Hypertenzní nemoc II. až III. stupně
Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:
Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.
Za poslední rok nám odpovědělo 18 klientů a 17 z nich bylo s pobytem spokojeno.
Přečtěte si recenze:
Byl jsem velmi spokojen. Všechny procedury byly výborné, sestřičky profesionální a velmi milé.
Zobrazit pokračování…Byl jsem velmi spokojen. Všechny procedury byly výborné, sestřičky profesionální a velmi milé.
27. květnaChování a přístup personálu na procedúrach a jídelně.
Zobrazit pokračování…Chování a přístup personálu na procedúrach a jídelně.
29. dubnaLázně príma, procedury též. Jediný roblém je, že rozpis procedur někdy koliduje s časem jídla. Například snídaně od 7,00 do 8,00 a procedura v jiném objektu je již od 7,30. A rovněž časy jídla, tedy pro tzv. "první" směnu. Oběd v 11 hod. a večeře v 17 hod. je opravdu příliš brzy. Jinak…
Zobrazit pokračování…Lázně príma, procedury též. Jediný roblém je, že rozpis procedur někdy koliduje s časem jídla. Například snídaně od 7,00 do 8,00 a procedura v jiném objektu je již od 7,30. A rovněž časy jídla, tedy pro tzv. "první" směnu. Oběd v 11 hod. a večeře v 17 hod. je opravdu příliš brzy. Jinak spokojenost. Jo, ještě jedna konkrétní poznámka. Byl jsem v hotelu Libenský již v roce 2012, dokonce ve stejném pokoji jako letos. Na chodbě je pořád tentýž koberec, který již před těmi lety někdo pozvracel takovým způsobem, že to vyžralo z koberce barvu. V podlaze pod kobercem v mém pokoji (542) je pak stále schovaná díra, ve které by si člověk s uvolněnými klouby vyvrtnul snadno kotník. Jsou to drobnosti, ale nedělají dobrý dojem. Přeji hezký den a více pozornosti k detailům, podle kterých lidé hodnotí kvalitu bydlení. Lázeňský hotel se zajímavou historií, stojící přímo na kolonádě, by se měl pyšnit lepším standardem :-)
16. dubnaJídlo dobré i chuťově ale maso tuhé . Několikrát jsme maso vrátily a servirce to oznámily ale opět se to opakovalo.
Zobrazit pokračování…Jídlo dobré i chuťově ale maso tuhé . Několikrát jsme maso vrátily a servirce to oznámily ale opět se to opakovalo.
5. dubnaškoda že jsem si nezajistila jednolůžkový pokoj. spolubydlící která je stále opilá a tahá si pány na pokoj není zrovna výhra, ale procedůry a veškerou lázeňskou péči jsem si moc užila . když to bude možné ráda se vrátím.
Zobrazit pokračování…škoda že jsem si nezajistila jednolůžkový pokoj. spolubydlící která je stále opilá a tahá si pány na pokoj není zrovna výhra, ale procedůry a veškerou lázeňskou péči jsem si moc užila . když to bude možné ráda se vrátím.
24. únoraVšechno bylo perfektní. Jediné, co by myslím pacientům pomohlo by byla informovanost o účincích jednotlivých procedur na jejich konkrétní potíže.. Jinak opravdu bylo vše velmi dobré a příjemné. Děkuji a přeji vše nej. J.Ježek
Zobrazit pokračování…Všechno bylo perfektní. Jediné, co by myslím pacientům pomohlo by byla informovanost o účincích jednotlivých procedur na jejich konkrétní potíže.. Jinak opravdu bylo vše velmi dobré a příjemné. Děkuji a přeji vše nej. J.Ježek
5. únoraVše bylo super, od ubytování, přes stravu, procedury, jednání personálu. Personál byl vždy milí a ochotný.
Zobrazit pokračování…Vše bylo super, od ubytování, přes stravu, procedury, jednání personálu. Personál byl vždy milí a ochotný.
26. listopadu 2024líbilo: ubytování, strava, příjemný peronál, benefit (káva + moučník),každodenní úklid,umístění léčebny - okolí zlepšil bych: pestrost snídaní - sýry i šunk opravdu chutné a kvalitní,ale pouze 1xaspik - výborný a párkrát vejce , párky zpřístupnění bazenu např o víkendu malý odstup snídaně -…
Zobrazit pokračování…líbilo: ubytování, strava, příjemný peronál, benefit (káva + moučník),každodenní úklid,umístění léčebny - okolí zlepšil bych: pestrost snídaní - sýry i šunk opravdu chutné a kvalitní,ale pouze 1xaspik - výborný a párkrát vejce , párky zpřístupnění bazenu např o víkendu malý odstup snídaně - oběd v 7 resp.11 hod parkoviště,ale to se snad již opravuje
22. listopadu 2024dobrý den, byla jsem mile překvapena příjemným přístupem zdrav. personálu a i nezdravotnického. Jenom bych měla připomínku k ubytování v Zimních Lázních a sice ke koupelně, kdy chybí polička, nebo pojízdný košík na odkládání hygienických potřeb .Také v pokoji č.45 hodně vrzala postel .Ale jinak…
Zobrazit pokračování…dobrý den, byla jsem mile překvapena příjemným přístupem zdrav. personálu a i nezdravotnického. Jenom bych měla připomínku k ubytování v Zimních Lázních a sice ke koupelně, kdy chybí polička, nebo pojízdný košík na odkládání hygienických potřeb .Také v pokoji č.45 hodně vrzala postel .Ale jinak jsem byla s ubytováním spokojena. Zdraví Vás Jindra Výborná z Čáslavi
7. listopadu 2024Zanechte nám prosím svůj email a my Vás budeme několikrát za měsíc informovat o našich aktuálních kulturních akcích nebo akčních pobytech. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.
Před play off s Libercem jsem měl problémy s bolavýma zádama a zraněným přitahovačem v noze. Fyzioterapeuti v lázních mě dali dohromady tak, že jsem zvládl nejen celé play off, ale i mistrovství světa s nároďákem.