Update cookies preferences
Recenze Přečtěte si recenze našich pobytů

Foto od našich klientů

Ověřené recenze

98,4 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům našich lázní posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 3 499 klientů a 3 444 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

perfektní

Taneční večery,které nás přenesou do mládí. Ochota pracovníků v jídelně. Celkové prostředí hotelu Libenský je velice příjemné a letos zpříjemnily pobyt kvetoucí kaštany za okny.

Zobrazit pokračování…

Taneční večery,které nás přenesou do mládí. Ochota pracovníků v jídelně. Celkové prostředí hotelu Libenský je velice příjemné a letos zpříjemnily pobyt kvetoucí kaštany za okny.

30. dubna
perfektní

Jezdíme často na Zámeček, ale to, co se stalo s Modrým salonkem je k pláči! Úplně očesané. To, co tomu dodávalo "teplo domova", jako záclony, naaranžovaný koutek, nàdobí ve výkladní skříni, květiny na stolech, je pryč. Už se nám tam nelíbí. Můj názor sdílejí i jiní. Je to cesta k uzavření kavárny.…

Zobrazit pokračování…

Jezdíme často na Zámeček, ale to, co se stalo s Modrým salonkem je k pláči! Úplně očesané. To, co tomu dodávalo "teplo domova", jako záclony, naaranžovaný koutek, nàdobí ve výkladní skříni, květiny na stolech, je pryč. Už se nám tam nelíbí. Můj názor sdílejí i jiní. Je to cesta k uzavření kavárny. Tak s tím prosím něco udělejte!

30. dubna
perfektní

V lázních jsem byla poprvé v životě a byla jsem po všech stránkách velice spokojena a mile překvapena. Útulným, vkusně zařízeným pokojíkem, výborným jídlem v hojném množství, skvělými lázeňskými službami v nádherném prostředí lázní, velmi vstřícným a profesionálním přístupem, počínaje ubytovací…

Zobrazit pokračování…

V lázních jsem byla poprvé v životě a byla jsem po všech stránkách velice spokojena a mile překvapena. Útulným, vkusně zařízeným pokojíkem, výborným jídlem v hojném množství, skvělými lázeňskými službami v nádherném prostředí lázní, velmi vstřícným a profesionálním přístupem, počínaje ubytovací kanceláří, kde jsem si z důvodu kardioverze posouvala termín pobytu, přes báječnou Dr. Rybáčkovou, která mi navíc navrhla skvělé a moc příjemné procedury, až po velice vlídný, erudovaný a vstřícný přístup personálu lázní i hotelu. Rovněž mě velice potěšily slevové vouchery na různá skvělá jídla, kávu, vstupy do muzeí (obě jsem velmi ráda využila) či galerie atp. Navíc jsem měla velké štěstí na nádherné počasí, které mi, spolu s krásným, rozkvetlým lázeňským prostředím, pobyt v tento jarní čas velice zpříjemnily. Tímto velice děkuji všem.

30. dubna
perfektní

Jediným problémem je snídaně. Jíst 28 dnů jen nářez,nějakou přesolenou pomazánku a jogurt!!! Sestřičky na procedurách příjemné, vstřícné. Úklid v prostorách mimo pokoj by chtěl zlepšit, vč. větrání prostoru u lékařů a sester. Jinak naprostá spokojenost a ráda se k vám vrátím. Děkuji za…

Zobrazit pokračování…

Jediným problémem je snídaně. Jíst 28 dnů jen nářez,nějakou přesolenou pomazánku a jogurt!!! Sestřičky na procedurách příjemné, vstřícné. Úklid v prostorách mimo pokoj by chtěl zlepšit, vč. větrání prostoru u lékařů a sester. Jinak naprostá spokojenost a ráda se k vám vrátím. Děkuji za poskytnutou léčbu. Molly Lajčoková

30. dubna
dobrá, ale...

Strava není rozdělena pro děti a zvlášt pro dospělé.

Zobrazit pokračování…

Strava není rozdělena pro děti a zvlášt pro dospělé.

29. dubna
H. M. (74 let, Praha Bubeneč)
Pobyt šitý na míru
Libuše ***
dobrá, ale...

Zlepšit úroveň stravování.

Zobrazit pokračování…

Zlepšit úroveň stravování.

29. dubna
H. Z. (59 let, Libčany)
Lázně na 4 dny
Zámeček ****
dobrá, ale...

-stravování na úrovni školní jídelny, personál bez zájmu a v teniskách ? -poplatek za parkovné klienta hotelu - bez komentáře -kavárnička, která má večer zavřeno ? Věřím, že platící hosté se raději obrátí jinam Velká pochvala za vstřícný a profesionální přístup personálu wellness.

Zobrazit pokračování…

-stravování na úrovni školní jídelny, personál bez zájmu a v teniskách ? -poplatek za parkovné klienta hotelu - bez komentáře -kavárnička, která má večer zavřeno ? Věřím, že platící hosté se raději obrátí jinam Velká pochvala za vstřícný a profesionální přístup personálu wellness.

29. dubna
perfektní

Chování a přístup personálu na procedúrach a jídelně.

Zobrazit pokračování…

Chování a přístup personálu na procedúrach a jídelně.

29. dubna
dobrá, ale...

lázně jsem navštívil poprvé, tak jsem umírněnější s hodnocením. Snad jediná výtka je k stravě, málo omáčky, tvrdé, suché vepřové maso občas i kuřecí. Jinak jsem vcelku spokojen

Zobrazit pokračování…

lázně jsem navštívil poprvé, tak jsem umírněnější s hodnocením. Snad jediná výtka je k stravě, málo omáčky, tvrdé, suché vepřové maso občas i kuřecí. Jinak jsem vcelku spokojen

29. dubna
Další…

O nás

Aktuality

Kudy k nám

Nabídka práce

Neváhejte se nás na cokoliv zeptat

Kontakty

Klub Lázní Poděbrady

Časté dotazy

Recenze

Lázeňské noviny

Vědecká rada

Lázeňské domy a místa

Pro média

O nás
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.