailům, podle kterých lidé hodnotí kvalitu bydlení. Lázeňský hotel se zajímavou historií, stojící přímo na kolonádě, by se měl pyšnit lepším standardem :-)

16. dubna
dobrá, ale...

Jídlo dobré i chuťově ale maso tuhé . Několikrát jsme maso vrátily a servirce to oznámily ale opět se to opakovalo.

Zobrazit pokračování…

Jídlo dobré i chuťově ale maso tuhé . Několikrát jsme maso vrátily a servirce to oznámily ale opět se to opakovalo.

5. dubna
dobrá, ale...

škoda že jsem si nezajistila jednolůžkový pokoj. spolubydlící která je stále opilá a tahá si pány na pokoj není zrovna výhra, ale procedůry a veškerou lázeňskou péči jsem si moc užila . když to bude možné ráda se vrátím.

Zobrazit pokračování…

škoda že jsem si nezajistila jednolůžkový pokoj. spolubydlící která je stále opilá a tahá si pány na pokoj není zrovna výhra, ale procedůry a veškerou lázeňskou péči jsem si moc užila . když to bude možné ráda se vrátím.

24. února
perfektní

Všechno bylo perfektní. Jediné, co by myslím pacientům pomohlo by byla informovanost o účincích jednotlivých procedur na jejich konkrétní potíže.. Jinak opravdu bylo vše velmi dobré a příjemné. Děkuji a přeji vše nej. J.Ježek

Zobrazit pokračování…

Všechno bylo perfektní. Jediné, co by myslím pacientům pomohlo by byla informovanost o účincích jednotlivých procedur na jejich konkrétní potíže.. Jinak opravdu bylo vše velmi dobré a příjemné. Děkuji a přeji vše nej. J.Ježek

5. února
perfektní

Vše bylo super od ubytování, stravování, procedury,přístup personálu. Mohu vřele doporučit

Zobrazit pokračování…

Vše bylo super od ubytování, stravování, procedury,přístup personálu. Mohu vřele doporučit

5. února
perfektní

Vše bylo super, od ubytování, přes stravu, procedury, jednání personálu. Personál byl vždy milí a ochotný.

Zobrazit pokračování…

Vše bylo super, od ubytování, přes stravu, procedury, jednání personálu. Personál byl vždy milí a ochotný.

26. listopadu 2024
perfektní

líbilo: ubytování, strava, příjemný peronál, benefit (káva + moučník),každodenní úklid,umístění léčebny - okolí zlepšil bych: pestrost snídaní - sýry i šunk opravdu chutné a kvalitní,ale pouze 1xaspik - výborný a párkrát vejce , párky zpřístupnění bazenu např o víkendu malý odstup snídaně -…

Zobrazit pokračování…

líbilo: ubytování, strava, příjemný peronál, benefit (káva + moučník),každodenní úklid,umístění léčebny - okolí zlepšil bych: pestrost snídaní - sýry i šunk opravdu chutné a kvalitní,ale pouze 1xaspik - výborný a párkrát vejce , párky zpřístupnění bazenu např o víkendu malý odstup snídaně - oběd v 7 resp.11 hod parkoviště,ale to se snad již opravuje

22. listopadu 2024
perfektní

dobrý den, byla jsem mile překvapena příjemným přístupem zdrav. personálu a i nezdravotnického. Jenom bych měla připomínku k ubytování v Zimních Lázních a sice ke koupelně, kdy chybí polička, nebo pojízdný košík na odkládání hygienických potřeb .Také v pokoji č.45 hodně vrzala postel .Ale jinak…

Zobrazit pokračování…

dobrý den, byla jsem mile překvapena příjemným přístupem zdrav. personálu a i nezdravotnického. Jenom bych měla připomínku k ubytování v Zimních Lázních a sice ke koupelně, kdy chybí polička, nebo pojízdný košík na odkládání hygienických potřeb .Také v pokoji č.45 hodně vrzala postel .Ale jinak jsem byla s ubytováním spokojena. Zdraví Vás Jindra Výborná z Čáslavi

7. listopadu 2024
Další…
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.