Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům našich lázní posíláme žádost o recenzi.
Za poslední rok nám odpovědělo 3 543 klientů a 3 479 z nich bylo s pobytem spokojeno.
Přečtěte si recenze:
Přijel jsem 6. den po TEP kolene a odjel bez berlí. To myslím vystihuje vše. Složení procedur ne vždy optimální, ale to je jistě ovlivněno pojišťovnami a hlavně možnostmi, těžko vše ušít 58 klientům na míru. Pochvalu zaslouží skvělá strava, přestože dovážená, personál vstřícný a ochotný, drobné…
Zobrazit pokračování…Přijel jsem 6. den po TEP kolene a odjel bez berlí. To myslím vystihuje vše. Složení procedur ne vždy optimální, ale to je jistě ovlivněno pojišťovnami a hlavně možnostmi, těžko vše ušít 58 klientům na míru. Pochvalu zaslouží skvělá strava, přestože dovážená, personál vstřícný a ochotný, drobné nedostatky nestojí za zmínku. Jednolůžkový pokoj vybaven vším potřebným. Vřele doporučuji všem následovníkům, pokud se jedou především zotavovat z těžké operace. Najdete rehabilitační centrum, nikoli hotel.
11. prosinceSlužby výborné,špatný přístup do budovy,chybí bezbarielový vchod.Většina pacientů špatně chodí a musí jim pomáhat.
Zobrazit pokračování…Služby výborné,špatný přístup do budovy,chybí bezbarielový vchod.Většina pacientů špatně chodí a musí jim pomáhat.
11. prosinceVelice milé ženy na všech pozicích na hotelu Libensky. Procedury,jídelna obě dvě směny i učni, kavárna paní Aňa,pokojska Ludmila.Spokojena velice a s těžkým srdcem sem ráno opouštěla pokoj a hotel i Poděbrady. Jitka Barausch Turbanová
Zobrazit pokračování…Velice milé ženy na všech pozicích na hotelu Libensky. Procedury,jídelna obě dvě směny i učni, kavárna paní Aňa,pokojska Ludmila.Spokojena velice a s těžkým srdcem sem ráno opouštěla pokoj a hotel i Poděbrady. Jitka Barausch Turbanová
10. prosinceVše bylo perfektní, ale bohužel by bylo třeba změnit kuchaře. A dále je velká ostuda stav chodníku od zadního vchodu do Letních Lázní, kde denně projde spousta pacientů. Lituji méně pohyblivé pacienty.
Zobrazit pokračování…Vše bylo perfektní, ale bohužel by bylo třeba změnit kuchaře. A dále je velká ostuda stav chodníku od zadního vchodu do Letních Lázní, kde denně projde spousta pacientů. Lituji méně pohyblivé pacienty.
10. prosinceNa zlepšení Vám nic nedoporučíme, protože jsme vždy velice spokojeni a vše nám vyhovuje. Všichni jste k nám vstřícní a pozorní. Děkujeme Sýkorovi
Zobrazit pokračování…Na zlepšení Vám nic nedoporučíme, protože jsme vždy velice spokojeni a vše nám vyhovuje. Všichni jste k nám vstřícní a pozorní. Děkujeme Sýkorovi
10. prosinceCo mě potěšilo, že i přes náš pozdní příjezd a zmeškání procedur nám byly procedury přesunuty na druhý den. Děkuji.
Zobrazit pokračování…Co mě potěšilo, že i přes náš pozdní příjezd a zmeškání procedur nám byly procedury přesunuty na druhý den. Děkuji.
10. prosinceLíbil se mi přístup k pacientům, uhličité koupele a veškeré procedury. Naopak co bylo nevyhovující; po koupeli se muselo vždycky venkem, mám tím na mysli z Letních lázní do Libenského hotelu. Dost lidí kvůli tomu promarodilo a já také. V neposlední řadě musím pochválit kuchaře, strava byla výborná…
Zobrazit pokračování…Líbil se mi přístup k pacientům, uhličité koupele a veškeré procedury. Naopak co bylo nevyhovující; po koupeli se muselo vždycky venkem, mám tím na mysli z Letních lázní do Libenského hotelu. Dost lidí kvůli tomu promarodilo a já také. V neposlední řadě musím pochválit kuchaře, strava byla výborná i když pro chlapa malá porce, jak na obědě, tak u večeře. Servírky byly skvělé, tedy až na jednu.
10. prosinceCelkový pobyt se nám libil, procedury i personál vyborný, jidlo skvělé.Recepční na hotelu přijemné, vstřícné. Dr Podzemný s manželkou
Zobrazit pokračování…Celkový pobyt se nám libil, procedury i personál vyborný, jidlo skvělé.Recepční na hotelu přijemné, vstřícné. Dr Podzemný s manželkou
10. prosinceOceňuji ochotný a milý personál na recepci, v jídelně i při procedurach. Snad by se mohla vylepšit kvalita snídaňové kávy
Zobrazit pokračování…Oceňuji ochotný a milý personál na recepci, v jídelně i při procedurach. Snad by se mohla vylepšit kvalita snídaňové kávy
9. prosinceJen jedna nespokojenost. V hotelu Chariclea neservírovali k obědu a večeři vodu a to při plné penzi. Objednané nápoje jsem musel platit pokaždé konzumaci, nebylo možné podepsat účet na číslo pokoje. Jinak výtečná spojojenost jak s pokojem, stravou i lázeňskými službami.
Zobrazit pokračování…Jen jedna nespokojenost. V hotelu Chariclea neservírovali k obědu a večeři vodu a to při plné penzi. Objednané nápoje jsem musel platit pokaždé konzumaci, nebylo možné podepsat účet na číslo pokoje. Jinak výtečná spojojenost jak s pokojem, stravou i lázeňskými službami.
10. prosinceZanechte nám prosím svůj email a my Vás budeme několikrát za měsíc informovat o našich aktuálních kulturních akcích nebo akčních pobytech. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.