Update cookies preferences
Vysoký krevní tlak (hypertenze) Indikace II/3
Registrace pacienta

Hypertenzní nemoc II. až III. stupně

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
205
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Foto od našich klientů

Recenze

91,3 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 23 klientů a 21 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

perfektní

Moc se mi líbil přístup zaměstnanců. Vnímali mě jako osobu s pozorností, úsměvem a ochotou. A taky se mi líbilo, že pokud jsem se s kýmkoliv potkala v budově, pozdravčilpozdravili jsme se.

Zobrazit pokračování…

Moc se mi líbil přístup zaměstnanců. Vnímali mě jako osobu s pozorností, úsměvem a ochotou. A taky se mi líbilo, že pokud jsem se s kýmkoliv potkala v budově, pozdravčilpozdravili jsme se.

17. října
perfektní

Nemám žádné porovnání z lázeňskou péčí z jiných lázní. Pokud mohu hodnotit třítýdenní pobyt v lázních Poděbrady, dle mého názoru pobyt v lázních Poděbrady byl pro mně osobně velmi příjemný a jsem rád, že jsem mohl absolvovat všechny doporučené procedury. Ubytování kvalitní a příjemné, obsluhující…

Zobrazit pokračování…

Nemám žádné porovnání z lázeňskou péčí z jiných lázní. Pokud mohu hodnotit třítýdenní pobyt v lázních Poděbrady, dle mého názoru pobyt v lázních Poděbrady byl pro mně osobně velmi příjemný a jsem rád, že jsem mohl absolvovat všechny doporučené procedury. Ubytování kvalitní a příjemné, obsluhující personál, na jídelně, na procedurách, lékařka, sestřičky na sesterně byly vždy slušné a ochotné nám lázeňským hostům pobyt zpříjemnit. Ke stravování a obsluze jídelny lze vše jen pochválit. Jediné co mně chybělo na televizních programech one play sport ke sledování sportovních přenosů a mohl by být na jedné televizy ve větší společenské místnosti

11. srpna
perfektní

Pobyt byl skvělý. Velmi pěkný pokoj s prostornou lednicí, příjemné ubytování a chutné stravování.

Zobrazit pokračování…

Pobyt byl skvělý. Velmi pěkný pokoj s prostornou lednicí, příjemné ubytování a chutné stravování.

9. srpna
perfektní

Celkově jsem byl spokojen strava, služby. Ubytování bylo také v pořádku až na velice malou koupelnu, kde jsem se tak tak vešel.Jinak děkuji.

Zobrazit pokračování…

Celkově jsem byl spokojen strava, služby. Ubytování bylo také v pořádku až na velice malou koupelnu, kde jsem se tak tak vešel.Jinak děkuji.

22. července
perfektní

Poděbrady a vše co souvisí s Lázněmi - ubytování, procedúry, personál já miluju a na hotel Libenský nedám dopustit. Byla jsem u Vás 2x na měsíc a spokojená. Kdybych měla na starosti hotel Libenský, vyměnila bych kuchaře. Jeden z kuchařů podle mě neumí moc vařit, bohužel. Ale nebudu mu zátápět.…

Zobrazit pokračování…

Poděbrady a vše co souvisí s Lázněmi - ubytování, procedúry, personál já miluju a na hotel Libenský nedám dopustit. Byla jsem u Vás 2x na měsíc a spokojená. Kdybych měla na starosti hotel Libenský, vyměnila bych kuchaře. Jeden z kuchařů podle mě neumí moc vařit, bohužel. Ale nebudu mu zátápět. Vy jako správní hospodáři určitě víte nejlépe "co Vám běhá po dvorku". EJ

22. července
perfektní

- péče o pacienta na procedurách naprosto perfektní - úklid pokoje bez chyby - jídlo-bylo poznat střídání "dvou směn", jedna směna lepší kuchař, jídlo lépe vychucené - zbytečné svícení na chodbách během dne, dalo by se ušetřit na energiích - kavárna Hodiny naprostý propadák - celkové hodnocení…

Zobrazit pokračování…

- péče o pacienta na procedurách naprosto perfektní - úklid pokoje bez chyby - jídlo-bylo poznat střídání "dvou směn", jedna směna lepší kuchař, jídlo lépe vychucené - zbytečné svícení na chodbách během dne, dalo by se ušetřit na energiích - kavárna Hodiny naprostý propadák - celkové hodnocení - spokojenost, děkuji za péči o mou osobu. Vladimír Semotán

7. července
perfektní

Líbilo se vše.Od objednání pobytu,recepce, jídelna,procedury, úklid pokoje,nelze si na nic ztěžovat.Přisti rok se vrátím jako samoplatce.Dekuji za příjemné 3 týdny.

Zobrazit pokračování…

Líbilo se vše.Od objednání pobytu,recepce, jídelna,procedury, úklid pokoje,nelze si na nic ztěžovat.Přisti rok se vrátím jako samoplatce.Dekuji za příjemné 3 týdny.

2. července
dobrá, ale...

plus: přístup lázeňských pracovnic u jednotlivých procedur. mínus. Domluvil jsem si při nástupu s dietní sestrou stravování v druhé směně. Píchám si inzulín večer. Inzulín začíná působit po 6 hodinách a uvolňuje se 36 hodin. Nehrozí mi nebezpečí kolapsu po aplikování inzulínu. Lékařka toto…

Zobrazit pokračování…

plus: přístup lázeňských pracovnic u jednotlivých procedur. mínus. Domluvil jsem si při nástupu s dietní sestrou stravování v druhé směně. Píchám si inzulín večer. Inzulín začíná působit po 6 hodinách a uvolňuje se 36 hodin. Nehrozí mi nebezpečí kolapsu po aplikování inzulínu. Lékařka toto odsouhlasila. Přesto jsem byl převeden do první směny s argumentem, že lidé s inzulínem musí být v první směně. Na dotaz, kdo to rozhodnul, jsem dostal odpověď ONI. Takto přistupovalo k pacošům socialistické zdravotnictví. PO pětatřiceti letech by jste mohli pacienty považovat za klienty, nikoliv za pacoše, bez nároku na vlastní názor. Stravovací režim mi znemožnil pohodové užívání pobytu v lázních.

26. října
dobrá, ale...

Stravování zlepsit

Zobrazit pokračování…

Stravování zlepsit

25. srpna
špatné

Dobrý den, pobyt u vás nemohu hodnotit, jelikož jsem po třech dnech u vás byla hospitalizovaná v nemocnici se zhoršení mého zdravotního stavu, díky Covidu , který jsem ve vašem zařízení chytla. Bohužel i přesto , že víte , že je u vás větší výskyt virového onemocnění, není zde žádné upozornění ani…

Zobrazit pokračování…

Dobrý den, pobyt u vás nemohu hodnotit, jelikož jsem po třech dnech u vás byla hospitalizovaná v nemocnici se zhoršení mého zdravotního stavu, díky Covidu , který jsem ve vašem zařízení chytla. Bohužel i přesto , že víte , že je u vás větší výskyt virového onemocnění, není zde žádné upozornění ani přístupné desinfekce. Stojany na chodbách jsou prázdné ( máme i video dokumentaci). Moc mě mrzí, že jsem z tohoto důvodu musela velice předčasně lázeňský pobyt bez náhrady ukončit.

15. října
Další…
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.