Update cookies preferences
Po infarktu myokardu Indikace II/2
Registrace pacienta

do 12 měsíců po vzniku infarktu myokardu

Překonal jste infarkt myokardu?

Lázně Poděbrady ,a.s., - specialista na lázeňskou léčbu pacientů s onemocněním srdce Vám s týmem specialistů nabízí pomoc po překonání infarktu myokardu v programu kardiorehabilitace v rámci komplexní lázeňské léčby.

Mám nárok na lázně?

Nárok na komplexní lázeňskou léčbu v délce 28-mi dnů je do 12-ti měsíců po vzniku infarktu myokardu (indikační skupina II/2).

Jak se dostat do lázní?

Pokus se rozhodnete využít možnosti léčení v našich lázních, stačí k tomu udělat několik jednoduchých kroků. Postup naleznete zde.

Co mě v rámci programu kardiorehabilitace čeká?

Kardiorehabilitace probíhá vždy pod dohledem lékaře. Základem je individuální nastavení podle zdravotního stavu a potřeb konkrétního pacienta.
pohybová aktivita– rozdělená do několika částí – zahřívací část(( např. rozcvička, strečink, apod.), aerobní trénink ( bicyklový ergometr apod.), relaxační část (pomalá chůze, strečink apod.) a event. silový trénink. Vše probíhá pod dohledem odborného personálu, kontroly krevního tlaku a tepové frekvence
balneoterapie – využití unikátního přírodního minerálního zdroje - poděbradské uhličité koupele pro vasodilatace (rozšíření cév), následně snížení krevního tlaku, zvýšení minutového srdečního výdeje.
edukace – rizikové faktory a možnosti jejich ovlivnění (odvykání kouření, poradenství v oblasti stravy, zvládání stresu a edukaci o významu užívání léků).

Benefity (výhody) po kardiorehabilitaci v lázních = srdce v kondici

Na srdce jsou Poděbrady!

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
205
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Foto od našich klientů

Recenze

98,8 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 83 klientů a 82 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

perfektní

Jediným problémem je snídaně. Jíst 28 dnů jen nářez,nějakou přesolenou pomazánku a jogurt!!! Sestřičky na procedurách příjemné, vstřícné. Úklid v prostorách mimo pokoj by chtěl zlepšit, vč. větrání prostoru u lékařů a sester. Jinak naprostá spokojenost a ráda se k vám vrátím. Děkuji za…

Zobrazit pokračování…

Jediným problémem je snídaně. Jíst 28 dnů jen nářez,nějakou přesolenou pomazánku a jogurt!!! Sestřičky na procedurách příjemné, vstřícné. Úklid v prostorách mimo pokoj by chtěl zlepšit, vč. větrání prostoru u lékařů a sester. Jinak naprostá spokojenost a ráda se k vám vrátím. Děkuji za poskytnutou léčbu. Molly Lajčoková

30. dubna
dobrá, ale...

uvítal bych lepší chuť obědů a večeří, škoda že není možnost ke zdrav. pobytu si připlatit stravu jako samoplátce ani za příplatek, jinak bez výhrad a předpokládám, že se vrátím

Zobrazit pokračování…

uvítal bych lepší chuť obědů a večeří, škoda že není možnost ke zdrav. pobytu si připlatit stravu jako samoplátce ani za příplatek, jinak bez výhrad a předpokládám, že se vrátím

29. dubna
perfektní

Dobrý den, vše bylo v pořádku až na kavárnu. Když nejsou otevřené dveře ven na terasu, tak je tam cítit smrad. Kazi Vám to dobré jméno.

Zobrazit pokračování…

Dobrý den, vše bylo v pořádku až na kavárnu. Když nejsou otevřené dveře ven na terasu, tak je tam cítit smrad. Kazi Vám to dobré jméno.

22. dubna
dobrá, ale...

Rozdělit procedury dle velikosti poškození jednotlivých orgánů a věku pacienta.

Zobrazit pokračování…

Rozdělit procedury dle velikosti poškození jednotlivých orgánů a věku pacienta.

22. dubna
dobrá, ale...

Pestřejší strava, snídaně.

Zobrazit pokračování…

Pestřejší strava, snídaně.

16. dubna
dobrá, ale...

personál v jidelně dobrý i sestry při procedurách příjemné ale dvě jidla se nedala jíst

Zobrazit pokračování…

personál v jidelně dobrý i sestry při procedurách příjemné ale dvě jidla se nedala jíst

27. března
perfektní

Vše hodnotím kladně,mírně výhrady ke snid.meny(3druhy uzenin)stále dokola(spíš bych přivítal více druhů sýrů.Jinak naprostá spokojenost včetně ostatních služeb.

Zobrazit pokračování…

Vše hodnotím kladně,mírně výhrady ke snid.meny(3druhy uzenin)stále dokola(spíš bych přivítal více druhů sýrů.Jinak naprostá spokojenost včetně ostatních služeb.

26. března
dobrá, ale...

Děkuji zaměstnancům Lázní za jejich služby. Příjemné a na velmi dobré úrovni jsou jednotlivé procedury, Strava dostatečná a kvalitní, vč. obsluhy. Ubytování dostatečné, ale vybavení hotelu by si zasloužilo po asi 30ti letech vylepšení a změnu. Snaha a dobrá práce pokojských už to…

Zobrazit pokračování…

Děkuji zaměstnancům Lázní za jejich služby. Příjemné a na velmi dobré úrovni jsou jednotlivé procedury, Strava dostatečná a kvalitní, vč. obsluhy. Ubytování dostatečné, ale vybavení hotelu by si zasloužilo po asi 30ti letech vylepšení a změnu. Snaha a dobrá práce pokojských už to nedožene. Stavební stav budov Lázní je spíše špatný až žalostný (kavárna Viola, hotel G Rex, prostranství před hotelem Chariclea - mlatové chodníky jsou spíše blátivé a chybí veřejné osvětlení...). Prostor před vstupem do Letních lázní je velmi smutný a zanedbaný. A přitom je to v centru. Je velmi znát nespolupráce města a Lázní. Ještě jednou děkuji těm, kteří se starají o hosty. Petr Linart

25. března
Další…
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.