Druhy léčebného pobytu

Léčebná zařízení pro tuto indikaci

Hotel Libenský ****

Hotel Libenský je naším hlavním lázeňským domem, který je umístěn přímo v centru lázeňské kolonády, naproti proslulým květinovým hodinám. Svou polohou a kompletností nabízených služeb patří k nejvyhledávanějším hotelům v Poděbradech. Všechny pokoje jsou standardně vybaveny sprchovým koutem, WC, ledničkou, telefonem s přímou volbou a televizí se satelitním příjmem.

Hotel Zimní lázně ***

Hotel je umístěn v klidné ulici poblíž lázeňské kolonády a je propojen prosklenou spojovací chodbou s hotelem Libenský.

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
205
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Recenze

Jaká byla návštěva u nás?
PerfektníPerfektní
57 %
Dobrá ale...Dobrá ale...
40 %
ŠpatnáŠpatná
3 %
77% spokojenost, 35 recenzí

Veškerý personál - sestřičky, servírky atd, ochotné milé, myslím, že by si pan ředitel měl vážit, že má opravdu velmi dobrý personál, který hodně přispívá spokojenosti lázeňských hostů...

Zobrazit pokračování…

Veškerý personál - sestřičky, servírky atd, ochotné milé, myslím, že by si pan ředitel měl vážit, že má opravdu velmi dobrý personál, který hodně přispívá spokojenosti lázeňských hostů...

3. 5.

Velmi příjemní personál.Byli jseme velmi spokojeni.

Zobrazit pokračování…

Velmi příjemní personál.Byli jseme velmi spokojeni.

18. 3.

Procedury,jídlo,lékařka perfektní. Nenapadá mě nic co by se mělo zlepšit.

Zobrazit pokračování…

Procedury,jídlo,lékařka perfektní. Nenapadá mě nic co by se mělo zlepšit.

16. 11. 2020

Myslím, že klienti přivítají možnost kávy z jídelny zdarma i mimo snídani, případně čaje. Škoda, že pandemie omezila možnosti vzájemného seznámení. Soutěž o titul vzorný pacient by mohla zvednout morálku pacientů.¨Nelze nic vytknout, vstřícnost personálu je maxiální.

Zobrazit pokračování…

Myslím, že klienti přivítají možnost kávy z jídelny zdarma i mimo snídani, případně čaje. Škoda, že pandemie omezila možnosti vzájemného seznámení. Soutěž o titul vzorný pacient by mohla zvednout morálku pacientů.¨Nelze nic vytknout, vstřícnost personálu je maxiální.

20. 10. 2020

Líbilo se mi město, lázeňské procedury. Zlepšení by potřeboval úklid pokojů i celého hotelu Libenský.

Zobrazit pokračování…

Líbilo se mi město, lázeňské procedury. Zlepšení by potřeboval úklid pokojů i celého hotelu Libenský.

21. 7. 2020
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.