Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům našich lázní posíláme žádost o recenzi.
Za poslední rok nám odpovědělo 3 541 klientů a 3 477 z nich bylo s pobytem spokojeno.
Přečtěte si recenze:
Celkový pobyt se nám libil, procedury i personál vyborný, jidlo skvělé.Recepční na hotelu přijemné, vstřícné. Dr Podzemný s manželkou
Zobrazit pokračování…Celkový pobyt se nám libil, procedury i personál vyborný, jidlo skvělé.Recepční na hotelu přijemné, vstřícné. Dr Podzemný s manželkou
10. prosinceOceňuji ochotný a milý personál na recepci, v jídelně i při procedurach. Snad by se mohla vylepšit kvalita snídaňové kávy
Zobrazit pokračování…Oceňuji ochotný a milý personál na recepci, v jídelně i při procedurach. Snad by se mohla vylepšit kvalita snídaňové kávy
9. prosincevše bylo v pořádku, nemám nic, co bych viděla jako negativní
Zobrazit pokračování…vše bylo v pořádku, nemám nic, co bych viděla jako negativní
9. prosinceByla jsem na pobytu s dcerou. Obě jsme byly spokojeny s ubytováním, procedurami i stravováním. Hlavně jsme uvítaly večeře formou bufetu. K příjemné pohodě nám přispěly předvánoční trhy, krásně nazdobené Poděbrady, vánoční hudba a rozsvícení stromečku. Určitě přijedeme znovu.
Zobrazit pokračování…Byla jsem na pobytu s dcerou. Obě jsme byly spokojeny s ubytováním, procedurami i stravováním. Hlavně jsme uvítaly večeře formou bufetu. K příjemné pohodě nám přispěly předvánoční trhy, krásně nazdobené Poděbrady, vánoční hudba a rozsvícení stromečku. Určitě přijedeme znovu.
9. prosinceNás pobyt byl opět velmi příjemný , personál ,procedury, úklid na pokoji , nemám co vytknout. Rádi se vrátíme.
Zobrazit pokračování…Nás pobyt byl opět velmi příjemný , personál ,procedury, úklid na pokoji , nemám co vytknout. Rádi se vrátíme.
9. prosinceČekání na lékaře je možné zkrátit zavedením automatického systému
Zobrazit pokračování…Čekání na lékaře je možné zkrátit zavedením automatického systému
9. prosince+ Časová přesnost u jednotlivých procedur. - Velmi vysoké vstupné do bazénu hotelu Chariclea pro klienty ubytované v jiných lázeňskych hotelech. Hodinová sleva v kartě zážitků či zvýhodněné vstupy u některých pobytů vnímám negativně.
Zobrazit pokračování…+ Časová přesnost u jednotlivých procedur. - Velmi vysoké vstupné do bazénu hotelu Chariclea pro klienty ubytované v jiných lázeňskych hotelech. Hodinová sleva v kartě zážitků či zvýhodněné vstupy u některých pobytů vnímám negativně.
8. prosincezlepšit stravování, ostatní v pořádku
Zobrazit pokračování…zlepšit stravování, ostatní v pořádku
9. prosinceKdyž jsem pobyt objednavala, nechtěla jsem bazén pro svoji 85letou mamku,bylo mně sděleno,ze změny na místě v recepci. V recepci mně bylo řečeno,ze jsme měly žádat při objednání. Takže jsme přišly o proceduru. Dost mě to mrzí. Jinak ubytování moc hezke,jídlo dobré.
Zobrazit pokračování…Když jsem pobyt objednavala, nechtěla jsem bazén pro svoji 85letou mamku,bylo mně sděleno,ze změny na místě v recepci. V recepci mně bylo řečeno,ze jsme měly žádat při objednání. Takže jsme přišly o proceduru. Dost mě to mrzí. Jinak ubytování moc hezke,jídlo dobré.
9. prosinceUklid bych prováděla častěji (třeba vysávání), ale jinak se mi tady líbilo (jídlo dobré, sestřičky na procedurách hodné a hezké místo).
Zobrazit pokračování…Uklid bych prováděla častěji (třeba vysávání), ale jinak se mi tady líbilo (jídlo dobré, sestřičky na procedurách hodné a hezké místo).
9. prosinceZanechte nám prosím svůj email a my Vás budeme několikrát za měsíc informovat o našich aktuálních kulturních akcích nebo akčních pobytech. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.