Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:
Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.
Za poslední rok nám odpovědělo 35 klientů a 34 z nich bylo s pobytem spokojeno.
Přečtěte si recenze:
občas kolidoval čas procedur s časem podávání jídla, ale jinak vše ostatní bylo v pořádku
Zobrazit pokračování…občas kolidoval čas procedur s časem podávání jídla, ale jinak vše ostatní bylo v pořádku
10. červnaSkvělý zdravotnocky personál.
Zobrazit pokračování…Skvělý zdravotnocky personál.
10. červnaNa vaše lázně budeme s manželkou rádi vzpomínat,na příjemne ochotné a vstřícne sestřičky.Také na milé vystupovování obsluhy v jídelně,vždy měli čisto a i rychlou obsluhu. Také s jídlem spokojenost.Tak vám přejeme hodně spokojených pacientů.
Zobrazit pokračování…Na vaše lázně budeme s manželkou rádi vzpomínat,na příjemne ochotné a vstřícne sestřičky.Také na milé vystupovování obsluhy v jídelně,vždy měli čisto a i rychlou obsluhu. Také s jídlem spokojenost.Tak vám přejeme hodně spokojených pacientů.
18. květnaHotel Libenský - masáže v místnosti č.1 ( dne 7.5.2025) velmi studená místnost , netopí se zde . Nepříjemný pocit si lehnout na masážní studené lůžko. Masér velice šikovný . Stravování velice dobré. Velice málo rehabilitač.cvičení pouze poslední 3 dny pobytu jsem měla 3x 15 minut s…
Zobrazit pokračování…Hotel Libenský - masáže v místnosti č.1 ( dne 7.5.2025) velmi studená místnost , netopí se zde . Nepříjemný pocit si lehnout na masážní studené lůžko. Masér velice šikovný . Stravování velice dobré. Velice málo rehabilitač.cvičení pouze poslední 3 dny pobytu jsem měla 3x 15 minut s fizioterapeutem. Byla jsem zde v lázních na pohybové - problém se zády. A toto cvičení bylo velice nedostačující. Aišmanová M.
9. květnalázně jsem navštívil poprvé, tak jsem umírněnější s hodnocením. Snad jediná výtka je k stravě, málo omáčky, tvrdé, suché vepřové maso občas i kuřecí. Jinak jsem vcelku spokojen
Zobrazit pokračování…lázně jsem navštívil poprvé, tak jsem umírněnější s hodnocením. Snad jediná výtka je k stravě, málo omáčky, tvrdé, suché vepřové maso občas i kuřecí. Jinak jsem vcelku spokojen
29. dubnaPaní Maruška, sestra na Electru v hotelu Libeňský by měla zapracovat na vstřícné komunikaci s pacienty. Nepříjemnou intonací a komunikací byla nechvalně známá mezi pacienty plošně. Zcela zbytečně. Ke konci pobytu se trochu zlepšila. Jinak nemám námitek, bylo mi jako v nebi:)
Zobrazit pokračování…Paní Maruška, sestra na Electru v hotelu Libeňský by měla zapracovat na vstřícné komunikaci s pacienty. Nepříjemnou intonací a komunikací byla nechvalně známá mezi pacienty plošně. Zcela zbytečně. Ke konci pobytu se trochu zlepšila. Jinak nemám námitek, bylo mi jako v nebi:)
4. dubnaJá jsem spokojená tak jak to je,jsem u vás každý rok,někdy i 2x...možná by bylo dobré v jídelně na stolky dat nějaké kontejnerky na odložené obaly... Jinak já určitě chválím p.Deverovou,která vždy vyjde vstříc mým požadavkům a proto se mi i vás tolik líbí....vstřícnost a ochota je na…
Zobrazit pokračování…Já jsem spokojená tak jak to je,jsem u vás každý rok,někdy i 2x...možná by bylo dobré v jídelně na stolky dat nějaké kontejnerky na odložené obaly... Jinak já určitě chválím p.Deverovou,která vždy vyjde vstříc mým požadavkům a proto se mi i vás tolik líbí....vstřícnost a ochota je na místě....přijedu ještě jednou letos....děkuji za pobyty Poršová
31. březnaByla jsem v lázních po prve velice spokojena sestričky i ddoktorky milé žádný problem nikde.Přiště si vezmu 1lůžák nebot spolubydlíci strašněchrapala.
Zobrazit pokračování…Byla jsem v lázních po prve velice spokojena sestričky i ddoktorky milé žádný problem nikde.Přiště si vezmu 1lůžák nebot spolubydlíci strašněchrapala.
31. března1./ Zajistit vstupní školení pro orientci pacientů v areálu lázní.Velké množství bloudících pacietů v areálu,hlavně ti noví. 2,/Strava hodnocení 4 ze stunice pět ,jak ve škole.Nedochucená jídla.Rajčata nejnižší cenové kategorie bez jakékoliv zalívky,salátové okurky bez ochucení.Stačilo by rajčata…
Zobrazit pokračování…1./ Zajistit vstupní školení pro orientci pacientů v areálu lázní.Velké množství bloudících pacietů v areálu,hlavně ti noví. 2,/Strava hodnocení 4 ze stunice pět ,jak ve škole.Nedochucená jídla.Rajčata nejnižší cenové kategorie bez jakékoliv zalívky,salátové okurky bez ochucení.Stačilo by rajčata a okurky nakrájet na drobnější a přidat sladkokyselou zalívku.Maso kvalitní a v dostatečné množstvín málo ochucené. Šťávy a omáčky stále na základu velkého množství rajského protlaku bez další chuti.I když je jídlo dietní nemusí býtbez chuti. 3./Procedůry dobré ,ale 5 až 6 za den je nadměrně mnoho. 4./ Jak je možno řešit spolubydlícího,který je stále nachlazen intenzivně téměř celý den kýchá.Je zvyklý z domu na teplotu 24-25 stup.celzia a nesnáší větráni.
14. březnaMilý a ochotný personál, člověk se zde cítí jako doma. Všichni mají perfektní přehled, takže pro starší generaci která tvoří největší část klienteli je v bezpečí pod dozorem. Jediné co by se určitě dalo zlepšit, je výběr a pestrost na snídaně. Parkoviště bylo tedy dost komplikované, ale věřím, že…
Zobrazit pokračování…Milý a ochotný personál, člověk se zde cítí jako doma. Všichni mají perfektní přehled, takže pro starší generaci která tvoří největší část klienteli je v bezpečí pod dozorem. Jediné co by se určitě dalo zlepšit, je výběr a pestrost na snídaně. Parkoviště bylo tedy dost komplikované, ale věřím, že brzy proběhne rekonstrukce. Celkově mám ale velmi dobrý pocit hlavně klůli ochotě a milému personálu v celém hotelu i v lázních.
19. prosince 2024Zanechte nám prosím svůj email a my Vás budeme několikrát za měsíc informovat o našich aktuálních kulturních akcích nebo akčních pobytech. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.
Srdce se léčí srdcem, ale bez srdce lidí je vždycky někde smutné srdce. Ze srdce a s díky za péči.