Update cookies preferences
Recenze Přečtěte si recenze našich pobytů

Foto od našich klientů

Ověřené recenze

98,2 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům našich lázní posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 3 541 klientů a 3 477 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

perfektní

Byla jsem na pobytu s dcerou. Obě jsme byly spokojeny s ubytováním, procedurami i stravováním. Hlavně jsme uvítaly večeře formou bufetu. K příjemné pohodě nám přispěly předvánoční trhy, krásně nazdobené Poděbrady, vánoční hudba a rozsvícení stromečku. Určitě přijedeme znovu.

Zobrazit pokračování…

Byla jsem na pobytu s dcerou. Obě jsme byly spokojeny s ubytováním, procedurami i stravováním. Hlavně jsme uvítaly večeře formou bufetu. K příjemné pohodě nám přispěly předvánoční trhy, krásně nazdobené Poděbrady, vánoční hudba a rozsvícení stromečku. Určitě přijedeme znovu.

9. prosince
perfektní

Nás pobyt byl opět velmi příjemný , personál ,procedury, úklid na pokoji , nemám co vytknout. Rádi se vrátíme.

Zobrazit pokračování…

Nás pobyt byl opět velmi příjemný , personál ,procedury, úklid na pokoji , nemám co vytknout. Rádi se vrátíme.

9. prosince
perfektní

Čekání na lékaře je možné zkrátit zavedením automatického systému

Zobrazit pokračování…

Čekání na lékaře je možné zkrátit zavedením automatického systému

9. prosince
perfektní

+ Časová přesnost u jednotlivých procedur. - Velmi vysoké vstupné do bazénu hotelu Chariclea pro klienty ubytované v jiných lázeňskych hotelech. Hodinová sleva v kartě zážitků či zvýhodněné vstupy u některých pobytů vnímám negativně.

Zobrazit pokračování…

+ Časová přesnost u jednotlivých procedur. - Velmi vysoké vstupné do bazénu hotelu Chariclea pro klienty ubytované v jiných lázeňskych hotelech. Hodinová sleva v kartě zážitků či zvýhodněné vstupy u některých pobytů vnímám negativně.

8. prosince
perfektní

Rašelinový obklad- místo tmavých hnědých ručníků používat prostěradlo.Ty ručníky jsou nepříjemné fyzicky i vzhledově-hygienicky.

Zobrazit pokračování…

Rašelinový obklad- místo tmavých hnědých ručníků používat prostěradlo.Ty ručníky jsou nepříjemné fyzicky i vzhledově-hygienicky.

8. prosince
P. I. (46 let, Čáslav)
Dámský víkend
Chariclea ****
perfektní

Dobrý den, máte perfektně uklizeno. Prádlo a povlečení ve výborném stavu! Snídaně v bohaté nabídce, pochutnali jsme si. Děkujeme za pobyt. Procházkovi

Zobrazit pokračování…

Dobrý den, máte perfektně uklizeno. Prádlo a povlečení ve výborném stavu! Snídaně v bohaté nabídce, pochutnali jsme si. Děkujeme za pobyt. Procházkovi

8. prosince
perfektní

Dobrá snídaně,perfektní bazén a krásný pokoj 210 v Zimních lázních ☺️

Zobrazit pokračování…

Dobrá snídaně,perfektní bazén a krásný pokoj 210 v Zimních lázních ☺️

8. prosince
Š. Z. I. (59 let, Hrušová)
Pobyt šitý na míru
Libenský ****
perfektní

Skvělý personál na procedurách.

Zobrazit pokračování…

Skvělý personál na procedurách.

8. prosince
dobrá, ale...

Uklid bych prováděla častěji (třeba vysávání), ale jinak se mi tady líbilo (jídlo dobré, sestřičky na procedurách hodné a hezké místo).

Zobrazit pokračování…

Uklid bych prováděla častěji (třeba vysávání), ale jinak se mi tady líbilo (jídlo dobré, sestřičky na procedurách hodné a hezké místo).

9. prosince
dobrá, ale...

Ubytování dobré, personál příjemný, dvě až tři jídla špatná, tak nechutné boloňské špageti jsem dlouho nejedl. Procedury standard, den příjezdu a následný den jsem tam byl pouze na jídlo, konkrétně kvalita masáže zad a šíje velice různá dle konkrétního maséra. Organizace akce přednáška prevence…

Zobrazit pokračování…

Ubytování dobré, personál příjemný, dvě až tři jídla špatná, tak nechutné boloňské špageti jsem dlouho nejedl. Procedury standard, den příjezdu a následný den jsem tam byl pouze na jídlo, konkrétně kvalita masáže zad a šíje velice různá dle konkrétního maséra. Organizace akce přednáška prevence srdečních chorob 4.12. neproběhla, ale nikdo se neobtěžoval nám její zrušení oznámit, chybička se vloudila, ale to odpoledne bylo promarněné. Na závěr se týká vedení obce. Napadl sníh, na kolonádě břečka, klienti často imobilní se tím brodili po dobu tří dnů, následně probíhá revitalizace parku tak, že jsme neustále sbírali při procházce na obuv bláto, pravidelný úklid opět chyběl. Celkový dojem z pobytu 2-. S pozdravem P:Wainer.

8. prosince
Další…

Nabídka práce

Kontakty

Časté dotazy

Lázeňské noviny

Lázeňské domy a místa

Fotogalerie

O nás

Aktuality

Kudy k nám

Klub Lázní Poděbrady

Vědecká rada

Pro média

Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.