Update cookies preferences
Stav po kardiochirurgických výkonech – z domova (do 3 měsíců po výkonu) Indikace II/6
Registrace pacienta

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
205
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Foto od našich klientů

Recenze

96,9 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 192 klientů a 186 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

špatné

Všechny procedury a přístup personálu v rehabilitaci a stravovací oblasti byl velmi příjemný. Strava chutná a pestrá, ovoce dostatek oceňuji tím více, že jsem diabetik. Přístup osazenstva sesterny mne mne však zklamal. Věřím, že práce s nemocnými lidmi je náročná, proto občasné výkyvy chování…

Zobrazit pokračování…

Všechny procedury a přístup personálu v rehabilitaci a stravovací oblasti byl velmi příjemný. Strava chutná a pestrá, ovoce dostatek oceňuji tím více, že jsem diabetik. Přístup osazenstva sesterny mne mne však zklamal. Věřím, že práce s nemocnými lidmi je náročná, proto občasné výkyvy chování lékařů chápu. Celkově se cítím o moc lépe než při začátku pobytu. Děkuji.

10. července
perfektní

Pobyt v lázních mi hodně pomohl, protože tam byl ochotný a profesionální personál všech profesí od lékařů, sester, fyzioterapeutichých sester /které byly velice ochotné domluvit se na změně času dané procedury/, recepce, uklízečky, obsluha a skvělý tym kuchařů, kteří opravdu dobře vařili. Bylo by…

Zobrazit pokračování…

Pobyt v lázních mi hodně pomohl, protože tam byl ochotný a profesionální personál všech profesí od lékařů, sester, fyzioterapeutichých sester /které byly velice ochotné domluvit se na změně času dané procedury/, recepce, uklízečky, obsluha a skvělý tym kuchařů, kteří opravdu dobře vařili. Bylo by dobré, kdyby na recepci starším lidem bylo sděleno, jak používat kartu na pokoji, stalo se ve dvou případech, že to klienti nevěděli a byli po tmě do druhého dne. Jinak první kontakt s recepcí byl příjemný a velice vstřícný i když jsem se ptala dvakrát na stejnou věc. S pozdravem Vodičková Eva,

8. července
perfektní

Vše od přijetí v recepci , v jídelně a úklid pokoje bylo profesionální. Všichni zaměstnanci byli vstřícní a ochotni. Lázeńské procedury probíhaly dle rozpisu a opět profesionálně. Odjela jsem spokojená s tím,že se do lázní a hotelu vrátím. S pozdravem Radlová Dana

Zobrazit pokračování…

Vše od přijetí v recepci , v jídelně a úklid pokoje bylo profesionální. Všichni zaměstnanci byli vstřícní a ochotni. Lázeńské procedury probíhaly dle rozpisu a opět profesionálně. Odjela jsem spokojená s tím,že se do lázní a hotelu vrátím. S pozdravem Radlová Dana

6. července
dobrá, ale...

Dobrý den, celkový dojem z ubytování dobrý. Můj pokoj se mi líbil a vyhovoval mi, až na to, že tam chybí klimatizace. Což považuji ve 4 hvězdičkovém hotelu za velký nedostatek. Ještě že v tom úmorném vedru byl k dispozici alespoň ventilátor. V některých prostorách poničené a flekaté…

Zobrazit pokračování…

Dobrý den, celkový dojem z ubytování dobrý. Můj pokoj se mi líbil a vyhovoval mi, až na to, že tam chybí klimatizace. Což považuji ve 4 hvězdičkovém hotelu za velký nedostatek. Ještě že v tom úmorném vedru byl k dispozici alespoň ventilátor. V některých prostorách poničené a flekaté koberce. Dále snídaně velmi chudé, každý den to samé a vajíčka byla pouze 2x týdně. Ve zkratce hotel neodpovídá standardům 4 hvězdiček. Ale personál celkově velmi milý a ochotný!

4. července
perfektní

pouze spolubydlící nehorázně chrápal, ale nehorázně!

Zobrazit pokračování…

pouze spolubydlící nehorázně chrápal, ale nehorázně!

2. července
perfektní

Procedury skvělé, ochota zdrav.personálu na vysoké úrovni. V jídelně občas obsluha tak rychlá, že stihla odnést talíř ještě dřív než jsem do něj mohla odložit ubrousek.

Zobrazit pokračování…

Procedury skvělé, ochota zdrav.personálu na vysoké úrovni. V jídelně občas obsluha tak rychlá, že stihla odnést talíř ještě dřív než jsem do něj mohla odložit ubrousek.

2. července
dobrá, ale...

Slozity bezbarierovy pristup. Nevyhovujici trasa Libensky-Letni lazne.

Zobrazit pokračování…

Slozity bezbarierovy pristup. Nevyhovujici trasa Libensky-Letni lazne.

25. června
Další…
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.