Update cookies preferences
Artróza kyčelního nebo kolenního kloubu Indikace VII/7
Registrace pacienta

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Foto od našich klientů

Recenze

100 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 45 klientů a 45 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

perfektní

Líbilo se mi opravdu vše milý personál v hotelu i v lázních.Kuchyne výborná jen velké porce. Ráda se vrátím.

Zobrazit pokračování…

Líbilo se mi opravdu vše milý personál v hotelu i v lázních.Kuchyne výborná jen velké porce. Ráda se vrátím.

4. listopadu
perfektní

Pěkný přístup veškerého personalu

Zobrazit pokračování…

Pěkný přístup veškerého personalu

4. listopadu
perfektní

Líbil se mi laskavý přístup k pacientům všech pracovnic procedur a rovněž obsluhujícího personálu v jídelně. Je potřeba pochválit pana kuchaře protože vaří výborně. Jenom ta káva by mohla být lepší

Zobrazit pokračování…

Líbil se mi laskavý přístup k pacientům všech pracovnic procedur a rovněž obsluhujícího personálu v jídelně. Je potřeba pochválit pana kuchaře protože vaří výborně. Jenom ta káva by mohla být lepší

29. října
perfektní

Skvělý personál, sestry, rehabilitační pracovníci, lékaři, kuchaři, servírky...

Zobrazit pokračování…

Skvělý personál, sestry, rehabilitační pracovníci, lékaři, kuchaři, servírky...

22. října
perfektní

Vážení, byla jsem teprve podruhé v životě v lázních - v 69 letech. Ale protože jsem už loni u vás byla maximálně spokojená, bydlela jsem v Libenském domě, letos jsem nezaváhala a ráda jela opět do Poděbrad už jako do míst, kde na mě budou blahodárně působit procedury a kde jsou milí a vstřícní…

Zobrazit pokračování…

Vážení, byla jsem teprve podruhé v životě v lázních - v 69 letech. Ale protože jsem už loni u vás byla maximálně spokojená, bydlela jsem v Libenském domě, letos jsem nezaváhala a ráda jela opět do Poděbrad už jako do míst, kde na mě budou blahodárně působit procedury a kde jsou milí a vstřícní lékaři, sestřičky, terapeuti , pracovníci v ubytovací kanceláři , na recepci a všichni ostatní, kteří se snaží pacientům zpříjemnit léčebný pobyt. Město je krásné a jen doufám, že budu mít ještě příležitost poznat další malebná místa Poděbrad. Srdečně zdraví Daniela

21. října
perfektní

Děkuji, byla jsem opět spokojená. Jarmila Kvasničková

Zobrazit pokračování…

Děkuji, byla jsem opět spokojená. Jarmila Kvasničková

14. října
perfektní

není co vytknout,děkuji za příjemný pobyt

Zobrazit pokračování…

není co vytknout,děkuji za příjemný pobyt

23. září
perfektní

Jezdíme pravidelně s manželem již několik let. Každý rok jsme spokojeni. Personál je usměvavý a ochotný, což jsem velmi ocenila. Manžel se hůře pohybuje a nesetkali jsme se ani jednou se zamračenou tváří nebo odmítnutím pomoci. Za náš pobyt dáváme 1*****

Zobrazit pokračování…

Jezdíme pravidelně s manželem již několik let. Každý rok jsme spokojeni. Personál je usměvavý a ochotný, což jsem velmi ocenila. Manžel se hůře pohybuje a nesetkali jsme se ani jednou se zamračenou tváří nebo odmítnutím pomoci. Za náš pobyt dáváme 1*****

17. září
perfektní

Všechno bylo perfektní, všichni lidé, kteří jsou zde zaměstnaní, byli zdvořilí, vstřícní a laskaví k pacientům, a to od l

Zobrazit pokračování…

Všechno bylo perfektní, všichni lidé, kteří jsou zde zaměstnaní, byli zdvořilí, vstřícní a laskaví k pacientům, a to od l

11. září
dobrá, ale...

Všechno chválím, až na některé nedostatky ve stravování. Domnívám se, že taková instituce jako je Vaše, by si zasloužilá kvalitnější kuchaře. Některé jídlo se povedlo, některé méně. Tvrdé nedopečené a někdy i studené maso na stůl nepatří.

Zobrazit pokračování…

Všechno chválím, až na některé nedostatky ve stravování. Domnívám se, že taková instituce jako je Vaše, by si zasloužilá kvalitnější kuchaře. Některé jídlo se povedlo, některé méně. Tvrdé nedopečené a někdy i studené maso na stůl nepatří.

3. listopadu
Další…
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.