Do konce srpna nabízíme nově zrekonstruovaný Hotel Bellevue Tlapák se zaváděcí slevou 15 %.

1. Lze v Lázních Poděbrady, a. s. platit kartou?
Ano lze. Všechny recepce hotelů mají k dispozici platební terminály.
Většina pobytů však musí být uhrazena ještě před nástupem na pobyt. V případě objednání pobytu na poslední chvíli je možné pobyt zaplatit až na místě.
Také je možné platit i skrze systém volitelných zaměstnaneckých výhod v rámci stanoveného systému Benefit Plus, nutné je však nejdříve provést objednávku u tohoto systému. Benefit Plus poté objednají pobyt v našich Lázních.

2. Je možné přijet s dětma?
Ano, můžete. Lázně Poděbrady, a. s. však nezajišťují péči o děti v době lázeňských procedur. Pokud je dítě v doprovodu dvou dospělých osob, tak jsou procedury načasovány v rozdílných časech, aby bylo o dítě v čase procedury postaráno. Pro děti je k dispozici v rámci procedur pouze solná jeskyně, ostatní procedury jsou poskytovány osobám až od 18 let věku.
Ubytování dítěte na přistýlce je zdarma. Stravování dětí do 11 let včetně za 50 % ceny, od 12 let je stravování bez slevy.
3. Je možné si přivézt zvířecího miláčka?
Ano, je to možné, malá a střední plemena zvířecích miláčků jsou za poplatek 150 Kč/noc. Pobyt s domácím zvířetem je nutné avizovat vždy předem. Zvíře však nesmí žádným způsobem narušovat chod hotelu, v opačném případě si vyhrazujeme právo řešit věc adekvátním způsobem. Lázně Poděbrady a. s. si vyhrazují právo dále pobyt s domácím zvířetem odmítnout.
4. Je možné přijet do Lázní Poděbrady, a. s. těhotná?
Ano, je to však nutné nahlásit předem, neboť je nutné připravit procedury, které jsou vhodné pro těhotné. Nabídka takových procedur je omezená. Vše však záleží na domluvě a také zdravotním stavu těhotné ženy.
V případě dotazů kontaktujte oddělení Rozpisu procedur na tel. čísle: 325 606 558 nebo vedoucí balneoprovozu paní Molínovou na tel. čísle: 325 606 561

5. Je možné si u Vás zakoupit dárkový poukaz?
Ano, dárkový poukaz je pro Vás možné vystavit na základě Vaší žádosti.
Dárkový poukaz je možné zakoupit buď na vybraný pobyt a sezónu nebo konkrétní hodnotu, kdy si obdarovaný vybere pobyt a lázeňský program přesně podle svých představ.
Pokud se jedná o poukaz na konkrétní pobyt v dané ceně, tak je možné vyplnit objednávkový formulář a do poznámky uvést, že se jedná o dárkový poukaz.
Můžete také zavolat paní Vokaté na tel. číslo 325 606 535 nebo napsat email na adresu vokata@lazne-podebrady.cz, nezapomeňte však uvést text a jméno, pro koho je poukaz určen.
Dárkové poukazy vystavujeme až po provedení platby na náš účet. Poukaz je možné zaslat elektronicky nebo Vám rádi poukaz vytiskneme, zalaminujeme a zašleme na Vámi určenou adresu.

6. Jaké oblečení s sebou na procedury?
V případě klasické částečné masáže či celotělové masáži je možné mít na sobě spodní díl spodního prádla. Klient je však přikrytý ještě prostěradlem.
Při skupinovém tělocviku a ergometrickém tréninku je zapotřebí mít s sebou pohodlné sportovní oblečení.
Pokud máte v rámci pobytu sjednaný bazén, tak si nezapomeňte vzít s sebou plavky. Doporučujeme také gumovou obuv, aby jste neuklouzli.
Do solné jeskyně doporučujeme spíše delší rukáv, v jeskyni panuje teplota okolo 20°C, jeskynní prostředí je chladnější. Procedura působí pozitivně i přes oděv.
7. Je výhodnější si objednat pobyt přes cestovní agenturu?
Pobyt je výhodnější objednat přímo skrze Lázně Poděbrady, a. s., neboť pro stálé zákazníky nabízíme při opakované návštěvě věrnostní slevu. Cestovní kancelář také není poskytovatelem služeb, tudíž v případě jakéhokoliv dotazu či změny z Vaší strany, je řešení a odpověď rychlejší přes nás.

Online podpora — Jak vám mohu pomoci?