Často kladené dotazy — Lázně Poděbrady, a. s.

1. Lze v Lázních Poděbrady, a. s. platit kartou?
Ano lze. Všechny recepce hotelů mají k dispozici platební terminály.
Většina pobytů však musí být uhrazena ještě před nástupem na pobyt. V případě objednání pobytu na poslední chvíli je možné pobyt zaplatit až na místě.
Také je možné platit i skrze systém volitelných zaměstnaneckých výhod v rámci stanoveného systému Benefit Plus, nutné je však nejdříve provést objednávku u tohoto systému. Benefit Plus poté objednají pobyt v našich Lázních.

2. Je možné přijet s dětma?
Ano, můžete. Lázně Poděbrady, a. s. však nezajišťují péči o děti v době lázeňských procedur. Pokud je dítě v doprovodu dvou dospělých osob, tak jsou procedury načasovány v rozdílných časech, aby bylo o dítě v čase procedury postaráno. Pro děti je k dispozici v rámci procedur pouze solná jeskyně, ostatní procedury jsou poskytovány osobám až od 18 let věku.
Ubytování dítěte na přistýlce je zdarma. Stravování dětí do 11 let včetně za 50 % ceny, od 12 let je stravování bez slevy.

3. Je možné si přivézt zvířecího miláčka?
naše lázně umožňují pobyt malých a středních plemen zvířecích miláčků za poplatek 300 Kč/noc. Pobyt s domácím zvířetem je nutné vždy ohlásit předem. Pobyt je dovolen pouze na hotelu Zámeček. Zvíře nesmí žádným způsobem narušovat chod hotelu, v opačném případě si vyhrazujeme právo řešit věc adekvátním způsobem. Vyhrazujeme si také právo na odmítnutí pobytu s domácím zvířetem.

4. Je možné přijet do Lázní Poděbrady, a. s. těhotná?
Ano, je to však nutné nahlásit předem, neboť je nutné připravit procedury, které jsou vhodné pro těhotné. Nabídka takových procedur je omezená. Vše však záleží na domluvě a také zdravotním stavu těhotné ženy.
V případě dotazů kontaktujte oddělení Rozpisu procedur na tel. čísle: 325 606 558 nebo vedoucí balneoprovozu paní Molínovou na tel. čísle: 325 606 561

5. Je možné si u Vás zakoupit dárkový poukaz?
Ano, dárkový poukaz je pro Vás možné vystavit na základě Vaší žádosti.
Dárkový poukaz je možné zakoupit buď na vybraný pobyt a sezónu nebo konkrétní hodnotu, kdy si obdarovaný vybere pobyt a lázeňský program přesně podle svých představ.
Pokud se jedná o poukaz na konkrétní pobyt v dané ceně, tak je možné vyplnit objednávkový formulář a do poznámky uvést, že se jedná o dárkový poukaz.
Můžete také zavolat paní Vokaté na tel. číslo 325 606 535 nebo napsat email na adresu vokata@lazne-podebrady.cz, nezapomeňte však uvést text a jméno, pro koho je poukaz určen.
Dárkové poukazy vystavujeme až po provedení platby na náš účet. Poukaz je možné zaslat elektronicky nebo Vám rádi poukaz vytiskneme, zalaminujeme a zašleme na Vámi určenou adresu.

6. Jaké oblečení s sebou na procedury?
V případě klasické částečné masáže či celotělové masáži je možné mít na sobě spodní díl spodního prádla. Klient je však přikrytý ještě prostěradlem.
Při skupinovém tělocviku a ergometrickém tréninku je zapotřebí mít s sebou pohodlné sportovní oblečení.
Pokud máte v rámci pobytu sjednaný bazén, tak si nezapomeňte vzít s sebou plavky. Doporučujeme také gumovou obuv, aby jste neuklouzli.
Do solné jeskyně doporučujeme spíše delší rukáv, v jeskyni panuje teplota okolo 20°C, jeskynní prostředí je chladnější. Procedura působí pozitivně i přes oděv.
7. Je výhodnější si objednat pobyt přes cestovní agenturu?
Pobyt je výhodnější objednat přímo skrze Lázně Poděbrady, a. s., neboť pro stálé zákazníky nabízíme při opakované návštěvě věrnostní slevu. Cestovní kancelář také není poskytovatelem služeb, tudíž v případě jakéhokoliv dotazu či změny z Vaší strany, je řešení a odpověď rychlejší přes nás.
8. Můžeme využít příspěvku na pobyt od našeho zaměstnavatele?
Ano můžete. Stačí pouze uvést do poznámky objednávkového formuláře fakturační údaje firmy, na kterou chcete zvýhodnění uplatnit.
9. Je možné poskytnout některé procedury i dětem?
Námi nabízené procedury je možné poskytnout pouze osobám nad 18 let. Dětem do 18 let je možné nabídnout pouze solnou jeskyni či rehabilitační bazén.

10. Pro kolik osob je apartmán?
Apartmán je pro 2 osoby, cena v mimosezóně i v hlavní sezóně je 500 Kč/noc (rok 2018).

11. Dají se Vámi poskytované slevy sčítat?
Námi poskytované slevy nelze kombinovat s jinými slevami a akčními nabídkami.

12. Jak je to u Vás s parkováním?
Lázně Poděbrady mají vlastní centrální parkoviště za Hotelem Libenský, které je dostatečně velké, bez nutnosti rezervace předem. Několik parkovacích míst je i u Hotelu Bellevue Tlapák. Hotel Zámeček má parkoviště přímo u hotelu.
Parkování je zpoplatněno 1 - 4 noci 70 Kč/noc, 5-13 nocí 50 Kč/noc, 14 a více nocí 35 Kč/noc.

13. Je nutné ještě něco hradit na místě?
Ano, od 1. ledna 2020 vstoupila v platnost oběcně závazná vyhláška města Poděbrady č. 6/2019 o místních poplatcích, který pojednává o poplatku z pobytu. Tento nový poplatek (21 Kč/den) nahradí doposud vybíraný lázeňský poplatek (15 Kč/den). Více zde.

Od poplatku jsou osvobozeny:
osoby mladší 18 let
osoby nevidomé,
osoby, které jsou považovány za závislé na pomoci jiné fyzické osoby podle zákona upravujícího sociální služby,
držitelé průkazů ZTP/P a jejich průvodci,
osoby, kterým je poskytována lázeňská léčebně rehabilitační péče hrazená jako komplexní (KLP),

Od poplatku nejsou osvobozeny:
osoby starší 70 let,
osoby, kterým je poskytována lázeňská léčebně rehabilitační péče hrazená jako příspěvková.

14. Je možné uplatnit ve Vašich lázních státní příspěvek 4 000 Kč?
Naše lázně jsou zapojeny do systému státního příspěvku na pobyt v lázních. Prosíme vás o vygenerování voucheru na webu zde a poté jej uplatněte na pobyt dle stanovených podmínek:
na pobyt plátce zdravotního pojištění ve věku alespoň 18 let
pobyt alespoň na 6 nocí
pobyt s nejméně 5 léčebnými procedurami
polopenze nebo plná penze
termín mezi 1.7. - 31.12.2020
Více informací o dotaci naleznete zde.

Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.