Update cookies preferences
Kořenové syndromy s iritačně-zánikovým syndromem Indikace VI/3
Registrace pacienta

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
205
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Foto od našich klientů

Recenze

97,3 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 37 klientů a 36 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

dobrá, ale...

lázně jsem navštívil poprvé, tak jsem umírněnější s hodnocením. Snad jediná výtka je k stravě, málo omáčky, tvrdé, suché vepřové maso občas i kuřecí. Jinak jsem vcelku spokojen

Zobrazit pokračování…

lázně jsem navštívil poprvé, tak jsem umírněnější s hodnocením. Snad jediná výtka je k stravě, málo omáčky, tvrdé, suché vepřové maso občas i kuřecí. Jinak jsem vcelku spokojen

29. dubna
perfektní

Paní Maruška, sestra na Electru v hotelu Libeňský by měla zapracovat na vstřícné komunikaci s pacienty. Nepříjemnou intonací a komunikací byla nechvalně známá mezi pacienty plošně. Zcela zbytečně. Ke konci pobytu se trochu zlepšila. Jinak nemám námitek, bylo mi jako v nebi:)

Zobrazit pokračování…

Paní Maruška, sestra na Electru v hotelu Libeňský by měla zapracovat na vstřícné komunikaci s pacienty. Nepříjemnou intonací a komunikací byla nechvalně známá mezi pacienty plošně. Zcela zbytečně. Ke konci pobytu se trochu zlepšila. Jinak nemám námitek, bylo mi jako v nebi:)

4. dubna
dobrá, ale...

Já jsem spokojená tak jak to je,jsem u vás každý rok,někdy i 2x...možná by bylo dobré v jídelně na stolky dat nějaké kontejnerky na odložené obaly... Jinak já určitě chválím p.Deverovou,která vždy vyjde vstříc mým požadavkům a proto se mi i vás tolik líbí....vstřícnost a ochota je na…

Zobrazit pokračování…

Já jsem spokojená tak jak to je,jsem u vás každý rok,někdy i 2x...možná by bylo dobré v jídelně na stolky dat nějaké kontejnerky na odložené obaly... Jinak já určitě chválím p.Deverovou,která vždy vyjde vstříc mým požadavkům a proto se mi i vás tolik líbí....vstřícnost a ochota je na místě....přijedu ještě jednou letos....děkuji za pobyty Poršová

31. března
perfektní

Byla jsem v lázních po prve velice spokojena sestričky i ddoktorky milé žádný problem nikde.Přiště si vezmu 1lůžák nebot spolubydlíci strašněchrapala.

Zobrazit pokračování…

Byla jsem v lázních po prve velice spokojena sestričky i ddoktorky milé žádný problem nikde.Přiště si vezmu 1lůžák nebot spolubydlíci strašněchrapala.

31. března
dobrá, ale...

1./ Zajistit vstupní školení pro orientci pacientů v areálu lázní.Velké množství bloudících pacietů v areálu,hlavně ti noví. 2,/Strava hodnocení 4 ze stunice pět ,jak ve škole.Nedochucená jídla.Rajčata nejnižší cenové kategorie bez jakékoliv zalívky,salátové okurky bez ochucení.Stačilo by rajčata…

Zobrazit pokračování…

1./ Zajistit vstupní školení pro orientci pacientů v areálu lázní.Velké množství bloudících pacietů v areálu,hlavně ti noví. 2,/Strava hodnocení 4 ze stunice pět ,jak ve škole.Nedochucená jídla.Rajčata nejnižší cenové kategorie bez jakékoliv zalívky,salátové okurky bez ochucení.Stačilo by rajčata a okurky nakrájet na drobnější a přidat sladkokyselou zalívku.Maso kvalitní a v dostatečné množstvín málo ochucené. Šťávy a omáčky stále na základu velkého množství rajského protlaku bez další chuti.I když je jídlo dietní nemusí býtbez chuti. 3./Procedůry dobré ,ale 5 až 6 za den je nadměrně mnoho. 4./ Jak je možno řešit spolubydlícího,který je stále nachlazen intenzivně téměř celý den kýchá.Je zvyklý z domu na teplotu 24-25 stup.celzia a nesnáší větráni.

14. března
perfektní

Milý a ochotný personál, člověk se zde cítí jako doma. Všichni mají perfektní přehled, takže pro starší generaci která tvoří největší část klienteli je v bezpečí pod dozorem. Jediné co by se určitě dalo zlepšit, je výběr a pestrost na snídaně. Parkoviště bylo tedy dost komplikované, ale věřím, že…

Zobrazit pokračování…

Milý a ochotný personál, člověk se zde cítí jako doma. Všichni mají perfektní přehled, takže pro starší generaci která tvoří největší část klienteli je v bezpečí pod dozorem. Jediné co by se určitě dalo zlepšit, je výběr a pestrost na snídaně. Parkoviště bylo tedy dost komplikované, ale věřím, že brzy proběhne rekonstrukce. Celkově mám ale velmi dobrý pocit hlavně klůli ochotě a milému personálu v celém hotelu i v lázních.

19. prosince 2024
perfektní

S pobytem jsem byla velmi spokojená, vše fungovalo výborně. Vadila mi pouze jedna věc a sice při procházkách podél Labe jsem se necítila bezpečně. Potkala jsem každý den minimálně 2 majitele psů, kteří šli na procházku se středně velkým až velkým psem bez vodítka. Protože jsem chodila na delší…

Zobrazit pokračování…

S pobytem jsem byla velmi spokojená, vše fungovalo výborně. Vadila mi pouze jedna věc a sice při procházkách podél Labe jsem se necítila bezpečně. Potkala jsem každý den minimálně 2 majitele psů, kteří šli na procházku se středně velkým až velkým psem bez vodítka. Protože jsem chodila na delší procházky a sama, např. Poděbrady - Nymburk bylo pro mě velmi stresové potkat samotného vlčáka, jak běží proti mě a pak si přede mě stoupne, teprve po chvíli vidět majitele a ve finále ještě volat na majitele, aby si ho zavolal k sobě, načež mi z dálky každý jen odsekl, že jeho pes nic neudělá. Přestože vyhláška zakazuje mít psa bez vodítka v této části města, uvítala bych navíc nějaké cedule s upozorněním přímo na cestě a také kontrolu od policie.

16. prosince 2024
perfektní

Vše v nejlepším pořádku. Děkuji za ochotu celého personálu.

Zobrazit pokračování…

Vše v nejlepším pořádku. Děkuji za ochotu celého personálu.

14. prosince 2024
perfektní

- pestrá nabídka procedur - perfektní přístup personálu - milý a vstřícný a vždy usměvavý přístup paní servírky v jídelně (ukrajinské národnosti) - trošku rozběhané procedury po různých pracovištích mne zmáhaly

Zobrazit pokračování…

- pestrá nabídka procedur - perfektní přístup personálu - milý a vstřícný a vždy usměvavý přístup paní servírky v jídelně (ukrajinské národnosti) - trošku rozběhané procedury po různých pracovištích mne zmáhaly

9. prosince 2024
perfektní

Dobrý večer, byla jsem naprosto spokojená, nadšená! Ubytování, jídlo, procedury, recepce, doktorka, sestřičky, atd. skvělý. Jen - jedna připomínka, nejen za mne: jak se do Libenského dostat s těžkým kufrem?!? Nešlo by tam vybudovat něco na vytahování kufrů?!? Hezký večer a děkuji za krásné tři…

Zobrazit pokračování…

Dobrý večer, byla jsem naprosto spokojená, nadšená! Ubytování, jídlo, procedury, recepce, doktorka, sestřičky, atd. skvělý. Jen - jedna připomínka, nejen za mne: jak se do Libenského dostat s těžkým kufrem?!? Nešlo by tam vybudovat něco na vytahování kufrů?!? Hezký večer a děkuji za krásné tři týdny!!

5. listopadu 2024
Další…
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.