Update cookies preferences
Komplexní léčebný pobyt pro dospělé plně hrazeno pojišťovnou
Objednat

Pobyt, který je hrazen vaší zdravotní pojišťovnou. Lázně Poděbrady, a.s. mají smlouvy se všemi zdravotními pojišťovnami České republiky.

Pobyt, který je hrazen vaší zdravotní pojišťovnou. Lázně Poděbrady, a.s. mají smlouvy se všemi zdravotními pojišťovnami České republiky. Dětští pacienti jsou od poplatků osvobozeni.

Jedná se o lůžkovou lázeňskou léčebně rehabilitační péči, při které pojišťovna hradí:

Co zahrnuje léčebný pobyt

Nevíte, jak zažádat o pobyt?

Do lázní si s sebou prosím vezměte:

Komplexní péče je čerpána v rámci pracovní neschopnosti v délce stanovené indikačním seznamem.

Při opakovaném pobytu lze na doplatky v rámci komplexní lázeňské péče je možné uplatnit 10% slevu Klubu Lázní Poděbrady, a.s. Není možné uplatnit žádné jiné slevy. Více informací o Klubu včetně registrace.

Ubytování

Tento pobyt nabízíme v jednom z následujících hotelů:

Stravování

  • snídaně
  • polopenze
  • plná penze (začátek večeře, konec snídaně)
  • plná penze (začátek oběd, konec snídaně)
  • plná penze (začátek večeře, konec oběd)
  • plná penze (začátek oběd, konec oběd)

Termín

Pobyt lze objednat na minimálně 21 nocí v sezonách mezi:

Program pobytu

pro jednu osobu

Doplatky za ubytování a stravování

Lázeňská léčba zahrnuje vstupní, kontrolní a výstupní vyšetření, balneoterapii (uhličité a ostatní koupele), fyzioterapeutickou rehabilitaci (léčebné tělocviky, masáže, elektroléčbu) a ostatní speciální terapie.
Karta zážitků
Vstupenka do galerie
pouze pokud právě probíhá výstava
Pitná kúra s prameny Poděbradky
volně dostupné

Důležité informace

Tento pobyt pro Vás zajišťuje
Radka Hudcová

Časté dotazy

platba za pobyt

většina pobytů musí být uhrazena ještě před nástupem. Výjimkou mohou být objednávky na poslední chvíli, které je možné zaplatit až na místě. Platit lze převodem nebo platební kartou.

stravování

Klienti, přijíždějící do našich lázní za komplexní, příspěvkovou a samopláteckou léčebnou péčí, mohou znát menu na celou délku délku svého pobytu, tedy i na 4 týdny dopředu.

Jsou nápoje ke stravování zdarma/v ceně pobytu?
Nikoliv. Nápoje zdarma jsou k dispozici pouze v rámci snídaní. U obědů a večeří jsou nápoje za úhradu.

oblečení na procedury

v případě klasické částečné masáže či celotělové masáži je možné mít na sobě spodní díl spodního prádla. Klient je však přikrytý ještě prostěradlem.
Při skupinovém tělocviku a ergometrickém tréninku je zapotřebí mít s sebou pohodlné sportovní oblečení.
Pokud máte v rámci pobytu sjednaný bazén, tak si nezapomeňte vzít s sebou plavky. Doporučujeme také gumovou obuv, aby jste neuklouzli.
Do solné jeskyně doporučujeme spíše delší rukáv, v jeskyni panuje teplota okolo 20°C, jeskynní prostředí je chladnější. Procedura působí pozitivně i přes oděv.

parkování

Naše lázně vlastní centrální parkoviště za Hotelem Libenský. Parkovací místo nerezervujeme a nelze ho garantovat.

Od 17. 11. 2024 probíhá rekonstrukce a parkoviště je pro veřejnost uzavřeno. Vjezd pro klienty je dočasně z ulice Fügnerova. Povolenky pro vjezd na parkoviště obdržíte v recepci hotelu, na kterém jste ubytovaní.

Několik parkovacích míst je i u Hotelu Bellevue Tlapák. Hotel Zámeček má parkoviště přímo u hotelu.

Ceny parkování.

poplatek z pobytu

Ano, od 1. ledna 2022 vstoupila v platnost obecně závazná vyhláška města Poděbrady o místních poplatcích, který pojednává o poplatku z pobytu. Tento poplatek činí 30 Kč/den.

Od poplatku jsou osvobozeny:

  • osoby mladší 18 let
  • osoby nevidomé,
  • osoby, které jsou považovány za závislé na pomoci jiné fyzické osoby podle zákona upravujícího sociální služby,
  • držitelé průkazů ZTP/P a jejich průvodci.
zdravotní stav u wellness pobytů

Při objednávce zvažte důkladně výběr pobytu. Lázeňské procedury v rámci wellness pobytů jsou procedury volně prodejné, tzn. bez lékařské prohlídky. Pokud si nejste jisti výběrem procedur, konzultujte vhodnost se svým lékařem. Úpravy procedur u wellness pobytů nejsou možné. Pokud si přejete sestavit pobyt ze svých vybraných procedur, zvolte pobyt šitý na míru.
Pokud máte zájem o procedury léčebné, nabízíme léčebný pobyt pro samoplátce, kde jsou procedury stanoveny na základě vyšetření lázeňským lékařem.

benefit a slevové programy

akceptujeme Sphere Card, Benefit Plus. Nabízíme slevy i pro klienty Pražské plynárenské nebo KB Penzijní společnosti. Zjistěte více o slevových a benefit programech.

zvířata

naše lázně umožňují pobyt malých a středních plemen zvířecích miláčků za poplatek 500 Kč/noc. Pobyt s domácím zvířetem je nutné vždy ohlásit předem. Pobyt je dovolen pouze na 3* hotelech - Libuše a Zimní lázně. Zvíře nesmí žádným způsobem narušovat chod hotelu, v opačném případě si vyhrazujeme právo řešit věc adekvátním způsobem. Vyhrazujeme si také právo na odmítnutí pobytu s domácím zvířetem.

apartmán

apartmán je pro 2 osoby, cena v mimosezóně i v hlavní sezóně je 500 Kč/pokoj/noc, v hotelu Chariclea 1 000 Kč/pokoj/noc.

platba kartou

Ano je možná, všechny naše hotelové recepce mají platební terminály. Při objednávce pobytu umožňujeme platbu přes platební bránu nebo Apple Pay a Google Pay.

sčítání slev

námi poskytované slevy nelze kombinovat s jinými slevami a akčními nabídkami.

děti

Naše lázně nezajišťují péči o děti v době lázeňských procedur. Pokud je dítě v doprovodu dvou dospělých osob, tak jsou procedury načasovány v rozdílných časech, aby bylo o dítě v čase procedury postaráno. Pro děti je k dispozici v rámci procedur pouze solná jeskyně, ostatní procedury jsou poskytovány osobám až od 18 let věku. Od 15 let věku je možná individuální domluva.
Ubytování dítěte na přistýlce je zdarma do 11,99 let. Stravování dětí do 11,99 let za 50 % ceny, od 12 let je stravování bez slevy.

bohoslužba

Bohoslužby probíhají pravidelně v Římskokatolickém proboštském kostele Povýšení sv. Kříže v Poděbradech. Zde je také možnost duchovního rozhovoru příp. komentovaná prohlídka kostela ve vybraných termínech (po předchozí telefonické domluvě).

Navštívit je možné také Římskokatolickou farnost v nedaleké Libici nad Cidlinou - rodišti sv. Vojtěcha (od května do prosince).

Kontakt:
ICLic.Mgr.Petr Kubant, probošt
Palackého 72/23, Poděbrady
Mobil: 731 800 196

příspěvek na pobyt přes zaměstnavatele

pro objednání pobytu přes zaměstnavatele stačí uvést do objednávkového formuláře fakturační údaje firmy (včetně IČO), na kterou chcete zvýhodnění uplatnit.
Před pobytem vám bude vystavena zálohová faktura, daňový doklad vám automaticky zašleme po skončení pobytu v našich lázních.

bezbariérový přístup

Bezbariérový přístup je umožněn v hotelech Libuše, Zimní lázně, Libenský, Zámeček, G-Rex a v Rehabilitačním centru Máj.

dárkový poukaz

v objednávkovém formuláři uveďte do poznámky, že si přejete objednat pobyt i s dárkovým poukazem. Rádi vám poukaz pošleme elektronicky nebo vytiskneme a zalaminujeme. Poukazy na hodnotu můžete také zaplatit rovnou online platbou. Více informací o našich dárkových poukazech.

cestovní agentury

pobyt v našich lázních je možné objednat i přes partnerské cestovní agentury. Výhodnější je ale pobyt objednat přímo přes tento náš oficiální web. Pro stálé zákazníky nabízíme při opakované návštěvě věrnostní slevu. Cestovní kancelář také není poskytovatelem služeb. Na Váš dotaz či změnu jsme schopni reagovat rychleji.

těhotné

pobyt těhotných žen je nutné nahlásit předem. Rádi vám na základě zdravotního stavu individuálně sestavíme nabídku procedur vhodných pro těhotné ženy. V případě dotazů kontaktujte, prosím, naše pracovniceBalneo recepce.

Foto od našich klientů

Recenze

97,9 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům pobytu Komplexní léčebný pobyt pro dospělé posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 721 klientů a 706 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

perfektní

Vážení , pobyt ve vašich lázních, konkrétně v hotelu Libenský a v Letních lázních , kde probíhala většina procedur, byl naprosto bezchybný a to ve všech oblastech poskytovaných služeb. Vysoká profesionalita a velice lidský a vstřícný přístup veškerého personálu - bez rozdílu oblasti působení,…

Zobrazit pokračování…

Vážení , pobyt ve vašich lázních, konkrétně v hotelu Libenský a v Letních lázních , kde probíhala většina procedur, byl naprosto bezchybný a to ve všech oblastech poskytovaných služeb. Vysoká profesionalita a velice lidský a vstřícný přístup veškerého personálu - bez rozdílu oblasti působení, bylo to, co činilo můj pobyt v lázních naprosto dokonalý. Nechtěla bych vyzdvihovat jednotlivce, ovšem nelze nezmínit fakt, že lékaři působící v hotelu Libenský, byli po roce první, kteří mi naslouchali, přemýšleli nad mým zdravotním problémem a nebyli pouze "opisovači" předchozích zdravotních zpráv . Děkuji celému týmu za to, co děláte, a jak to děláte. Vaše práce má skutečný smysl a je to znát. Pokud by to bylo jen trochu možné, velmi bych si přála, aby se toto poděkování skutečně dostalo k celému týmu hotelu Libenský a Letních lázní, s nimiž hotel úzce spolupracuje. Právě jím patří mé upřímné uznání, vděčnost a obdiv za jejich každodenní nasazení a péči. Ještě jednou moc děkuji za vaši starostlivost. Zdraví Mgr. Věra Mutlová

15. července
perfektní

Kromě úklidu se mi líbilo všechno

Zobrazit pokračování…

Kromě úklidu se mi líbilo všechno

15. července
dobrá, ale...

Nebyla jsem spokojená s úklidem.

Zobrazit pokračování…

Nebyla jsem spokojená s úklidem.

15. července
perfektní

Výborné bylo plavání v pískovnách. To ale není dostupné osobám s pohybovým omezením a bez nějakého dopravního prostředku. Samozřejmě jsou pískovny komfortním plaváním jen v horkém létu. Takže bazén s dráhami pro větší plavání by byl bezva. Osobně bych uvítal ještě trochu více koncertů v parku a…

Zobrazit pokračování…

Výborné bylo plavání v pískovnách. To ale není dostupné osobám s pohybovým omezením a bez nějakého dopravního prostředku. Samozřejmě jsou pískovny komfortním plaváním jen v horkém létu. Takže bazén s dráhami pro větší plavání by byl bezva. Osobně bych uvítal ještě trochu více koncertů v parku a třeba amatérských divadelních představení v letních lázních. Hudba by také mohla být od amatérských hudebníků. To je asi schůdnější než bazén.

15. července
dobrá, ale...

Děkuji za pobyt, personál, se kterým jsem se setkala já, byl vstřícný, příjemný. Horší byla organizace při nástupu na léčení.

Zobrazit pokračování…

Děkuji za pobyt, personál, se kterým jsem se setkala já, byl vstřícný, příjemný. Horší byla organizace při nástupu na léčení.

14. července
dobrá, ale...

Pobyt ve Vašich lázní byl velmi krásný, všichni se o nás velmi pěkně starali, ať už to bylo v jídelně, nebo na procedurách. Jídlo výborné, ráno snídaně formou bufetu neměla chybu, káva skvělá, jen, by mohla být k dispozici ještě k obědu. Obsluha perfektní, paní a slečny servírky milé , rychlé ,…

Zobrazit pokračování…

Pobyt ve Vašich lázní byl velmi krásný, všichni se o nás velmi pěkně starali, ať už to bylo v jídelně, nebo na procedurách. Jídlo výborné, ráno snídaně formou bufetu neměla chybu, káva skvělá, jen, by mohla být k dispozici ještě k obědu. Obsluha perfektní, paní a slečny servírky milé , rychlé , prostě úžasné. Velká pochvala za jejich velmi těžkou práci. Procedury pěkné, sestry milé a nezapomněly popřát pěkný zážitek. Trochu problém s ,,přebíháním,, do dalších dvou hotelů, lidé o berlích jen těžko tyto vzdálenosti překonávali. Jediný, ale skutečně velký problém byl s morálkou lázeňských hostí, kteří se vraceli v noci z restaurací , a notně posilněni alkoholem dělali velký hluk , až do časných ranních hodin , venku pod okny a potom velkým boucháním dveřmi, když se vraceli na pokoj. Ráda bych zase Váš hotel navštívila, ale tento neklid mi pěkný zážitek pokazilo. Přesto budu ráda vzpomínat na pobyt v těchto lázní. Se srdečným pozdravem Iveta Hajnová

12. července
perfektní

Pobyt v lázních byl naprosto super. Sestřičky ochotné, vstřícné a příjemné. Procedury perfektní. Pokoje čisté, pravidelně se uklízelo. V jídelně pohoda, výběr ze 4 jídel. Až na ty limonády s umělým sladidlem! Hrozný! Ale jinak velká spokojenost! Všechny zdravím a přeji krásné dny. Husarovičová

Zobrazit pokračování…

Pobyt v lázních byl naprosto super. Sestřičky ochotné, vstřícné a příjemné. Procedury perfektní. Pokoje čisté, pravidelně se uklízelo. V jídelně pohoda, výběr ze 4 jídel. Až na ty limonády s umělým sladidlem! Hrozný! Ale jinak velká spokojenost! Všechny zdravím a přeji krásné dny. Husarovičová

12. července
perfektní

Perfektní byly: Pí Bylenková, pí Čadková a pí Steigrová. Vždy úsměv, skvěle odvedená práce a bylo patrné, že je práce baví. Služby v Chariclee byly celkově výborné. Rezervy byly při indiv. cvičení. Pro mou diagnozu jich mohlo být více a důsledně provedené, rhb sestra v G-Rexu měla značné…

Zobrazit pokračování…

Perfektní byly: Pí Bylenková, pí Čadková a pí Steigrová. Vždy úsměv, skvěle odvedená práce a bylo patrné, že je práce baví. Služby v Chariclee byly celkově výborné. Rezervy byly při indiv. cvičení. Pro mou diagnozu jich mohlo být více a důsledně provedené, rhb sestra v G-Rexu měla značné rezervy....

11. července
perfektní

líbilo sei skoro všechno,až na jídlo. Mohlo být pestřejší. Jinak vše v pořádku.

Zobrazit pokračování…

líbilo sei skoro všechno,až na jídlo. Mohlo být pestřejší. Jinak vše v pořádku.

11. července
Další…

Léčebné pobyty

Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.