Často kladené dotazy

Zde naleznete odpovědi na jedny z nejčastějších otázek. Pokud byste odpověď na Vaši otázku nenalezli, tak kontaktujte prosím naše Call centrum na tel.: 325 606 500 nebo emailu: info@lazne-podebrady.cz. Své dotazy můžete také napsat do aktivního formuláře v pravém dolním rohu našich webových stránek.

1. Lze v Lázních Poděbrady, a. s. platit kartou?
Ano, lze. Všechny recepce hotelů mají k dispozici platební terminály.
Většina pobytů však musí být uhrazena ještě před nástupem na pobyt. V případě objednání pobytu na poslední chvíli je možné pobyt zaplatit až na místě.
Také je možné platit i skrze systém volitelných zaměstnaneckých výhod v rámci stanoveného systému Benefit Plus, nutné je však nejdříve provést objednávku u tohoto systému. Benefit Plus poté objednají pobyt v našich Lázních.

2. Je možné přijet do lázní s dětmi?
Ano, můžete. Lázně Poděbrady, a. s. však nezajišťují péči o děti v době lázeňských procedur. Pokud je dítě v doprovodu dvou dospělých osob, tak jsou procedury načasovány v rozdílných časech, aby bylo o dítě v čase procedury postaráno. Pro děti je k dispozici v rámci procedur pouze solná jeskyně, ostatní procedury jsou poskytovány osobám až od 18 let věku.
Ubytování dítěte na přistýlce je zdarma. Stravování dětí do 11 let včetně za 50 % ceny, od 12 let je stravování bez slevy.
Pokud hledáte lázně pro vaše dítě, máme zde specializované místo - Dětskou léčebnu Dr. Filipa.

3. Je možné si přivézt zvířecího miláčka?
Naše lázně umožňují pobyt malých a středních plemen zvířecích miláčků za poplatek 500 Kč/noc. Pobyt s domácím zvířetem je nutné vždy ohlásit předem. Pobyt je dovolen pouze na 3* hotelech Libuše a Zimní lázně. Zvíře nesmí žádným způsobem narušovat chod hotelu, v opačném případě si vyhrazujeme právo řešit věc adekvátním způsobem. Vyhrazujeme si také právo na odmítnutí pobytu s domácím zvířetem.

4. Je možné přijet do Lázní Poděbrady, a. s. těhotná?
Ano, je to však nutné nahlásit předem, neboť je nutné připravit procedury, které jsou vhodné pro těhotné. Nabídka takových procedur je omezená. Vše však záleží na domluvě a také zdravotním stavu těhotné ženy.
V případě dotazů kontaktujte oddělení Rozpisu procedur na tel. čísle: 325 606 558 nebo vedoucí balneoprovozu paní Molínovou na tel. čísle: 325 606 561.

5. Je možné si u Vás zakoupit dárkový poukaz?
Ano, dárkový poukaz je pro Vás možné vystavit na základě Vaší žádosti.
Dárkový poukaz je možné zakoupit buď na vybraný pobyt a sezónu nebo konkrétní hodnotu, kdy si obdarovaný vybere pobyt a lázeňský program přesně podle svých představ.
Pokud se jedná o poukaz na konkrétní pobyt v dané ceně, tak je možné vyplnit objednávkový formulář a do poznámky uvést, že se jedná o dárkový poukaz.
Můžete také zavolat paní Vokaté na tel. číslo 325 606 535 nebo napsat email na adresu vokata@lazne-podebrady.cz, nezapomeňte však uvést text a jméno, pro koho je poukaz určen.
Dárkové poukazy vystavujeme až po provedení platby na náš účet. Poukaz je možné zaslat elektronicky nebo Vám rádi poukaz vytiskneme, zalaminujeme a zašleme na Vámi určenou adresu.

6. Jaké oblečení s sebou na procedury?
V případě klasické částečné masáže či celotělové masáži je možné mít na sobě spodní díl spodního prádla. Klient je však přikrytý ještě prostěradlem.
Při skupinovém tělocviku a ergometrickém tréninku je zapotřebí mít s sebou pohodlné sportovní oblečení.
Pokud máte v rámci pobytu sjednaný bazén, tak si nezapomeňte vzít s sebou plavky. Doporučujeme také gumovou obuv, abyste neuklouzli.
Do solné jeskyně doporučujeme spíše delší rukáv, v jeskyni panuje teplota okolo 20°C, jeskynní prostředí je chladnější. Procedura působí pozitivně i přes oděv.

7. Je výhodnější si objednat pobyt přes cestovní agenturu?
Pobyt je výhodnější objednat přímo skrze Lázně Poděbrady, a. s., neboť pro stálé zákazníky nabízíme při opakované návštěvě věrnostní slevu. Cestovní kancelář také není poskytovatelem služeb, tudíž v případě jakéhokoliv dotazu či změny z vaší strany je řešení a odpověď rychlejší přes nás.

8. Můžeme využít příspěvku na pobyt od našeho zaměstnavatele?
Ano, můžete. Stačí pouze uvést do poznámky objednávkového formuláře fakturační údaje firmy, na kterou chcete zvýhodnění uplatnit.

9. Je možné poskytnout některé procedury i dětem?
Námi nabízené procedury je možné poskytnout pouze osobám nad 18 let. Dětem do 18 let je možné nabídnout pouze solnou jeskyni či rehabilitační bazén.

10. Pro kolik osob je apartmán?
Apartmán je pro 2 osoby, cena v mimosezóně i v hlavní sezóně je 500 Kč/noc (v hotelu Chariclea 1000 Kč/noc).

11. Dají se Vámi poskytované slevy sčítat?
Námi poskytované slevy nelze kombinovat s jinými slevami a akčními nabídkami.

12. Jak je to u Vás s parkováním?
Lázně Poděbrady mají vlastní centrální parkoviště za Hotelem Libenský, které je dostatečně velké, bez nutnosti rezervace předem. Několik parkovacích míst je i u Hotelu Bellevue Tlapák. Hotel Zámeček má parkoviště přímo u hotelu.
Parkování je zpoplatněno. Aktuální ceník naleznete zde.

13. Je nutné ještě něco hradit na místě?
Ano, od 1. ledna 2022 vstoupila v platnost obecně závazná vyhláška města Poděbrady o místních poplatcích, který pojednává o poplatku z pobytu. Tento poplatek činí 30 Kč/den.

Od poplatku jsou osvobozeny:
osoby mladší 18 let
osoby nevidomé,
osoby, které jsou považovány za závislé na pomoci jiné fyzické osoby podle zákona upravujícího sociální služby,
držitelé průkazů ZTP/P a jejich průvodci.

14. Jsou nápoje ke stravování zdarma/v ceně pobytu?
Nikoliv. Nápoje zdarma jsou k dispozici pouze v rámci snídaní. U obědů a večeří jsou nápoje za úhradu.

Aktuality

Kudy k nám

Nabídka práce

Kontakty

Neváhejte se nás na cokoliv zeptat

Klub Lázní Poděbrady

Časté dotazy

Recenze

Lázeňské noviny

Vědecká rada

Lázeňské domy a místa

Suvenýry

Pro média

Aktuality
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.