Update cookies preferences
Po infarktu myokardu Indikace II/2
Registrace pacienta

do 12 měsíců po vzniku infarktu myokardu

Překonal jste infarkt myokardu?

Lázně Poděbrady ,a.s., - specialista na lázeňskou léčbu pacientů s onemocněním srdce Vám s týmem specialistů nabízí pomoc po překonání infarktu myokardu v programu kardiorehabilitace v rámci komplexní lázeňské léčby.

Mám nárok na lázně?

Nárok na komplexní lázeňskou léčbu v délce 28-mi dnů je do 12-ti měsíců po vzniku infarktu myokardu (indikační skupina II/2).

Jak se dostat do lázní?

Pokus se rozhodnete využít možnosti léčení v našich lázních, stačí k tomu udělat několik jednoduchých kroků. Postup naleznete zde.

Co mě v rámci programu kardiorehabilitace čeká?

Kardiorehabilitace probíhá vždy pod dohledem lékaře. Základem je individuální nastavení podle zdravotního stavu a potřeb konkrétního pacienta.
pohybová aktivita– rozdělená do několika částí – zahřívací část(( např. rozcvička, strečink, apod.), aerobní trénink ( bicyklový ergometr apod.), relaxační část (pomalá chůze, strečink apod.) a event. silový trénink. Vše probíhá pod dohledem odborného personálu, kontroly krevního tlaku a tepové frekvence
balneoterapie – využití unikátního přírodního minerálního zdroje - poděbradské uhličité koupele pro vasodilatace (rozšíření cév), následně snížení krevního tlaku, zvýšení minutového srdečního výdeje.
edukace – rizikové faktory a možnosti jejich ovlivnění (odvykání kouření, poradenství v oblasti stravy, zvládání stresu a edukaci o významu užívání léků).

Benefity (výhody) po kardiorehabilitaci v lázních = srdce v kondici

Na srdce jsou Poděbrady!

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
205
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Foto od našich klientů

Recenze

98,7 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 79 klientů a 78 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

dobrá, ale...

Pochvala: Velice dobrá kuchyně, jídlo chutné a je ho hodně. Trochu zeleniny na talíři (dušená, syrová) by jen umocnilo dojem. Vroubek: Vzhledem ke strnulosti české kardiologie, která při kardio problémech preferuje gaučink místo pohybu naprostá absence jakéhokoli vedeného kardio či silového…

Zobrazit pokračování…

Pochvala: Velice dobrá kuchyně, jídlo chutné a je ho hodně. Trochu zeleniny na talíři (dušená, syrová) by jen umocnilo dojem. Vroubek: Vzhledem ke strnulosti české kardiologie, která při kardio problémech preferuje gaučink místo pohybu naprostá absence jakéhokoli vedeného kardio či silového tréninku. Prostě chybí posilovna. Mladší ročníky by jí určitě uvítali. Veškeré světové studie počínajíce přelomovou studií "The Dallas Bed Rest and Training Study" již z roku 1966 potvrzují blahodárný vliv pohybu na VO2MAX a tím i na schopnost hypertrofie srdce.

6. června
perfektní

Byli jsme velice spokojeni, ale úklidové služby by se mohli zlepšit.

Zobrazit pokračování…

Byli jsme velice spokojeni, ale úklidové služby by se mohli zlepšit.

6. června
perfektní

Velký dík za péči všem terapeutickám pracovníkům, lékařům a sestrám za ochotné a empatické jednání. Zejména bych chtěl zvláště poděkovat doktorkám paní MUDr.Rybáčkové a paní MUDr.Hinzové Veliký dík vaší kuchyni. Jídlo bylo naprosto vynikající! Ještě jednou za vše děkuji!! PS. Rád bych vás…

Zobrazit pokračování…

Velký dík za péči všem terapeutickám pracovníkům, lékařům a sestrám za ochotné a empatické jednání. Zejména bych chtěl zvláště poděkovat doktorkám paní MUDr.Rybáčkové a paní MUDr.Hinzové Veliký dík vaší kuchyni. Jídlo bylo naprosto vynikající! Ještě jednou za vše děkuji!! PS. Rád bych vás chtěl požádat, i za jiné vaše, zejména starší klienty. Jde problém, který jej mimo vaši působnost. Prosím, pokud můžete, apelujte na odpovědné orgány Mětského úřadu Poděbrady ohledně parkování vašich klientů. Parkoviště u hotelu Libenský je v rekonstrukci, celý měsíc po dobu mého pobytu (od 16.4.do 14.5.) se na něm nepracovalo. Vašim klientům činilo veliké potíže vykládání a nakládání zavazadel. Ve všech ulicích, zejména před vchodem do objeku Letních lázní, je zákaz zastavení. Všichni, kdo nakládali a vykládali zavazadla, se museli dopouštět dopravního přestupku a riskovali konflikt s městskou policíí. Prosím, dohodněte se s Městským úřadem minimálně alespoň na dvou místech na krátkodobé stání, alespoň do doby než bude velké parkoviště v provozu. Děkuji !

15. května
perfektní

+ochota personálu, čistota ubytování, upravené okolí, kulturní vyžití, procedury, množství jídla

Zobrazit pokračování…

+ochota personálu, čistota ubytování, upravené okolí, kulturní vyžití, procedury, množství jídla

15. května
perfektní

Perfektní personál na všech úrovních . Jen bych dal větší důraz na úklid prachu v společných prostorech. Při otevřených oknech a vchodových dveří je ho dost a dost. Správa města by mohla věnovat více energie úklidu chodníků i parků .

Zobrazit pokračování…

Perfektní personál na všech úrovních . Jen bych dal větší důraz na úklid prachu v společných prostorech. Při otevřených oknech a vchodových dveří je ho dost a dost. Správa města by mohla věnovat více energie úklidu chodníků i parků .

1. května
perfektní

Jediným problémem je snídaně. Jíst 28 dnů jen nářez,nějakou přesolenou pomazánku a jogurt!!! Sestřičky na procedurách příjemné, vstřícné. Úklid v prostorách mimo pokoj by chtěl zlepšit, vč. větrání prostoru u lékařů a sester. Jinak naprostá spokojenost a ráda se k vám vrátím. Děkuji za…

Zobrazit pokračování…

Jediným problémem je snídaně. Jíst 28 dnů jen nářez,nějakou přesolenou pomazánku a jogurt!!! Sestřičky na procedurách příjemné, vstřícné. Úklid v prostorách mimo pokoj by chtěl zlepšit, vč. větrání prostoru u lékařů a sester. Jinak naprostá spokojenost a ráda se k vám vrátím. Děkuji za poskytnutou léčbu. Molly Lajčoková

30. dubna
dobrá, ale...

uvítal bych lepší chuť obědů a večeří, škoda že není možnost ke zdrav. pobytu si připlatit stravu jako samoplátce ani za příplatek, jinak bez výhrad a předpokládám, že se vrátím

Zobrazit pokračování…

uvítal bych lepší chuť obědů a večeří, škoda že není možnost ke zdrav. pobytu si připlatit stravu jako samoplátce ani za příplatek, jinak bez výhrad a předpokládám, že se vrátím

29. dubna
perfektní

Dobrý den, vše bylo v pořádku až na kavárnu. Když nejsou otevřené dveře ven na terasu, tak je tam cítit smrad. Kazi Vám to dobré jméno.

Zobrazit pokračování…

Dobrý den, vše bylo v pořádku až na kavárnu. Když nejsou otevřené dveře ven na terasu, tak je tam cítit smrad. Kazi Vám to dobré jméno.

22. dubna
dobrá, ale...

Rozdělit procedury dle velikosti poškození jednotlivých orgánů a věku pacienta.

Zobrazit pokračování…

Rozdělit procedury dle velikosti poškození jednotlivých orgánů a věku pacienta.

22. dubna
Další…
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.