do 12 měsíců po vzniku infarktu myokardu
Lázně Poděbrady ,a.s., - specialista na lázeňskou léčbu pacientů s onemocněním srdce Vám s týmem specialistů nabízí pomoc po překonání infarktu myokardu v programu kardiorehabilitace v rámci komplexní lázeňské léčby.
Nárok na komplexní lázeňskou léčbu v délce 28-mi dnů je do 12-ti měsíců po vzniku infarktu myokardu (indikační skupina II/2).
Pokus se rozhodnete využít možnosti léčení v našich lázních, stačí k tomu udělat několik jednoduchých kroků. Postup naleznete zde.
Kardiorehabilitace probíhá vždy pod dohledem lékaře. Základem je individuální nastavení podle zdravotního stavu a potřeb konkrétního pacienta.
pohybová aktivita– rozdělená do několika částí – zahřívací část(( např. rozcvička, strečink, apod.), aerobní trénink ( bicyklový ergometr apod.), relaxační část (pomalá chůze, strečink apod.) a event. silový trénink. Vše probíhá pod dohledem odborného personálu, kontroly krevního tlaku a tepové frekvence
balneoterapie – využití unikátního přírodního minerálního zdroje - poděbradské uhličité koupele pro vasodilatace (rozšíření cév), následně snížení krevního tlaku, zvýšení minutového srdečního výdeje.
edukace – rizikové faktory a možnosti jejich ovlivnění (odvykání kouření, poradenství v oblasti stravy, zvládání stresu a edukaci o významu užívání léků).
Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:
Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.
Za poslední rok nám odpovědělo 83 klientů a 82 z nich bylo s pobytem spokojeno.
Přečtěte si recenze:
Dobrá kuchyně v Libenským,dobrý personál na procedurách, zbytečný příplatky za všechno,. Alespoň parkoviště pro ubytované by mělo být zdarma
Zobrazit pokračování…Dobrá kuchyně v Libenským,dobrý personál na procedurách, zbytečný příplatky za všechno,. Alespoň parkoviště pro ubytované by mělo být zdarma
26. říjnaVše bylo v pohodě. Strava i ubytování (jednolužkový pokoj) včetně úklidu bylo v pořádku. Velké poděkování všemu perosnálu za přístup k pacientům. VElmi jsme si užil bazénu Chariclea - nemá to chybu. Velice děkuji. JK.
Zobrazit pokračování…Vše bylo v pohodě. Strava i ubytování (jednolužkový pokoj) včetně úklidu bylo v pořádku. Velké poděkování všemu perosnálu za přístup k pacientům. VElmi jsme si užil bazénu Chariclea - nemá to chybu. Velice děkuji. JK.
16. říjnaMohly by být lépe označeny chodby,nějaké šipky, ukazatele,hodně lidí co přijedou první dny bloudí mezi novou a starou budovou. Jinak musím pochválit ženy které rozdávají jidlo v jídelně, moc hodne, i sestřičky na všech procedurach.
Zobrazit pokračování…Mohly by být lépe označeny chodby,nějaké šipky, ukazatele,hodně lidí co přijedou první dny bloudí mezi novou a starou budovou. Jinak musím pochválit ženy které rozdávají jidlo v jídelně, moc hodne, i sestřičky na všech procedurach.
26. záříPobyt se mi velmi líbil, pouze ze začátku stále maso a rýže, pak už jsem si vybírala, aby to bylo pestřejší.
Zobrazit pokračování…Pobyt se mi velmi líbil, pouze ze začátku stále maso a rýže, pak už jsem si vybírala, aby to bylo pestřejší.
15. říjnaDobrý den procedury celkem v pořádku. Ohledně stravováni je nutno přehodnotit jídelníček hlavně kvalitu . Kouzelné červené omáčky vždy vzbuzoval obdiv co to vlastně je .Saláty si zaslouží též trochu jemné pozornosti a šetřit octem a pepřem s ohledem na starší generaci.
Zobrazit pokračování…Dobrý den procedury celkem v pořádku. Ohledně stravováni je nutno přehodnotit jídelníček hlavně kvalitu . Kouzelné červené omáčky vždy vzbuzoval obdiv co to vlastně je .Saláty si zaslouží též trochu jemné pozornosti a šetřit octem a pepřem s ohledem na starší generaci.
15. říjnaSpokojenost s ubytováním , úklidem i stravováním a procedurami, negativně hodnotím že jsem po týdnu onemocněl covidem a musel jsem opustit hotel Libenský
Zobrazit pokračování…Spokojenost s ubytováním , úklidem i stravováním a procedurami, negativně hodnotím že jsem po týdnu onemocněl covidem a musel jsem opustit hotel Libenský
9. říjnaPobyt ve vašich lázních byl příjemný a prospěšný. Paní MUDr Gajdošová, příjemná a profesionální. Personál při procedurách příjemný , pokojská taktéž. Pripominky: ve dvoulůžkovém pokoji málo úložného prostoru. Na recepci nejstarší pracovnice ( tmavovlasá s brýlemi) neochotná a nepříjemná.
Zobrazit pokračování…Pobyt ve vašich lázních byl příjemný a prospěšný. Paní MUDr Gajdošová, příjemná a profesionální. Personál při procedurách příjemný , pokojská taktéž. Pripominky: ve dvoulůžkovém pokoji málo úložného prostoru. Na recepci nejstarší pracovnice ( tmavovlasá s brýlemi) neochotná a nepříjemná.
8. říjnaKvalitní léčebné procedury a přístup rehabilitačních sester. Mizerná kvalita jídla. Na pokojích bych doporučila větší úložné prostory s ohledem na to, že pacienti mají 28 denní léčebnou rehabilitační péči a ne všichni mají možnost jezdit domů si vyprat. Na zvážení by stálo též zamyslet se na…
Zobrazit pokračování…Kvalitní léčebné procedury a přístup rehabilitačních sester. Mizerná kvalita jídla. Na pokojích bych doporučila větší úložné prostory s ohledem na to, že pacienti mají 28 denní léčebnou rehabilitační péči a ne všichni mají možnost jezdit domů si vyprat. Na zvážení by stálo též zamyslet se na možností místnosti pro vyprání osobního prádla.
3. říjnaUbytování: když jsou pokoje bez klimatizace, bylo by dobré nabídnout hostům místo teplé deky ve vedrech například jen prostěradlo. Jídlo: přílohy se občas nepovedly (proti tomu maso bylo dobré a bylo hodně). Procedury: jestliže je tělocvična v jiném budově než ubytování, pak by u ní měly být…
Zobrazit pokračování…Ubytování: když jsou pokoje bez klimatizace, bylo by dobré nabídnout hostům místo teplé deky ve vedrech například jen prostěradlo. Jídlo: přílohy se občas nepovedly (proti tomu maso bylo dobré a bylo hodně). Procedury: jestliže je tělocvična v jiném budově než ubytování, pak by u ní měly být šatny.
14. záříZanechte nám prosím svůj email a my Vás budeme několikrát za měsíc informovat o našich aktuálních kulturních akcích nebo akčních pobytech. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.