Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům našich lázní posíláme žádost o recenzi.
Za poslední rok nám odpovědělo 3 542 klientů a 3 479 z nich bylo s pobytem spokojeno.
Přečtěte si recenze:
Oblíbila jsem si hotel Chariclea, jezdím sem několikrát v roce na 4 denní pobyt. Vždy ráda uvítám procedury přímo "v domě" a možnost neomezeného vstupu do wellness. Relax, pohoda, klid.
Zobrazit pokračování…Oblíbila jsem si hotel Chariclea, jezdím sem několikrát v roce na 4 denní pobyt. Vždy ráda uvítám procedury přímo "v domě" a možnost neomezeného vstupu do wellness. Relax, pohoda, klid.
12. prosinceskvělá paní masérka, chutné jídlo, bezvadný bazén
Zobrazit pokračování…skvělá paní masérka, chutné jídlo, bezvadný bazén
11. prosincePřijel jsem 6. den po TEP kolene a odjel bez berlí. To myslím vystihuje vše. Složení procedur ne vždy optimální, ale to je jistě ovlivněno pojišťovnami a hlavně možnostmi, těžko vše ušít 58 klientům na míru. Pochvalu zaslouží skvělá strava, přestože dovážená, personál vstřícný a ochotný, drobné…
Zobrazit pokračování…Přijel jsem 6. den po TEP kolene a odjel bez berlí. To myslím vystihuje vše. Složení procedur ne vždy optimální, ale to je jistě ovlivněno pojišťovnami a hlavně možnostmi, těžko vše ušít 58 klientům na míru. Pochvalu zaslouží skvělá strava, přestože dovážená, personál vstřícný a ochotný, drobné nedostatky nestojí za zmínku. Jednolůžkový pokoj vybaven vším potřebným. Vřele doporučuji všem následovníkům, pokud se jedou především zotavovat z těžké operace. Najdete rehabilitační centrum, nikoli hotel.
11. prosinceSlužby výborné,špatný přístup do budovy,chybí bezbarielový vchod.Většina pacientů špatně chodí a musí jim pomáhat.
Zobrazit pokračování…Služby výborné,špatný přístup do budovy,chybí bezbarielový vchod.Většina pacientů špatně chodí a musí jim pomáhat.
11. prosinceVelice milé ženy na všech pozicích na hotelu Libensky. Procedury,jídelna obě dvě směny i učni, kavárna paní Aňa,pokojska Ludmila.Spokojena velice a s těžkým srdcem sem ráno opouštěla pokoj a hotel i Poděbrady. Jitka Barausch Turbanová
Zobrazit pokračování…Velice milé ženy na všech pozicích na hotelu Libensky. Procedury,jídelna obě dvě směny i učni, kavárna paní Aňa,pokojska Ludmila.Spokojena velice a s těžkým srdcem sem ráno opouštěla pokoj a hotel i Poděbrady. Jitka Barausch Turbanová
10. prosinceProcedury jsou vymezovány, možné volby předem stanoveny a cenově u nebydlících samoplátců znevýhodněny pouze jenom díky vazbám s pojištovnou ???? To mi vadilo, že vás pojištovna vlastně v konečném efektu, připřipravuje o zákazníky. Zákazník by si měl z vlastní zdravotní zkušenosti vybrat procedury…
Zobrazit pokračování…Procedury jsou vymezovány, možné volby předem stanoveny a cenově u nebydlících samoplátců znevýhodněny pouze jenom díky vazbám s pojištovnou ???? To mi vadilo, že vás pojištovna vlastně v konečném efektu, připřipravuje o zákazníky. Zákazník by si měl z vlastní zdravotní zkušenosti vybrat procedury v limitu, který mu pojištovna proplatí. Cena procedur by měla být pro kienty jedna at už bydlí nebo nebydlí v hotelu lázní nebo je či není pacient. K čistotě estetice a stravování nemám připomínek. Personál služeb i na procedurách lidsky i profesně bezvadný. Je poznat, že se personálu nelíbí ekonomické chování a to jediného majitele, který využívá lázně jako zdroj prostředků pro investování a podnikání mimo lázně a ne, k jejich zvelebení a ke spokjenosti svých zaměstnanců .
12. prosinceVýborné stravování (zvlášť králík na večeři) a masáže u paní Svobodové. Nedobré chování a nevstřícnost u uhličitých koupelí v Letních lázních.
Zobrazit pokračování…Výborné stravování (zvlášť králík na večeři) a masáže u paní Svobodové. Nedobré chování a nevstřícnost u uhličitých koupelí v Letních lázních.
11. prosinceJen jedna nespokojenost. V hotelu Chariclea neservírovali k obědu a večeři vodu a to při plné penzi. Objednané nápoje jsem musel platit pokaždé konzumaci, nebylo možné podepsat účet na číslo pokoje. Jinak výtečná spojojenost jak s pokojem, stravou i lázeňskými službami.
Zobrazit pokračování…Jen jedna nespokojenost. V hotelu Chariclea neservírovali k obědu a večeři vodu a to při plné penzi. Objednané nápoje jsem musel platit pokaždé konzumaci, nebylo možné podepsat účet na číslo pokoje. Jinak výtečná spojojenost jak s pokojem, stravou i lázeňskými službami.
10. prosinceZanechte nám prosím svůj email a my Vás budeme několikrát za měsíc informovat o našich aktuálních kulturních akcích nebo akčních pobytech. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.