do 12 měsíců po vzniku infarktu myokardu
Lázně Poděbrady ,a.s., - specialista na lázeňskou léčbu pacientů s onemocněním srdce Vám s týmem specialistů nabízí pomoc po překonání infarktu myokardu v programu kardiorehabilitace v rámci komplexní lázeňské léčby.
Nárok na komplexní lázeňskou léčbu v délce 28-mi dnů je do 12-ti měsíců po vzniku infarktu myokardu (indikační skupina II/2).
Pokus se rozhodnete využít možnosti léčení v našich lázních, stačí k tomu udělat několik jednoduchých kroků. Postup naleznete zde.
Kardiorehabilitace probíhá vždy pod dohledem lékaře. Základem je individuální nastavení podle zdravotního stavu a potřeb konkrétního pacienta.
pohybová aktivita– rozdělená do několika částí – zahřívací část(( např. rozcvička, strečink, apod.), aerobní trénink ( bicyklový ergometr apod.), relaxační část (pomalá chůze, strečink apod.) a event. silový trénink. Vše probíhá pod dohledem odborného personálu, kontroly krevního tlaku a tepové frekvence
balneoterapie – využití unikátního přírodního minerálního zdroje - poděbradské uhličité koupele pro vasodilatace (rozšíření cév), následně snížení krevního tlaku, zvýšení minutového srdečního výdeje.
edukace – rizikové faktory a možnosti jejich ovlivnění (odvykání kouření, poradenství v oblasti stravy, zvládání stresu a edukaci o významu užívání léků).
Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:
Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.
Za poslední rok nám odpovědělo 83 klientů a 82 z nich bylo s pobytem spokojeno.
Přečtěte si recenze:
Jediným problémem je snídaně. Jíst 28 dnů jen nářez,nějakou přesolenou pomazánku a jogurt!!! Sestřičky na procedurách příjemné, vstřícné. Úklid v prostorách mimo pokoj by chtěl zlepšit, vč. větrání prostoru u lékařů a sester. Jinak naprostá spokojenost a ráda se k vám vrátím. Děkuji za…
Zobrazit pokračování…Jediným problémem je snídaně. Jíst 28 dnů jen nářez,nějakou přesolenou pomazánku a jogurt!!! Sestřičky na procedurách příjemné, vstřícné. Úklid v prostorách mimo pokoj by chtěl zlepšit, vč. větrání prostoru u lékařů a sester. Jinak naprostá spokojenost a ráda se k vám vrátím. Děkuji za poskytnutou léčbu. Molly Lajčoková
30. dubnauvítal bych lepší chuť obědů a večeří, škoda že není možnost ke zdrav. pobytu si připlatit stravu jako samoplátce ani za příplatek, jinak bez výhrad a předpokládám, že se vrátím
Zobrazit pokračování…uvítal bych lepší chuť obědů a večeří, škoda že není možnost ke zdrav. pobytu si připlatit stravu jako samoplátce ani za příplatek, jinak bez výhrad a předpokládám, že se vrátím
29. dubnaDobrý den, vše bylo v pořádku až na kavárnu. Když nejsou otevřené dveře ven na terasu, tak je tam cítit smrad. Kazi Vám to dobré jméno.
Zobrazit pokračování…Dobrý den, vše bylo v pořádku až na kavárnu. Když nejsou otevřené dveře ven na terasu, tak je tam cítit smrad. Kazi Vám to dobré jméno.
22. dubnaRozdělit procedury dle velikosti poškození jednotlivých orgánů a věku pacienta.
Zobrazit pokračování…Rozdělit procedury dle velikosti poškození jednotlivých orgánů a věku pacienta.
22. dubnapersonál v jidelně dobrý i sestry při procedurách příjemné ale dvě jidla se nedala jíst
Zobrazit pokračování…personál v jidelně dobrý i sestry při procedurách příjemné ale dvě jidla se nedala jíst
27. březnaVše hodnotím kladně,mírně výhrady ke snid.meny(3druhy uzenin)stále dokola(spíš bych přivítal více druhů sýrů.Jinak naprostá spokojenost včetně ostatních služeb.
Zobrazit pokračování…Vše hodnotím kladně,mírně výhrady ke snid.meny(3druhy uzenin)stále dokola(spíš bych přivítal více druhů sýrů.Jinak naprostá spokojenost včetně ostatních služeb.
26. březnaDěkuji zaměstnancům Lázní za jejich služby. Příjemné a na velmi dobré úrovni jsou jednotlivé procedury, Strava dostatečná a kvalitní, vč. obsluhy. Ubytování dostatečné, ale vybavení hotelu by si zasloužilo po asi 30ti letech vylepšení a změnu. Snaha a dobrá práce pokojských už to…
Zobrazit pokračování…Děkuji zaměstnancům Lázní za jejich služby. Příjemné a na velmi dobré úrovni jsou jednotlivé procedury, Strava dostatečná a kvalitní, vč. obsluhy. Ubytování dostatečné, ale vybavení hotelu by si zasloužilo po asi 30ti letech vylepšení a změnu. Snaha a dobrá práce pokojských už to nedožene. Stavební stav budov Lázní je spíše špatný až žalostný (kavárna Viola, hotel G Rex, prostranství před hotelem Chariclea - mlatové chodníky jsou spíše blátivé a chybí veřejné osvětlení...). Prostor před vstupem do Letních lázní je velmi smutný a zanedbaný. A přitom je to v centru. Je velmi znát nespolupráce města a Lázní. Ještě jednou děkuji těm, kteří se starají o hosty. Petr Linart
25. březnaZanechte nám prosím svůj email a my Vás budeme několikrát za měsíc informovat o našich aktuálních kulturních akcích nebo akčních pobytech. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.
Díky, bylo to fajn!