Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:
Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.
Za poslední rok nám odpovědělo 186 klientů a 182 z nich bylo s pobytem spokojeno.
Přečtěte si recenze:
Výborné bylo načasování procedur. Chyba - málokdy nám tekla teplá voda
Zobrazit pokračování…Výborné bylo načasování procedur. Chyba - málokdy nám tekla teplá voda
18. listopaduKlid, pohoda, ohleduplny personal
Zobrazit pokračování…Klid, pohoda, ohleduplny personal
11. listopaduVšechno perfektní. Celková spokojenost. Děkuji
Zobrazit pokračování…Všechno perfektní. Celková spokojenost. Děkuji
10. listopaduByl jsem velmi spokojený s ubytováním, s jídlem i procedurami. Oceňuji též pomoc paní uklízečky, když jsem byl v nesnázích :)
Zobrazit pokračování…Byl jsem velmi spokojený s ubytováním, s jídlem i procedurami. Oceňuji též pomoc paní uklízečky, když jsem byl v nesnázích :)
5. listopaduDobrý den, vím že moje hodnocení trochu trvalo. Snad vás ale potěší. Nemohou být všichni spokojeni se vším. Z mého pohledu je přístup personálu ke klientům na velmi dobré úrovni a všichni se chovají profesionálně. Myslím, že svých zaměstnanců si můžete vážit a náležitě je ocenit jak finančně tak…
Zobrazit pokračování…Dobrý den, vím že moje hodnocení trochu trvalo. Snad vás ale potěší. Nemohou být všichni spokojeni se vším. Z mého pohledu je přístup personálu ke klientům na velmi dobré úrovni a všichni se chovají profesionálně. Myslím, že svých zaměstnanců si můžete vážit a náležitě je ocenit jak finančně tak pozitivní motivací. Vím o čem mluvím - také pracuji v sociálních službách. Pochvala dobrým slovem ve správné chvíli má ohromnou pozitivní motivaci. Na jídelníčku by se mohlo samozřejmě zapracovat, ale chápu určitá omezení jak dietní tak finanční. Celkový pohled na pobyt v lázních je pozitivní a kdybych mohl tak se určitě vrátím zpět k Vám. I přístup lidí v obchodech,restauracích, cukrárnách a jinde byl velice pozitivní. Na shledanou Jarda Janovský
3. listopaduSpokojenost celková, příjemné ubytování, dobrá kuchyně, léčebné procedury dobře nasazené
Zobrazit pokračování…Spokojenost celková, příjemné ubytování, dobrá kuchyně, léčebné procedury dobře nasazené
1. listopaduJediná slabina pobytu byl malý výběr jídel na snídani. Jinak jsem byl velmi spokojen a moc děkuji za výbornou péči. J.Voňka.
Zobrazit pokračování…Jediná slabina pobytu byl malý výběr jídel na snídani. Jinak jsem byl velmi spokojen a moc děkuji za výbornou péči. J.Voňka.
19. listopaduBylo pro mě velké překvapení, když jsem musela doplácet necelých deset tisíc, i když jsem měla komplexní léčbu a zdravotní pojišťovna plně hradí ubytování, procedury a stravu.
Zobrazit pokračování…Bylo pro mě velké překvapení, když jsem musela doplácet necelých deset tisíc, i když jsem měla komplexní léčbu a zdravotní pojišťovna plně hradí ubytování, procedury a stravu.
18. listopaduNepřehledné objednávání jídel, dlouhé čekací lhůty u lékaře, ne vždy ochotný personál při procedurách
Zobrazit pokračování…Nepřehledné objednávání jídel, dlouhé čekací lhůty u lékaře, ne vždy ochotný personál při procedurách
17. listopaduZanechte nám prosím svůj email a my Vás budeme několikrát za měsíc informovat o našich aktuálních kulturních akcích nebo akčních pobytech. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.