Update cookies preferences
Komplexní léčebný pobyt pro dospělé plně hrazeno pojišťovnou
Objednat pobyt

Pobyt, který je hrazen vaší zdravotní pojišťovnou. Lázně Poděbrady, a.s. mají smlouvy se všemi zdravotními pojišťovnami České republiky.

Pobyt, který je hrazen vaší zdravotní pojišťovnou. Lázně Poděbrady, a.s. mají smlouvy se všemi zdravotními pojišťovnami České republiky. Dětští pacienti jsou od poplatků osvobozeni.

Jedná se o lůžkovou lázeňskou léčebně rehabilitační péči, při které pojišťovna hradí:

Co zahrnuje léčebný pobyt

Nevíte, jak zažádat o pobyt?

Do lázní si s sebou prosím vezměte:

Komplexní péče je čerpána v rámci pracovní neschopnosti v délce stanovené indikačním seznamem.

Při opakovaném pobytu lze na doplatky v rámci komplexní lázeňské péče je možné uplatnit 10% slevu Klubu Lázní Poděbrady, a.s. Není možné uplatnit žádné jiné slevy. Více informací o Klubu včetně registrace.

Ubytování

Tento pobyt nabízíme v jednom z následujících hotelů:

Stravování

  • snídaně
  • polopenze
  • plná penze (začátek večeře, konec snídaně)
  • plná penze (začátek oběd, konec snídaně)
  • plná penze (začátek večeře, konec oběd)
  • plná penze (začátek oběd, konec oběd)

Termín

Program pobytu

pro jednu osobu

Důležité informace

Tento pobyt pro Vás zajišťuje
Eva Bonková

Časté dotazy

platba za pobyt

většina pobytů musí být uhrazena ještě před nástupem. Výjimkou mohou být objednávky na poslední chvíli, které je možné zaplatit až na místě. Platit lze převodem nebo platební kartou.

oblečení na procedury

v případě klasické částečné masáže či celotělové masáži je možné mít na sobě spodní díl spodního prádla. Klient je však přikrytý ještě prostěradlem.
Při skupinovém tělocviku a ergometrickém tréninku je zapotřebí mít s sebou pohodlné sportovní oblečení.
Pokud máte v rámci pobytu sjednaný bazén, tak si nezapomeňte vzít s sebou plavky. Doporučujeme také gumovou obuv, aby jste neuklouzli.
Do solné jeskyně doporučujeme spíše delší rukáv, v jeskyni panuje teplota okolo 20°C, jeskynní prostředí je chladnější. Procedura působí pozitivně i přes oděv.

stravování

Klienti, přijíždějící do našich lázní za komplexní, příspěvkovou a samopláteckou léčebnou péčí, mohou znát menu na celou délku délku svého pobytu, tedy i na 4 týdny dopředu.

Jsou nápoje ke stravování zdarma/v ceně pobytu?
Nikoliv. Nápoje zdarma jsou k dispozici pouze v rámci snídaní. U obědů a večeří jsou nápoje za úhradu.

parkování

Naše lázně vlastní centrální parkoviště za Hotelem Libenský. Parkovací místo nerezervujeme a nelze ho garantovat.

Od 17. 11. 2024 probíhá rekonstrukce a parkoviště je pro veřejnost uzavřeno. Vjezd pro klienty je dočasně z ulice Fügnerova. Povolenky pro vjezd na parkoviště obdržíte v recepci hotelu, na kterém jste ubytovaní.

Několik parkovacích míst je i u Hotelu Bellevue Tlapák. Hotel Zámeček má parkoviště přímo u hotelu.

Ceny parkování.

poplatek z pobytu

Ano, od 1. ledna 2022 vstoupila v platnost obecně závazná vyhláška města Poděbrady o místních poplatcích, který pojednává o poplatku z pobytu. Tento poplatek činí 30 Kč/den.

Od poplatku jsou osvobozeny:

  • osoby mladší 18 let
  • osoby nevidomé,
  • osoby, které jsou považovány za závislé na pomoci jiné fyzické osoby podle zákona upravujícího sociální služby,
  • držitelé průkazů ZTP/P a jejich průvodci.
zdravotní stav u wellness pobytů

Při objednávce zvažte důkladně výběr pobytu. Lázeňské procedury v rámci wellness pobytů jsou procedury volně prodejné, tzn. bez lékařské prohlídky. Pokud si nejste jisti výběrem procedur, konzultujte vhodnost se svým lékařem. Úpravy procedur u wellness pobytů nejsou možné. Pokud si přejete sestavit pobyt ze svých vybraných procedur, zvolte pobyt šitý na míru.
Pokud máte zájem o procedury léčebné, nabízíme léčebný pobyt pro samoplátce, kde jsou procedury stanoveny na základě vyšetření lázeňským lékařem.

apartmán

apartmán je pro 2 osoby, cena v mimosezóně i v hlavní sezóně je 500 Kč/pokoj/noc, v hotelu Chariclea 1 000 Kč/pokoj/noc.

benefit a slevové programy

akceptujeme Sphere Card, Benefit Plus. Nabízíme slevy i pro klienty Pražské plynárenské nebo KB Penzijní společnosti. Zjistěte více o slevových a benefit programech.

zvířata

naše lázně umožňují pobyt malých a středních plemen zvířecích miláčků za poplatek 500 Kč/noc. Pobyt s domácím zvířetem je nutné vždy ohlásit předem. Pobyt je dovolen pouze na 3* hotelech - Libuše a Zimní lázně. Zvíře nesmí žádným způsobem narušovat chod hotelu, v opačném případě si vyhrazujeme právo řešit věc adekvátním způsobem. Vyhrazujeme si také právo na odmítnutí pobytu s domácím zvířetem.

platba kartou

Ano je možná, všechny naše hotelové recepce mají platební terminály. Při objednávce pobytu umožňujeme platbu přes platební bránu nebo Apple Pay a Google Pay.

příspěvek na pobyt přes zaměstnavatele

pro objednání pobytu přes zaměstnavatele stačí uvést do objednávkového formuláře fakturační údaje firmy (včetně IČO), na kterou chcete zvýhodnění uplatnit.
Před pobytem vám bude vystavena zálohová faktura, daňový doklad vám automaticky zašleme po skončení pobytu v našich lázních.

dárkový poukaz

v objednávkovém formuláři uveďte do poznámky, že si přejete objednat pobyt i s dárkovým poukazem. Rádi vám poukaz pošleme elektronicky nebo vytiskneme a zalaminujeme. Poukazy na hodnotu můžete také zaplatit rovnou online platbou. Více informací o našich dárkových poukazech.

sčítání slev

námi poskytované slevy nelze kombinovat s jinými slevami a akčními nabídkami.

bohoslužba

Bohoslužby probíhají pravidelně v Římskokatolickém proboštském kostele Povýšení sv. Kříže v Poděbradech. Zde je také možnost duchovního rozhovoru příp. komentovaná prohlídka kostela ve vybraných termínech (po předchozí telefonické domluvě).

Navštívit je možné také Římskokatolickou farnost v nedaleké Libici nad Cidlinou - rodišti sv. Vojtěcha (od května do prosince).

Kontakt:
ICLic.Mgr.Petr Kubant, probošt
Palackého 72/23, Poděbrady
Mobil: 731 800 196

děti

Naše lázně nezajišťují péči o děti v době lázeňských procedur. Pokud je dítě v doprovodu dvou dospělých osob, tak jsou procedury načasovány v rozdílných časech, aby bylo o dítě v čase procedury postaráno. Pro děti je k dispozici v rámci procedur pouze solná jeskyně, ostatní procedury jsou poskytovány osobám až od 18 let věku. Od 15 let věku je možná individuální domluva.
Ubytování dítěte na přistýlce je zdarma do 11,99 let. Stravování dětí do 11,99 let za 50 % ceny, od 12 let je stravování bez slevy.

bezbariérový přístup

Bezbariérový přístup je umožněn v hotelech Libuše, Zimní lázně, Libenský, Zámeček, G-Rex a v Rehabilitačním centru Máj.

cestovní agentury

pobyt v našich lázních je možné objednat i přes partnerské cestovní agentury. Výhodnější je ale pobyt objednat přímo přes tento náš oficiální web. Pro stálé zákazníky nabízíme při opakované návštěvě věrnostní slevu. Cestovní kancelář také není poskytovatelem služeb. Na Váš dotaz či změnu jsme schopni reagovat rychleji.

těhotné

pobyt těhotných žen je nutné nahlásit předem. Rádi vám na základě zdravotního stavu individuálně sestavíme nabídku procedur vhodných pro těhotné ženy. V případě dotazů kontaktujte, prosím, naše pracovnice Balneo recepce.

Foto od našich klientů

Recenze

97,8 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům pobytu Komplexní léčebný pobyt pro dospělé posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 769 klientů a 752 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

perfektní

Ze zdravotních důvodů jsem musel po týdnu ukončit pobyt, přesto jsem byl se vším spokojen na 100%

Zobrazit pokračování…

Ze zdravotních důvodů jsem musel po týdnu ukončit pobyt, přesto jsem byl se vším spokojen na 100%

21. listopadu
perfektní

Ubytovací služby v naprostém pořádku, kvalita i kvantita stravování vyjímečná, servis stolování výborný. Procedury poskytovány s profi přístupem všech provádějících osob. Za mne není co vytknout.

Zobrazit pokračování…

Ubytovací služby v naprostém pořádku, kvalita i kvantita stravování vyjímečná, servis stolování výborný. Procedury poskytovány s profi přístupem všech provádějících osob. Za mne není co vytknout.

19. listopadu
perfektní

Veškerý personál velmi ochotný a milý. Jídlo dobré a celý pobyt příjemný. Děkuji

Zobrazit pokračování…

Veškerý personál velmi ochotný a milý. Jídlo dobré a celý pobyt příjemný. Děkuji

19. listopadu
perfektní

Výborné bylo načasování procedur. Chyba - málokdy nám tekla teplá voda

Zobrazit pokračování…

Výborné bylo načasování procedur. Chyba - málokdy nám tekla teplá voda

18. listopadu
perfektní

Vysoce hodnotím odbornost a vstřícnost sestřiček. Také všechny procedury byly kvalitní a dobře zajištěny. Personálu lázní patří velký dík za to, že po náročné operaci srdce jsme se ocitli v přátelském prostředí, kde se zlepšil náš zdravotní stav. Děkuji i personálu kuchyně, která byla řádově…

Zobrazit pokračování…

Vysoce hodnotím odbornost a vstřícnost sestřiček. Také všechny procedury byly kvalitní a dobře zajištěny. Personálu lázní patří velký dík za to, že po náročné operaci srdce jsme se ocitli v přátelském prostředí, kde se zlepšil náš zdravotní stav. Děkuji i personálu kuchyně, která byla řádově kvalitnější než v IKEM.

17. listopadu
perfektní

Výborné ubytování Ochotný personál Velmi dobré jídlo

Zobrazit pokračování…

Výborné ubytování Ochotný personál Velmi dobré jídlo

15. listopadu
dobrá, ale...

Procedury . Zlepšit stravování.- omáčky.

Zobrazit pokračování…

Procedury . Zlepšit stravování.- omáčky.

20. listopadu
dobrá, ale...

Jediná slabina pobytu byl malý výběr jídel na snídani. Jinak jsem byl velmi spokojen a moc děkuji za výbornou péči. J.Voňka.

Zobrazit pokračování…

Jediná slabina pobytu byl malý výběr jídel na snídani. Jinak jsem byl velmi spokojen a moc děkuji za výbornou péči. J.Voňka.

19. listopadu
dobrá, ale...

Bylo pro mě velké překvapení, když jsem musela doplácet necelých deset tisíc, i když jsem měla komplexní léčbu a zdravotní pojišťovna plně hradí ubytování, procedury a stravu.

Zobrazit pokračování…

Bylo pro mě velké překvapení, když jsem musela doplácet necelých deset tisíc, i když jsem měla komplexní léčbu a zdravotní pojišťovna plně hradí ubytování, procedury a stravu.

18. listopadu
dobrá, ale...

Nepřehledné objednávání jídel, dlouhé čekací lhůty u lékaře, ne vždy ochotný personál při procedurách

Zobrazit pokračování…

Nepřehledné objednávání jídel, dlouhé čekací lhůty u lékaře, ne vždy ochotný personál při procedurách

17. listopadu
Další…

Léčebné pobyty

Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.