Update cookies preferences
Recenze Přečtěte si recenze našich pobytů

Foto od našich klientů

Ověřené recenze

98,2 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům našich lázní posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 3 542 klientů a 3 479 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

S. R. (57 let, Praha 8)
Lázně na 4 dny
Chariclea ****
perfektní

Oblíbila jsem si hotel Chariclea, jezdím sem několikrát v roce na 4 denní pobyt. Vždy ráda uvítám procedury přímo "v domě" a možnost neomezeného vstupu do wellness. Relax, pohoda, klid.

Zobrazit pokračování…

Oblíbila jsem si hotel Chariclea, jezdím sem několikrát v roce na 4 denní pobyt. Vždy ráda uvítám procedury přímo "v domě" a možnost neomezeného vstupu do wellness. Relax, pohoda, klid.

12. prosince
S. O. (61 let, Hvožďany)
Podzimní pobyt
Libenský ****
perfektní

vše ok

Zobrazit pokračování…

vše ok

11. prosince
perfektní

skvělá paní masérka, chutné jídlo, bezvadný bazén

Zobrazit pokračování…

skvělá paní masérka, chutné jídlo, bezvadný bazén

11. prosince
perfektní

Přijel jsem 6. den po TEP kolene a odjel bez berlí. To myslím vystihuje vše. Složení procedur ne vždy optimální, ale to je jistě ovlivněno pojišťovnami a hlavně možnostmi, těžko vše ušít 58 klientům na míru. Pochvalu zaslouží skvělá strava, přestože dovážená, personál vstřícný a ochotný, drobné…

Zobrazit pokračování…

Přijel jsem 6. den po TEP kolene a odjel bez berlí. To myslím vystihuje vše. Složení procedur ne vždy optimální, ale to je jistě ovlivněno pojišťovnami a hlavně možnostmi, těžko vše ušít 58 klientům na míru. Pochvalu zaslouží skvělá strava, přestože dovážená, personál vstřícný a ochotný, drobné nedostatky nestojí za zmínku. Jednolůžkový pokoj vybaven vším potřebným. Vřele doporučuji všem následovníkům, pokud se jedou především zotavovat z těžké operace. Najdete rehabilitační centrum, nikoli hotel.

11. prosince
perfektní

Služby výborné,špatný přístup do budovy,chybí bezbarielový vchod.Většina pacientů špatně chodí a musí jim pomáhat.

Zobrazit pokračování…

Služby výborné,špatný přístup do budovy,chybí bezbarielový vchod.Většina pacientů špatně chodí a musí jim pomáhat.

11. prosince
perfektní

Velice milé ženy na všech pozicích na hotelu Libensky. Procedury,jídelna obě dvě směny i učni, kavárna paní Aňa,pokojska Ludmila.Spokojena velice a s těžkým srdcem sem ráno opouštěla pokoj a hotel i Poděbrady. Jitka Barausch Turbanová

Zobrazit pokračování…

Velice milé ženy na všech pozicích na hotelu Libensky. Procedury,jídelna obě dvě směny i učni, kavárna paní Aňa,pokojska Ludmila.Spokojena velice a s těžkým srdcem sem ráno opouštěla pokoj a hotel i Poděbrady. Jitka Barausch Turbanová

10. prosince
dobrá, ale...

Procedury jsou vymezovány, možné volby předem stanoveny a cenově u nebydlících samoplátců znevýhodněny pouze jenom díky vazbám s pojištovnou ???? To mi vadilo, že vás pojištovna vlastně v konečném efektu, připřipravuje o zákazníky. Zákazník by si měl z vlastní zdravotní zkušenosti vybrat procedury

Zobrazit pokračování…

Procedury jsou vymezovány, možné volby předem stanoveny a cenově u nebydlících samoplátců znevýhodněny pouze jenom díky vazbám s pojištovnou ???? To mi vadilo, že vás pojištovna vlastně v konečném efektu, připřipravuje o zákazníky. Zákazník by si měl z vlastní zdravotní zkušenosti vybrat procedury v limitu, který mu pojištovna proplatí. Cena procedur by měla být pro kienty jedna at už bydlí nebo nebydlí v hotelu lázní nebo je či není pacient. K čistotě estetice a stravování nemám připomínek. Personál služeb i na procedurách lidsky i profesně bezvadný. Je poznat, že se personálu nelíbí ekonomické chování a to jediného majitele, který využívá lázně jako zdroj prostředků pro investování a podnikání mimo lázně a ne, k jejich zvelebení a ke spokjenosti svých zaměstnanců .

12. prosince
dobrá, ale...

Výborné stravování (zvlášť králík na večeři) a masáže u paní Svobodové. Nedobré chování a nevstřícnost u uhličitých koupelí v Letních lázních.

Zobrazit pokračování…

Výborné stravování (zvlášť králík na večeři) a masáže u paní Svobodové. Nedobré chování a nevstřícnost u uhličitých koupelí v Letních lázních.

11. prosince
dobrá, ale...

Jen jedna nespokojenost. V hotelu Chariclea neservírovali k obědu a večeři vodu a to při plné penzi. Objednané nápoje jsem musel platit pokaždé konzumaci, nebylo možné podepsat účet na číslo pokoje. Jinak výtečná spojojenost jak s pokojem, stravou i lázeňskými službami.

Zobrazit pokračování…

Jen jedna nespokojenost. V hotelu Chariclea neservírovali k obědu a večeři vodu a to při plné penzi. Objednané nápoje jsem musel platit pokaždé konzumaci, nebylo možné podepsat účet na číslo pokoje. Jinak výtečná spojojenost jak s pokojem, stravou i lázeňskými službami.

10. prosince
Další…

Časté dotazy

Nabídka práce

Kudy k nám

Kontakty

Lázeňské noviny

Lázeňské domy a místa

O nás

Aktuality

Klub Lázní Poděbrady

Vědecká rada

Pro média

Fotogalerie

Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.