Update cookies preferences
Artróza kyčelního nebo kolenního kloubu Indikace VII/7
Registrace pacienta

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Foto od našich klientů

Recenze

100 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 43 klientů a 43 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

perfektní

Jezdíme pravidelně s manželem již několik let. Každý rok jsme spokojeni. Personál je usměvavý a ochotný, což jsem velmi ocenila. Manžel se hůře pohybuje a nesetkali jsme se ani jednou se zamračenou tváří nebo odmítnutím pomoci. Za náš pobyt dáváme 1*****

Zobrazit pokračování…

Jezdíme pravidelně s manželem již několik let. Každý rok jsme spokojeni. Personál je usměvavý a ochotný, což jsem velmi ocenila. Manžel se hůře pohybuje a nesetkali jsme se ani jednou se zamračenou tváří nebo odmítnutím pomoci. Za náš pobyt dáváme 1*****

17. září
perfektní

Všechno bylo perfektní, všichni lidé, kteří jsou zde zaměstnaní, byli zdvořilí, vstřícní a laskaví k pacientům, a to od l

Zobrazit pokračování…

Všechno bylo perfektní, všichni lidé, kteří jsou zde zaměstnaní, byli zdvořilí, vstřícní a laskaví k pacientům, a to od l

11. září
perfektní

Personal velmi ochotny v zařizeni Chariclea. Procedury velmi dobře rozložené.

Zobrazit pokračování…

Personal velmi ochotny v zařizeni Chariclea. Procedury velmi dobře rozložené.

2. září
perfektní

Dodržování času u plánovaných procedur bezchybné, předepsaná rašelina nebyla k dispozici v době mého pobytu

Zobrazit pokračování…

Dodržování času u plánovaných procedur bezchybné, předepsaná rašelina nebyla k dispozici v době mého pobytu

22. července
perfektní

Velká spokojenost, perfektní služby, velice ochotný a vstřícný personál, počínajíc recepcí, rehabilitačnimi pracovníky, obsluhou v restauraci až po pokojské. Velice chutná a pestrá strava!

Zobrazit pokračování…

Velká spokojenost, perfektní služby, velice ochotný a vstřícný personál, počínajíc recepcí, rehabilitačnimi pracovníky, obsluhou v restauraci až po pokojské. Velice chutná a pestrá strava!

22. července
perfektní

líbilo sei skoro všechno,až na jídlo. Mohlo být pestřejší. Jinak vše v pořádku.

Zobrazit pokračování…

líbilo sei skoro všechno,až na jídlo. Mohlo být pestřejší. Jinak vše v pořádku.

11. července
perfektní

Po dvou letech jste mi umožnili pobyt v Libeňským a tak jsem byl opět velmi spokojený-čistota,dobré jídlo,ochota veškerého personálu. Určitě nemám důvod hledat jiné lázeňské pobyty! Děkuji. S pozdravem! Janda Jiří

Zobrazit pokračování…

Po dvou letech jste mi umožnili pobyt v Libeňským a tak jsem byl opět velmi spokojený-čistota,dobré jídlo,ochota veškerého personálu. Určitě nemám důvod hledat jiné lázeňské pobyty! Děkuji. S pozdravem! Janda Jiří

27. června
perfektní

Velmi hezky přístup personálu k pacientům. Jídlo dobře,

Zobrazit pokračování…

Velmi hezky přístup personálu k pacientům. Jídlo dobře,

17. června
dobrá, ale...

Velmi kladně hodnotím 1/ Přijímací kancelář - pracovnici Evu Bonkovou Kladně hodnotím Hotel Libenský: a/ Jídelnu - vedoucí servírek Editu Čápovou a servírky Marcelu Zbořilovou, Olgu... Kuchaře - Dušan Krejčí b/ Vedoucí recepce Leonu Pavlíčkovou c/ pokojskou paní Jitku -Nová budova…

Zobrazit pokračování…

Velmi kladně hodnotím 1/ Přijímací kancelář - pracovnici Evu Bonkovou Kladně hodnotím Hotel Libenský: a/ Jídelnu - vedoucí servírek Editu Čápovou a servírky Marcelu Zbořilovou, Olgu... Kuchaře - Dušan Krejčí b/ Vedoucí recepce Leonu Pavlíčkovou c/ pokojskou paní Jitku -Nová budova -3.patro-č.357 S pozdravem Jako nedostatek vidím, již několik let, nájezd pro kufry na schodech před hotelem Libenský !!! S pozdravem Irena Hladíková U Pramene 374 541 01 Trutnov

12. srpna
dobrá, ale...

skvělé - množství a skladba léčebných procedur, milé a vstřícné chování všech jejích poskytovatelů, příjemné paní uklizečky, hotelové recepční, vedoucí stravovacího provozu, nehezké a nepříjemné - rozbitá betonová cesta, kterou denně prochází desítky pacientů parkem od nové budovy k silnici…

Zobrazit pokračování…

skvělé - množství a skladba léčebných procedur, milé a vstřícné chování všech jejích poskytovatelů, příjemné paní uklizečky, hotelové recepční, vedoucí stravovacího provozu, nehezké a nepříjemné - rozbitá betonová cesta, kterou denně prochází desítky pacientů parkem od nové budovy k silnici před Letními lázněmi a zpět, smutný způsob zpracování potravin - chápu málo zeleniny (je drahá), ale nenalézám důvod pro opakované znehodnocování jinak kvalitního masa krájením po vlákně nebo nedopečením (viz nedělní králík) a tolik obsluhujících žen a dívek na place, že s nimi během jídla doslova bojujete o svůj rozjedený talíř nebo mističku.

30. července
Další…
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.