Update cookies preferences
Recenze Přečtěte si recenze našich pobytů

Foto od našich klientů

Ověřené recenze

98,2 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům našich lázní posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 3 542 klientů a 3 478 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

perfektní

skvělá paní masérka, chutné jídlo, bezvadný bazén

Zobrazit pokračování…

skvělá paní masérka, chutné jídlo, bezvadný bazén

11. prosince
perfektní

Přijel jsem 6. den po TEP kolene a odjel bez berlí. To myslím vystihuje vše. Složení procedur ne vždy optimální, ale to je jistě ovlivněno pojišťovnami a hlavně možnostmi, těžko vše ušít 58 klientům na míru. Pochvalu zaslouží skvělá strava, přestože dovážená, personál vstřícný a ochotný, drobné…

Zobrazit pokračování…

Přijel jsem 6. den po TEP kolene a odjel bez berlí. To myslím vystihuje vše. Složení procedur ne vždy optimální, ale to je jistě ovlivněno pojišťovnami a hlavně možnostmi, těžko vše ušít 58 klientům na míru. Pochvalu zaslouží skvělá strava, přestože dovážená, personál vstřícný a ochotný, drobné nedostatky nestojí za zmínku. Jednolůžkový pokoj vybaven vším potřebným. Vřele doporučuji všem následovníkům, pokud se jedou především zotavovat z těžké operace. Najdete rehabilitační centrum, nikoli hotel.

11. prosince
perfektní

Služby výborné,špatný přístup do budovy,chybí bezbarielový vchod.Většina pacientů špatně chodí a musí jim pomáhat.

Zobrazit pokračování…

Služby výborné,špatný přístup do budovy,chybí bezbarielový vchod.Většina pacientů špatně chodí a musí jim pomáhat.

11. prosince
perfektní

Velice milé ženy na všech pozicích na hotelu Libensky. Procedury,jídelna obě dvě směny i učni, kavárna paní Aňa,pokojska Ludmila.Spokojena velice a s těžkým srdcem sem ráno opouštěla pokoj a hotel i Poděbrady. Jitka Barausch Turbanová

Zobrazit pokračování…

Velice milé ženy na všech pozicích na hotelu Libensky. Procedury,jídelna obě dvě směny i učni, kavárna paní Aňa,pokojska Ludmila.Spokojena velice a s těžkým srdcem sem ráno opouštěla pokoj a hotel i Poděbrady. Jitka Barausch Turbanová

10. prosince
perfektní

Vše bylo perfektní, ale bohužel by bylo třeba změnit kuchaře. A dále je velká ostuda stav chodníku od zadního vchodu do Letních Lázní, kde denně projde spousta pacientů. Lituji méně pohyblivé pacienty.

Zobrazit pokračování…

Vše bylo perfektní, ale bohužel by bylo třeba změnit kuchaře. A dále je velká ostuda stav chodníku od zadního vchodu do Letních Lázní, kde denně projde spousta pacientů. Lituji méně pohyblivé pacienty.

10. prosince
S. J. (74 let, Veletov)
Výroční pobyt
Chariclea ****
perfektní

Na zlepšení Vám nic nedoporučíme, protože jsme vždy velice spokojeni a vše nám vyhovuje. Všichni jste k nám vstřícní a pozorní. Děkujeme Sýkorovi

Zobrazit pokračování…

Na zlepšení Vám nic nedoporučíme, protože jsme vždy velice spokojeni a vše nám vyhovuje. Všichni jste k nám vstřícní a pozorní. Děkujeme Sýkorovi

10. prosince
perfektní

Co mě potěšilo, že i přes náš pozdní příjezd a zmeškání procedur nám byly procedury přesunuty na druhý den. Děkuji.

Zobrazit pokračování…

Co mě potěšilo, že i přes náš pozdní příjezd a zmeškání procedur nám byly procedury přesunuty na druhý den. Děkuji.

10. prosince
perfektní

Líbil se mi přístup k pacientům, uhličité koupele a veškeré procedury. Naopak co bylo nevyhovující; po koupeli se muselo vždycky venkem, mám tím na mysli z Letních lázní do Libenského hotelu. Dost lidí kvůli tomu promarodilo a já také. V neposlední řadě musím pochválit kuchaře, strava byla výborná…

Zobrazit pokračování…

Líbil se mi přístup k pacientům, uhličité koupele a veškeré procedury. Naopak co bylo nevyhovující; po koupeli se muselo vždycky venkem, mám tím na mysli z Letních lázní do Libenského hotelu. Dost lidí kvůli tomu promarodilo a já také. V neposlední řadě musím pochválit kuchaře, strava byla výborná i když pro chlapa malá porce, jak na obědě, tak u večeře. Servírky byly skvělé, tedy až na jednu.

10. prosince
dobrá, ale...

Výborné stravování (zvlášť králík na večeři) a masáže u paní Svobodové. Nedobré chování a nevstřícnost u uhličitých koupelí v Letních lázních.

Zobrazit pokračování…

Výborné stravování (zvlášť králík na večeři) a masáže u paní Svobodové. Nedobré chování a nevstřícnost u uhličitých koupelí v Letních lázních.

11. prosince
dobrá, ale...

Jen jedna nespokojenost. V hotelu Chariclea neservírovali k obědu a večeři vodu a to při plné penzi. Objednané nápoje jsem musel platit pokaždé konzumaci, nebylo možné podepsat účet na číslo pokoje. Jinak výtečná spojojenost jak s pokojem, stravou i lázeňskými službami.

Zobrazit pokračování…

Jen jedna nespokojenost. V hotelu Chariclea neservírovali k obědu a večeři vodu a to při plné penzi. Objednané nápoje jsem musel platit pokaždé konzumaci, nebylo možné podepsat účet na číslo pokoje. Jinak výtečná spojojenost jak s pokojem, stravou i lázeňskými službami.

10. prosince
Další…

Nabídka práce

Časté dotazy

Kontakty

Kudy k nám

Lázeňské noviny

Lázeňské domy a místa

Fotogalerie

O nás

Aktuality

Klub Lázní Poděbrady

Vědecká rada

Pro média

Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.