Byl to můj čtvrtý pobyt. Hodnocení bude podobné jako vloni, protože lázně nemají potřebu v tomto hotelu, či spíše v obsluze restaurace něco zlepšit, i když celkově se něco přece jen k lepšímu změnilo. Na pokoji v hotelu je již vidět opotřebení, klimatizace tam ovšem fungovala bezvadně. Polštáře…
Zobrazit pokračování…Byl to můj čtvrtý pobyt. Hodnocení bude podobné jako vloni, protože lázně nemají potřebu v tomto hotelu, či spíše v obsluze restaurace něco zlepšit, i když celkově se něco přece jen k lepšímu změnilo. Na pokoji v hotelu je již vidět opotřebení, klimatizace tam ovšem fungovala bezvadně. Polštáře jsou stále stejně veliké, ráno vás bolí za krkem. Recepce jako vždy “klapala”, zvláště chválím p. Janu Duškovou. Do bazénu, kvůli kterému do tohoto hotelu jezdím, chodí bohužel stále víc a víc lidí z jiných hotelů, někdy je proto plavání téměř nemožné. Páteční cvičení ve vodě má ovšem vysokou úroveň. Procedury trvají stále jen pouhých 15 minut, což neodpovídá ceně a ani kvalitě a nezažila jsem to v žádných jiných )lázních. Celkově je procedur málo vzhledem ke stále se zvyšujícím cenám pobytů. Úroveň snídaní a večeří se oproti loňskému roku zvedla, zůstali dobří kuchaři a je to znát. Ráno je větší výběr a večer, pokud nepřijedete z výletu příliš pozdě, si vyberete také. Co ovšem přímo otravuje pobyt a je to roky stále stejné, je neschopná obsluha restaurace. Obsluhuje vás mládež, o jejímž dospělém věku mám opravdu pochyby. Že vás nikdo nikdy nepozdraví, jsem si již zvykla, ale jinak- při příchodu často chybí talíře, příbory nejsou na stolech a vy si je stále berete sami jako ve školní jídelně, ovoce a sladkosti si nemáte čím nabrat, kaši musíte jíst suchou, protože přísady nikdo nenachystá, a když jednou ano, tak potom zase třikrát ne, nikdo se vás nezeptá, zda si dáte něco k pití, a tak dále a tak dále. V restauraci, která je- má být klimatizovaná, je po příchodu horko, zchlazenou místnost jsem za 16 dní nezažila ani ráno, ani večer, a na mou žádost dokonce jednou slečna reagovala slovy- tady je klimatizace? Hosté, kteří přicházejí na zahrádku, čekají a čekají a posléze odejdou. A perlička- když jsem ráno požádala o hudbu pro zpříjemnění snídaně, což by měla být také samozřejmost, dostala jsem od “servírky” neuvěřitelnou odpověď- My chceme spát!!! Opravdu. Pokud jsou klienti zvyklí na klasickou úroveň čtyřhvězdičkového hotelu, kvůli tomuto se do Charicley už nevrátí. Lázně nejsou ochotny najmout a hlavně zaplatit profesionální obsluhu. A je to opravdu škoda.
11. červnaZanechte nám prosím svůj email a my Vás budeme několikrát za měsíc informovat o našich aktuálních kulturních akcích nebo akčních pobytech. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.
Milý a ochotný personál, procedury oblažující tělo i duši. A také to, co je u mě často rozhodující ⏤ výborná kuchyně.