Update cookies preferences
Recenze Přečtěte si recenze našich pobytů

Foto od našich klientů

Ověřené recenze

98,3 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům našich lázní posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 3 561 klientů a 3 499 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

perfektní

Pěkné ubytování, krásná jídelna. Jen p. recepční v den našeho příjezdu velmi nepříjemná.

Zobrazit pokračování…

Pěkné ubytování, krásná jídelna. Jen p. recepční v den našeho příjezdu velmi nepříjemná.

19. listopadu
perfektní

Ubytovací služby v naprostém pořádku, kvalita i kvantita stravování vyjímečná, servis stolování výborný. Procedury poskytovány s profi přístupem všech provádějících osob. Za mne není co vytknout.

Zobrazit pokračování…

Ubytovací služby v naprostém pořádku, kvalita i kvantita stravování vyjímečná, servis stolování výborný. Procedury poskytovány s profi přístupem všech provádějících osob. Za mne není co vytknout.

19. listopadu
perfektní

Jelikož k Vám jezdíme pravidelně asi již 30let,tak nás nic již nemůže překvapit, perfektní je silné slovo, ale jinak vše OK. Perfektní je ale systém objednávání pobytu /p. O. Deverová/ a naše požadavky přes strav. úsek /p ,Langrová/,vždy byly naše přání splněny bezezbytku!!!!Trochu k zamyšlení by…

Zobrazit pokračování…

Jelikož k Vám jezdíme pravidelně asi již 30let,tak nás nic již nemůže překvapit, perfektní je silné slovo, ale jinak vše OK. Perfektní je ale systém objednávání pobytu /p. O. Deverová/ a naše požadavky přes strav. úsek /p ,Langrová/,vždy byly naše přání splněny bezezbytku!!!!Trochu k zamyšlení by stály ty slevové kupony /třeba drž. polévka z 90 na 70Kč je směšné, né každý se dá nachytat, i ceny obědů bych upravil tak, aby vám klienti s polopenzí neodcházeli na oběd do města, když stejně obědy vaříte . Jinak, ale vše OK a v březnu zase přijedeme. Přeji krásné dny.

19. listopadu
perfektní

Nemáme připomínek. Naše návštěva byla pouze dvě noci. Abychom mohli objektivně hodnotit, musel by být pobyt delší. Rádi bychom se opět vrátili a strávili u vás delší dobu. Snad se to příští rok podaří. Přeji celému kolektivu zaměstnanců pohodu a zdravíčko.

Zobrazit pokračování…

Nemáme připomínek. Naše návštěva byla pouze dvě noci. Abychom mohli objektivně hodnotit, musel by být pobyt delší. Rádi bychom se opět vrátili a strávili u vás delší dobu. Snad se to příští rok podaří. Přeji celému kolektivu zaměstnanců pohodu a zdravíčko.

19. listopadu
perfektní

Veškerý personál velmi ochotný a milý. Jídlo dobré a celý pobyt příjemný. Děkuji

Zobrazit pokračování…

Veškerý personál velmi ochotný a milý. Jídlo dobré a celý pobyt příjemný. Děkuji

19. listopadu
perfektní

Velice děkuji za příjemný pobyt v hotelu Zámeček. Perfektní ubytování, výborné stravování, vstřícný a milý personál. Opět se těším na další pobyt v příštím roce.

Zobrazit pokračování…

Velice děkuji za příjemný pobyt v hotelu Zámeček. Perfektní ubytování, výborné stravování, vstřícný a milý personál. Opět se těším na další pobyt v příštím roce.

18. listopadu
dobrá, ale...

v hotelu Libenský**** bych očekávala lepší polštáře na spaní. Ty co jsme v apartmánu číslo 209 měli, odpovídali nocležně někde v hostelu, kde vám nezáleží na kvalitě, ale potřebujete jen přenocovat.

Zobrazit pokračování…

v hotelu Libenský**** bych očekávala lepší polštáře na spaní. Ty co jsme v apartmánu číslo 209 měli, odpovídali nocležně někde v hostelu, kde vám nezáleží na kvalitě, ale potřebujete jen přenocovat.

19. listopadu
B. J. (39 let, Kněžmost)
Pobyt šitý na míru
Chariclea ****
dobrá, ale...

Ubytování bylo velmi příjemné, nově zrekonstruovaný hotel Chariclea byl dobrou volbou. Recepční nás mile přivítala a poskytla veškeré informace. Na pokoji byla k dispozici voda (jen škoda, že ne poděbradka....). Restaurace byla zmatečná, nikdo nás neuvítal, neřekl jak co chodí.... nezeptal se nás…

Zobrazit pokračování…

Ubytování bylo velmi příjemné, nově zrekonstruovaný hotel Chariclea byl dobrou volbou. Recepční nás mile přivítala a poskytla veškeré informace. Na pokoji byla k dispozici voda (jen škoda, že ne poděbradka....). Restaurace byla zmatečná, nikdo nás neuvítal, neřekl jak co chodí.... nezeptal se nás odkud jsme a co chceme.... rozložení bufetu bylo chaotické (misky na polívku byly nad teplým bufetem, špatný přístup), jídlo bylo však u večeře chutné až na dezerty, většina z nich byla velmi zavadlá a tvrdá... pravděpodobně z předchozích dní... Snídaně byla opravdu bohatá, ale bylo patrné, že se uzeniny krájí předčasně a většina byla zavadlá a nevábná, dezerty opět ty samé zavadlé a nelákavé. Mísa s ovocem byla naprosto nesmyslně přeplněná a nedalo se z ni cokoli ochutnat... stavět pyramidu opravdu nemusíte... personál byl neochotný, postával s mobily v kapsách u košile a oblečený v opravdu zaprané košili (neupravené a naprosto rozmačkané.... toto opravdu celé atmosféře místa ubírá a chápu tak hodnocení, které máte na googlu... je to ale škoda.... procedury a bazén jsme si ale užili, vše v naprosté spokojenosti.

19. listopadu
dobrá, ale...

Jediná slabina pobytu byl malý výběr jídel na snídani. Jinak jsem byl velmi spokojen a moc děkuji za výbornou péči. J.Voňka.

Zobrazit pokračování…

Jediná slabina pobytu byl malý výběr jídel na snídani. Jinak jsem byl velmi spokojen a moc děkuji za výbornou péči. J.Voňka.

19. listopadu
S. P. (71 let, Litvínov)
Podzimní pobyt
Chariclea ****
dobrá, ale...

Je mi sice 71 let, ale v týdnu nebylo večer kam jít. I hlavní kavárna zavírá v 19,00 hodin. Ale vcelku jsem byl spokojený. Jen výraz "perfektní" je na mne moc silný.

Zobrazit pokračování…

Je mi sice 71 let, ale v týdnu nebylo večer kam jít. I hlavní kavárna zavírá v 19,00 hodin. Ale vcelku jsem byl spokojený. Jen výraz "perfektní" je na mne moc silný.

18. listopadu
Další…

Klub Lázní Poděbrady

Aktuality

Nabídka práce

Časté dotazy

Vědecká rada

Lázeňské domy a místa

Pro média

O nás

Kudy k nám

Kontakty

Lázeňské noviny

Fotogalerie

Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.