Update cookies preferences
Po infarktu myokardu Indikace II/2
Registrace pacienta

do 12 měsíců po vzniku infarktu myokardu

Překonal jste infarkt myokardu?

Lázně Poděbrady ,a.s., - specialista na lázeňskou léčbu pacientů s onemocněním srdce Vám s týmem specialistů nabízí pomoc po překonání infarktu myokardu v programu kardiorehabilitace v rámci komplexní lázeňské léčby.

Mám nárok na lázně?

Nárok na komplexní lázeňskou léčbu v délce 28-mi dnů je do 12-ti měsíců po vzniku infarktu myokardu (indikační skupina II/2).

Jak se dostat do lázní?

Pokus se rozhodnete využít možnosti léčení v našich lázních, stačí k tomu udělat několik jednoduchých kroků. Postup naleznete zde.

Co mě v rámci programu kardiorehabilitace čeká?

Kardiorehabilitace probíhá vždy pod dohledem lékaře. Základem je individuální nastavení podle zdravotního stavu a potřeb konkrétního pacienta.
pohybová aktivita– rozdělená do několika částí – zahřívací část(( např. rozcvička, strečink, apod.), aerobní trénink ( bicyklový ergometr apod.), relaxační část (pomalá chůze, strečink apod.) a event. silový trénink. Vše probíhá pod dohledem odborného personálu, kontroly krevního tlaku a tepové frekvence
balneoterapie – využití unikátního přírodního minerálního zdroje - poděbradské uhličité koupele pro vasodilatace (rozšíření cév), následně snížení krevního tlaku, zvýšení minutového srdečního výdeje.
edukace – rizikové faktory a možnosti jejich ovlivnění (odvykání kouření, poradenství v oblasti stravy, zvládání stresu a edukaci o významu užívání léků).

Benefity (výhody) po kardiorehabilitaci v lázních = srdce v kondici

Na srdce jsou Poděbrady!

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
205
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Foto od našich klientů

Recenze

98,8 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 83 klientů a 82 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

perfektní

Dobrá kuchyně v Libenským,dobrý personál na procedurách, zbytečný příplatky za všechno,. Alespoň parkoviště pro ubytované by mělo být zdarma

Zobrazit pokračování…

Dobrá kuchyně v Libenským,dobrý personál na procedurách, zbytečný příplatky za všechno,. Alespoň parkoviště pro ubytované by mělo být zdarma

26. října
perfektní

Vše bylo v pohodě. Strava i ubytování (jednolužkový pokoj) včetně úklidu bylo v pořádku. Velké poděkování všemu perosnálu za přístup k pacientům. VElmi jsme si užil bazénu Chariclea - nemá to chybu. Velice děkuji. JK.

Zobrazit pokračování…

Vše bylo v pohodě. Strava i ubytování (jednolužkový pokoj) včetně úklidu bylo v pořádku. Velké poděkování všemu perosnálu za přístup k pacientům. VElmi jsme si užil bazénu Chariclea - nemá to chybu. Velice děkuji. JK.

16. října
perfektní

Mohly by být lépe označeny chodby,nějaké šipky, ukazatele,hodně lidí co přijedou první dny bloudí mezi novou a starou budovou. Jinak musím pochválit ženy které rozdávají jidlo v jídelně, moc hodne, i sestřičky na všech procedurach.

Zobrazit pokračování…

Mohly by být lépe označeny chodby,nějaké šipky, ukazatele,hodně lidí co přijedou první dny bloudí mezi novou a starou budovou. Jinak musím pochválit ženy které rozdávají jidlo v jídelně, moc hodne, i sestřičky na všech procedurach.

26. září
dobrá, ale...

Pobyt se mi velmi líbil, pouze ze začátku stále maso a rýže, pak už jsem si vybírala, aby to bylo pestřejší.

Zobrazit pokračování…

Pobyt se mi velmi líbil, pouze ze začátku stále maso a rýže, pak už jsem si vybírala, aby to bylo pestřejší.

15. října
dobrá, ale...

Dobrý den procedury celkem v pořádku. Ohledně stravováni je nutno přehodnotit jídelníček hlavně kvalitu . Kouzelné červené omáčky vždy vzbuzoval obdiv co to vlastně je .Saláty si zaslouží též trochu jemné pozornosti a šetřit octem a pepřem s ohledem na starší generaci.

Zobrazit pokračování…

Dobrý den procedury celkem v pořádku. Ohledně stravováni je nutno přehodnotit jídelníček hlavně kvalitu . Kouzelné červené omáčky vždy vzbuzoval obdiv co to vlastně je .Saláty si zaslouží též trochu jemné pozornosti a šetřit octem a pepřem s ohledem na starší generaci.

15. října
dobrá, ale...

Spokojenost s ubytováním , úklidem i stravováním a procedurami, negativně hodnotím že jsem po týdnu onemocněl covidem a musel jsem opustit hotel Libenský

Zobrazit pokračování…

Spokojenost s ubytováním , úklidem i stravováním a procedurami, negativně hodnotím že jsem po týdnu onemocněl covidem a musel jsem opustit hotel Libenský

9. října
dobrá, ale...

Pobyt ve vašich lázních byl příjemný a prospěšný. Paní MUDr Gajdošová, příjemná a profesionální. Personál při procedurách příjemný , pokojská taktéž. Pripominky: ve dvoulůžkovém pokoji málo úložného prostoru. Na recepci nejstarší pracovnice ( tmavovlasá s brýlemi) neochotná a nepříjemná.

Zobrazit pokračování…

Pobyt ve vašich lázních byl příjemný a prospěšný. Paní MUDr Gajdošová, příjemná a profesionální. Personál při procedurách příjemný , pokojská taktéž. Pripominky: ve dvoulůžkovém pokoji málo úložného prostoru. Na recepci nejstarší pracovnice ( tmavovlasá s brýlemi) neochotná a nepříjemná.

8. října
dobrá, ale...

Kvalitní léčebné procedury a přístup rehabilitačních sester. Mizerná kvalita jídla. Na pokojích bych doporučila větší úložné prostory s ohledem na to, že pacienti mají 28 denní léčebnou rehabilitační péči a ne všichni mají možnost jezdit domů si vyprat. Na zvážení by stálo též zamyslet se na…

Zobrazit pokračování…

Kvalitní léčebné procedury a přístup rehabilitačních sester. Mizerná kvalita jídla. Na pokojích bych doporučila větší úložné prostory s ohledem na to, že pacienti mají 28 denní léčebnou rehabilitační péči a ne všichni mají možnost jezdit domů si vyprat. Na zvážení by stálo též zamyslet se na možností místnosti pro vyprání osobního prádla.

3. října
dobrá, ale...

Ubytování: když jsou pokoje bez klimatizace, bylo by dobré nabídnout hostům místo teplé deky ve vedrech například jen prostěradlo. Jídlo: přílohy se občas nepovedly (proti tomu maso bylo dobré a bylo hodně). Procedury: jestliže je tělocvična v jiném budově než ubytování, pak by u ní měly být…

Zobrazit pokračování…

Ubytování: když jsou pokoje bez klimatizace, bylo by dobré nabídnout hostům místo teplé deky ve vedrech například jen prostěradlo. Jídlo: přílohy se občas nepovedly (proti tomu maso bylo dobré a bylo hodně). Procedury: jestliže je tělocvična v jiném budově než ubytování, pak by u ní měly být šatny.

14. září
Další…
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.