Pobyt, který je hrazen vaší zdravotní pojišťovnou. Lázně Poděbrady, a.s. mají smlouvy se všemi zdravotními pojišťovnami České republiky.
Pobyt, který je hrazen vaší zdravotní pojišťovnou. Lázně Poděbrady, a.s. mají smlouvy se všemi zdravotními pojišťovnami České republiky. Dětští pacienti jsou od poplatků osvobozeni.
Jedná se o lůžkovou lázeňskou léčebně rehabilitační péči, při které pojišťovna hradí:
Komplexní péče je čerpána v rámci pracovní neschopnosti v délce stanovené indikačním seznamem.
Při opakovaném pobytu lze na doplatky v rámci komplexní lázeňské péče je možné uplatnit 10% slevu Klubu Lázní Poděbrady, a.s. Není možné uplatnit žádné jiné slevy. Více informací o Klubu včetně registrace.
Tento pobyt nabízíme v jednom z následujících hotelů:
většina pobytů musí být uhrazena ještě před nástupem. Výjimkou mohou být objednávky na poslední chvíli, které je možné zaplatit až na místě. Platit lze převodem nebo platební kartou.
v případě klasické částečné masáže či celotělové masáži je možné mít na sobě spodní díl spodního prádla. Klient je však přikrytý ještě prostěradlem.
Při skupinovém tělocviku a ergometrickém tréninku je zapotřebí mít s sebou pohodlné sportovní oblečení.
Pokud máte v rámci pobytu sjednaný bazén, tak si nezapomeňte vzít s sebou plavky. Doporučujeme také gumovou obuv, aby jste neuklouzli.
Do solné jeskyně doporučujeme spíše delší rukáv, v jeskyni panuje teplota okolo 20°C, jeskynní prostředí je chladnější. Procedura působí pozitivně i přes oděv.
Klienti, přijíždějící do našich lázní za komplexní, příspěvkovou a samopláteckou léčebnou péčí, mohou znát menu na celou délku délku svého pobytu, tedy i na 4 týdny dopředu.
Jsou nápoje ke stravování zdarma/v ceně pobytu?
Nikoliv. Nápoje zdarma jsou k dispozici pouze v rámci snídaní. U obědů a večeří jsou nápoje za úhradu.
Naše lázně vlastní centrální parkoviště za Hotelem Libenský. Parkovací místo nerezervujeme a nelze ho garantovat.
Od 17. 11. 2024 probíhá rekonstrukce a parkoviště je pro veřejnost uzavřeno. Vjezd pro klienty je dočasně z ulice Fügnerova. Povolenky pro vjezd na parkoviště obdržíte v recepci hotelu, na kterém jste ubytovaní.
Několik parkovacích míst je i u Hotelu Bellevue Tlapák. Hotel Zámeček má parkoviště přímo u hotelu.
Ano, od 1. ledna 2022 vstoupila v platnost obecně závazná vyhláška města Poděbrady o místních poplatcích, který pojednává o poplatku z pobytu. Tento poplatek činí 30 Kč/den.
Od poplatku jsou osvobozeny:
Při objednávce zvažte důkladně výběr pobytu. Lázeňské procedury v rámci wellness pobytů jsou procedury volně prodejné, tzn. bez lékařské prohlídky. Pokud si nejste jisti výběrem procedur, konzultujte vhodnost se svým lékařem. Úpravy procedur u wellness pobytů nejsou možné. Pokud si přejete sestavit pobyt ze svých vybraných procedur, zvolte pobyt šitý na míru.
Pokud máte zájem o procedury léčebné, nabízíme léčebný pobyt pro samoplátce, kde jsou procedury stanoveny na základě vyšetření lázeňským lékařem.
akceptujeme Sphere Card, Benefit Plus. Nabízíme slevy i pro klienty Pražské plynárenské nebo KB Penzijní společnosti. Zjistěte více o slevových a benefit programech.
apartmán je pro 2 osoby, cena v mimosezóně i v hlavní sezóně je 500 Kč/pokoj/noc, v hotelu Chariclea 1 000 Kč/pokoj/noc.
Ano je možná, všechny naše hotelové recepce mají platební terminály. Při objednávce pobytu umožňujeme platbu přes platební bránu nebo Apple Pay a Google Pay.
naše lázně umožňují pobyt malých a středních plemen zvířecích miláčků za poplatek 500 Kč/noc. Pobyt s domácím zvířetem je nutné vždy ohlásit předem. Pobyt je dovolen pouze na 3* hotelech - Libuše a Zimní lázně. Zvíře nesmí žádným způsobem narušovat chod hotelu, v opačném případě si vyhrazujeme právo řešit věc adekvátním způsobem. Vyhrazujeme si také právo na odmítnutí pobytu s domácím zvířetem.
pro objednání pobytu přes zaměstnavatele stačí uvést do objednávkového formuláře fakturační údaje firmy (včetně IČO), na kterou chcete zvýhodnění uplatnit.
Před pobytem vám bude vystavena zálohová faktura, daňový doklad vám automaticky zašleme po skončení pobytu v našich lázních.
Naše lázně nezajišťují péči o děti v době lázeňských procedur. Pokud je dítě v doprovodu dvou dospělých osob, tak jsou procedury načasovány v rozdílných časech, aby bylo o dítě v čase procedury postaráno. Pro děti je k dispozici v rámci procedur pouze solná jeskyně, ostatní procedury jsou poskytovány osobám až od 18 let věku. Od 15 let věku je možná individuální domluva.
Ubytování dítěte na přistýlce je zdarma do 11,99 let. Stravování dětí do 11,99 let za 50 % ceny, od 12 let je stravování bez slevy.
Bohoslužby probíhají pravidelně v Římskokatolickém proboštském kostele Povýšení sv. Kříže v Poděbradech. Zde je také možnost duchovního rozhovoru příp. komentovaná prohlídka kostela ve vybraných termínech (po předchozí telefonické domluvě).
Navštívit je možné také Římskokatolickou farnost v nedaleké Libici nad Cidlinou - rodišti sv. Vojtěcha (od května do prosince).
Kontakt:
ICLic.Mgr.Petr Kubant, probošt
Palackého 72/23, Poděbrady
Mobil: 731 800 196
námi poskytované slevy nelze kombinovat s jinými slevami a akčními nabídkami.
v objednávkovém formuláři uveďte do poznámky, že si přejete objednat pobyt i s dárkovým poukazem. Rádi vám poukaz pošleme elektronicky nebo vytiskneme a zalaminujeme. Poukazy na hodnotu můžete také zaplatit rovnou online platbou. Více informací o našich dárkových poukazech.
pobyt v našich lázních je možné objednat i přes partnerské cestovní agentury. Výhodnější je ale pobyt objednat přímo přes tento náš oficiální web. Pro stálé zákazníky nabízíme při opakované návštěvě věrnostní slevu. Cestovní kancelář také není poskytovatelem služeb. Na Váš dotaz či změnu jsme schopni reagovat rychleji.
pobyt těhotných žen je nutné nahlásit předem. Rádi vám na základě zdravotního stavu individuálně sestavíme nabídku procedur vhodných pro těhotné ženy. V případě dotazů kontaktujte, prosím, naše pracovniceBalneo recepce.
Bezbariérový přístup je umožněn v hotelech Libuše, Zimní lázně, Libenský, Zámeček, G-Rex a v Rehabilitačním centru Máj.
Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům pobytu Komplexní léčebný pobyt pro dospělé posíláme žádost o recenzi.
Za poslední rok nám odpovědělo 726 klientů a 714 z nich bylo s pobytem spokojeno.
Přečtěte si recenze:
Hotel Libenský - masáže v místnosti č.1 ( dne 7.5.2025) velmi studená místnost , netopí se zde . Nepříjemný pocit si lehnout na masážní studené lůžko. Masér velice šikovný . Stravování velice dobré.
Zobrazit pokračování…Hotel Libenský - masáže v místnosti č.1 ( dne 7.5.2025) velmi studená místnost , netopí se zde . Nepříjemný pocit si lehnout na masážní studené lůžko. Masér velice šikovný . Stravování velice dobré.
9. květnaŽe všech zaměstnanců vyzařovala vstřícnost a snaha o naší spokojenost. Výborné procedury i kuchyně. Maximální spokojenost.
Zobrazit pokračování…Že všech zaměstnanců vyzařovala vstřícnost a snaha o naší spokojenost. Výborné procedury i kuchyně. Maximální spokojenost.
9. květnaHygiena prádla na procedurách.
Zobrazit pokračování…Hygiena prádla na procedurách.
6. květnaVlídný a ochotný personál,příjemné procedury, stravování na dobré úrovni. Vybavení pokoje včetně úklidu k plné spokojenosti.Jelikož nejsem nespokojený šťoural, podněty ke zlepšení musíte čerpat od jiných, méně spokojených klientů. Děkuji za příjemné 3 týdny.
Zobrazit pokračování…Vlídný a ochotný personál,příjemné procedury, stravování na dobré úrovni. Vybavení pokoje včetně úklidu k plné spokojenosti.Jelikož nejsem nespokojený šťoural, podněty ke zlepšení musíte čerpat od jiných, méně spokojených klientů. Děkuji za příjemné 3 týdny.
3. květnaPerfektní personál na všech úrovních . Jen bych dal větší důraz na úklid prachu v společných prostorech. Při otevřených oknech a vchodových dveří je ho dost a dost. Správa města by mohla věnovat více energie úklidu chodníků i parků .
Zobrazit pokračování…Perfektní personál na všech úrovních . Jen bych dal větší důraz na úklid prachu v společných prostorech. Při otevřených oknech a vchodových dveří je ho dost a dost. Správa města by mohla věnovat více energie úklidu chodníků i parků .
1. květnaV lázních jsem byla poprvé v životě a byla jsem po všech stránkách velice spokojena a mile překvapena. Útulným, vkusně zařízeným pokojíkem, výborným jídlem v hojném množství, skvělými lázeňskými službami v nádherném prostředí lázní, velmi vstřícným a profesionálním přístupem, počínaje ubytovací…
Zobrazit pokračování…V lázních jsem byla poprvé v životě a byla jsem po všech stránkách velice spokojena a mile překvapena. Útulným, vkusně zařízeným pokojíkem, výborným jídlem v hojném množství, skvělými lázeňskými službami v nádherném prostředí lázní, velmi vstřícným a profesionálním přístupem, počínaje ubytovací kanceláří, kde jsem si z důvodu kardioverze posouvala termín pobytu, přes báječnou Dr. Rybáčkovou, která mi navíc navrhla skvělé a moc příjemné procedury, až po velice vlídný, erudovaný a vstřícný přístup personálu lázní i hotelu. Rovněž mě velice potěšily slevové vouchery na různá skvělá jídla, kávu, vstupy do muzeí (obě jsem velmi ráda využila) či galerie atp. Navíc jsem měla velké štěstí na nádherné počasí, které mi, spolu s krásným, rozkvetlým lázeňským prostředím, pobyt v tento jarní čas velice zpříjemnily. Tímto velice děkuji všem.
30. dubnaJediným problémem je snídaně. Jíst 28 dnů jen nářez,nějakou přesolenou pomazánku a jogurt!!! Sestřičky na procedurách příjemné, vstřícné. Úklid v prostorách mimo pokoj by chtěl zlepšit, vč. větrání prostoru u lékařů a sester. Jinak naprostá spokojenost a ráda se k vám vrátím. Děkuji za…
Zobrazit pokračování…Jediným problémem je snídaně. Jíst 28 dnů jen nářez,nějakou přesolenou pomazánku a jogurt!!! Sestřičky na procedurách příjemné, vstřícné. Úklid v prostorách mimo pokoj by chtěl zlepšit, vč. větrání prostoru u lékařů a sester. Jinak naprostá spokojenost a ráda se k vám vrátím. Děkuji za poskytnutou léčbu. Molly Lajčoková
30. dubnaChování a přístup personálu na procedúrach a jídelně.
Zobrazit pokračování…Chování a přístup personálu na procedúrach a jídelně.
29. dubnalázně jsem navštívil poprvé, tak jsem umírněnější s hodnocením. Snad jediná výtka je k stravě, málo omáčky, tvrdé, suché vepřové maso občas i kuřecí. Jinak jsem vcelku spokojen
Zobrazit pokračování…lázně jsem navštívil poprvé, tak jsem umírněnější s hodnocením. Snad jediná výtka je k stravě, málo omáčky, tvrdé, suché vepřové maso občas i kuřecí. Jinak jsem vcelku spokojen
29. dubna