Update cookies preferences
Po infarktu myokardu Indikace II/2
Registrace pacienta

do 12 měsíců po vzniku infarktu myokardu

Překonal jste infarkt myokardu?

Lázně Poděbrady ,a.s., - specialista na lázeňskou léčbu pacientů s onemocněním srdce Vám s týmem specialistů nabízí pomoc po překonání infarktu myokardu v programu kardiorehabilitace v rámci komplexní lázeňské léčby.

Mám nárok na lázně?

Nárok na komplexní lázeňskou léčbu v délce 28-mi dnů je do 12-ti měsíců po vzniku infarktu myokardu (indikační skupina II/2).

Jak se dostat do lázní?

Pokus se rozhodnete využít možnosti léčení v našich lázních, stačí k tomu udělat několik jednoduchých kroků. Postup naleznete zde.

Co mě v rámci programu kardiorehabilitace čeká?

Kardiorehabilitace probíhá vždy pod dohledem lékaře. Základem je individuální nastavení podle zdravotního stavu a potřeb konkrétního pacienta.
pohybová aktivita– rozdělená do několika částí – zahřívací část(( např. rozcvička, strečink, apod.), aerobní trénink ( bicyklový ergometr apod.), relaxační část (pomalá chůze, strečink apod.) a event. silový trénink. Vše probíhá pod dohledem odborného personálu, kontroly krevního tlaku a tepové frekvence
balneoterapie – využití unikátního přírodního minerálního zdroje - poděbradské uhličité koupele pro vasodilatace (rozšíření cév), následně snížení krevního tlaku, zvýšení minutového srdečního výdeje.
edukace – rizikové faktory a možnosti jejich ovlivnění (odvykání kouření, poradenství v oblasti stravy, zvládání stresu a edukaci o významu užívání léků).

Benefity (výhody) po kardiorehabilitaci v lázních = srdce v kondici

Na srdce jsou Poděbrady!

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
205
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Foto od našich klientů

Recenze

97,7 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 86 klientů a 84 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

perfektní

Velice milé ženy na všech pozicích na hotelu Libensky. Procedury,jídelna obě dvě směny i učni, kavárna paní Aňa,pokojska Ludmila.Spokojena velice a s těžkým srdcem sem ráno opouštěla pokoj a hotel i Poděbrady. Jitka Barausch Turbanová

Zobrazit pokračování…

Velice milé ženy na všech pozicích na hotelu Libensky. Procedury,jídelna obě dvě směny i učni, kavárna paní Aňa,pokojska Ludmila.Spokojena velice a s těžkým srdcem sem ráno opouštěla pokoj a hotel i Poděbrady. Jitka Barausch Turbanová

10. prosince
perfektní

Čekání na lékaře je možné zkrátit zavedením automatického systému

Zobrazit pokračování…

Čekání na lékaře je možné zkrátit zavedením automatického systému

9. prosince
perfektní

Musím říct, že když jsem si před odjezdem do lázní četl některé recenze, ani se mi na pobyt moc nechtělo a čekal jsem takovou "polenemocniční" prudu. Mýlil jsem se a nakonec jsem si lázně opravdu užil, především díky lidem, které jsem měl možnost potkat (ono je to nakonec vždycky především o…

Zobrazit pokračování…

Musím říct, že když jsem si před odjezdem do lázní četl některé recenze, ani se mi na pobyt moc nechtělo a čekal jsem takovou "polenemocniční" prudu. Mýlil jsem se a nakonec jsem si lázně opravdu užil, především díky lidem, které jsem měl možnost potkat (ono je to nakonec vždycky především o lidech). Samozřejmě, že je možné některé věci zlepšit, samozřejmě, že pokud jste někde měsíc, ne vždy se vám trefí do preferovaného jídla, jasně, že by bylo fajn, kdyby příjezd na parkoviště nebo chodník k nové budově vypadaly lépe, ale v konečném součtu to nebyly podstatné věci. Mile mne překvapilo ubytování (měl jsem jednolůžkový pokoj, který je pro jednoho naprosto dostatečný, vyzkoušel jsem chvíli i dvoulůžkový, kde už je to ve dvou trochu "natěsno", pokud to není váš blízký), úklid byl perfektní, kuchyně úplně ok (s dietou prostě nelze čekat chuťové ohňostroje), personál na procedurách byl ochotný a vstřícný, nebojte se ptát, dohodnout, je to fajn. Takže, pokud se do lázní chystáte, odhoďte případné předsudky, jeďte s pozitivním nastavením a užijte si pobyt, stojí to za to. A moc děkuju naší nejen turistické "partě" za skvělý čas, bylo mi ctí a potěšením vás poznat. Zdeněk

4. prosince
perfektní

Mésíční pobyt v lázních Podébrady hodnotím 100 procenty, všchno super- personál, veškeré procedury, strava,měla jsem 1lůžkový pokoj.Ještě jednou všem zaměstnancům velké díky.Byla jsem moc spokojená.Zasloužíte hlubokou poklonu. S pozdravem Potůčková Iva,pokoj č 317. hotel Libenský

Zobrazit pokračování…

Mésíční pobyt v lázních Podébrady hodnotím 100 procenty, všchno super- personál, veškeré procedury, strava,měla jsem 1lůžkový pokoj.Ještě jednou všem zaměstnancům velké díky.Byla jsem moc spokojená.Zasloužíte hlubokou poklonu. S pozdravem Potůčková Iva,pokoj č 317. hotel Libenský

13. listopadu
perfektní

Celý 4-týdenní pobyt byl naprosto úžasný ! Skvělý a ochotný personál , výborné jídlo , ale bylo ho tolik , že jsem si musela požádat o poloviční porce. Snídaně se sice pořád opakují , ale to mi vůbec nevadí. Vždycky byly skvělé pomazánky , kterým jsem neodolala. A člověk si musí uvědomit , že je…

Zobrazit pokračování…

Celý 4-týdenní pobyt byl naprosto úžasný ! Skvělý a ochotný personál , výborné jídlo , ale bylo ho tolik , že jsem si musela požádat o poloviční porce. Snídaně se sice pořád opakují , ale to mi vůbec nevadí. Vždycky byly skvělé pomazánky , kterým jsem neodolala. A člověk si musí uvědomit , že je tam na ozdravném pobytu ( a k tomu je přisouzena i určitá dieta ) a nestěžovat si neustále , že v jídelně není to či ono jako na jiných hotelech ( myšleno tím dovolená v rámci all inclusive ) Nebylo jídlo , které by mi nechutnalo. Měla jsem 1 lůžkový pokoj - malinký , ale útulný a pro pobyt dostačující. Sprchový kout je velmi malý - pro rozměrnější lidi to bude asi trošku problém. WC je velice nízko. Není u něj ani madlo , pomocí kterého by se člověk zvedl. Pro lidi s pohybovými problémy to bude rovněž problém. Jinak ale za mě super pobyt , nechtělo se mi ani jet domů , vydržela bych další měsíc. Byla to taková skvělá odpočinková dovolená , i když za cenu infarktu. Ráda se do Poděbrad a hotelu Libenský vrátím , ale raději jako zdravý host.

13. listopadu
perfektní

Pobyt v lázních byl úžasný po všech stránkách. Ubytování perfektní, jídlo dobré, procedury úžasné a všechny sestřičky milé, ochotné a velice vstřícné. Pobyt jsem si moc užila a byl to pro mě i ozdravný pobyt po psychické stránce.

Zobrazit pokračování…

Pobyt v lázních byl úžasný po všech stránkách. Ubytování perfektní, jídlo dobré, procedury úžasné a všechny sestřičky milé, ochotné a velice vstřícné. Pobyt jsem si moc užila a byl to pro mě i ozdravný pobyt po psychické stránce.

12. listopadu
perfektní

perfektní obsluha personálu

Zobrazit pokračování…

perfektní obsluha personálu

6. listopadu
dobrá, ale...

Líbily se mi procedury a velmi ochotný personál. Strava průměrná ale dostačující, obsluha velmi dobrá. Pokoj jednolůžkový v pořádku úklid perfektní. Co se mi moc nelíbilo je ponura atmosféra na chodbách hotelu Libenský, staré koberce a žádná výzdoba. Také chodník z hotelu nová část do…

Zobrazit pokračování…

Líbily se mi procedury a velmi ochotný personál. Strava průměrná ale dostačující, obsluha velmi dobrá. Pokoj jednolůžkový v pořádku úklid perfektní. Co se mi moc nelíbilo je ponura atmosféra na chodbách hotelu Libenský, staré koberce a žádná výzdoba. Také chodník z hotelu nová část do Letních lázní by si zasloužil opravu.!!! Jinak pobyt celkově hodnotím kladně měli jsme výbornou partu a k tomu vyšlo i počasí na listopad moc fajn. Bohužel poslední víkend jsem dostal covid a musel 4 dny před koncem ukončit pobyt.

23. listopadu
dobrá, ale...

Procedury . Zlepšit stravování.- omáčky.

Zobrazit pokračování…

Procedury . Zlepšit stravování.- omáčky.

20. listopadu
dobrá, ale...

První týden mi jídlo chutnalo,ale pak mi začala vadit červená omáčka,kterou obsahovalo většina jídel.Chutnalo to jako rajský protlak a rozhodně jsem nebyl sám,kdo se těmto jídlům vyhýbal.Na snídani mi chutnaly vaše pomazánky.

Zobrazit pokračování…

První týden mi jídlo chutnalo,ale pak mi začala vadit červená omáčka,kterou obsahovalo většina jídel.Chutnalo to jako rajský protlak a rozhodně jsem nebyl sám,kdo se těmto jídlům vyhýbal.Na snídani mi chutnaly vaše pomazánky.

15. listopadu
Další…
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.