Update cookies preferences
Recenze Přečtěte si recenze našich pobytů

Foto od našich klientů

Ověřené recenze

98,1 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům našich lázní posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 3 507 klientů a 3 441 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

perfektní

příjemný a vstřícný personál, rehabilitačními sestrami počínaje a uklizečkami konče, stravování chutné , porce dostačující, ubytování bez připomínek.

Zobrazit pokračování…

příjemný a vstřícný personál, rehabilitačními sestrami počínaje a uklizečkami konče, stravování chutné , porce dostačující, ubytování bez připomínek.

4. listopadu
perfektní

Líbilo se mi opravdu vše milý personál v hotelu i v lázních.Kuchyne výborná jen velké porce. Ráda se vrátím.

Zobrazit pokračování…

Líbilo se mi opravdu vše milý personál v hotelu i v lázních.Kuchyne výborná jen velké porce. Ráda se vrátím.

4. listopadu
K. E. (72 let, Hlásná Třebaň)
Podzimní pobyt
Libuše ***
perfektní

Vše bylo super, pěkné a prostorné ubytování, skvělá kuchyně, jen možná nějaký obrázek na zeď by se hodil. Karta výhod je dobrý nápad, využili jsme. Mimosezonní pobyt má samozřejmě svoje omezení (stavební činnost v parku), ale s tím je nutné počítat. Děkujeme za příjemný zážitek. Eva a Pavel…

Zobrazit pokračování…

Vše bylo super, pěkné a prostorné ubytování, skvělá kuchyně, jen možná nějaký obrázek na zeď by se hodil. Karta výhod je dobrý nápad, využili jsme. Mimosezonní pobyt má samozřejmě svoje omezení (stavební činnost v parku), ale s tím je nutné počítat. Děkujeme za příjemný zážitek. Eva a Pavel Kantorovi

4. listopadu
perfektní

Pěkný přístup veškerého personalu

Zobrazit pokračování…

Pěkný přístup veškerého personalu

4. listopadu
perfektní

Dobrý den, vím že moje hodnocení trochu trvalo. Snad vás ale potěší. Nemohou být všichni spokojeni se vším. Z mého pohledu je přístup personálu ke klientům na velmi dobré úrovni a všichni se chovají profesionálně. Myslím, že svých zaměstnanců si můžete vážit a náležitě je ocenit jak finančně tak…

Zobrazit pokračování…

Dobrý den, vím že moje hodnocení trochu trvalo. Snad vás ale potěší. Nemohou být všichni spokojeni se vším. Z mého pohledu je přístup personálu ke klientům na velmi dobré úrovni a všichni se chovají profesionálně. Myslím, že svých zaměstnanců si můžete vážit a náležitě je ocenit jak finančně tak pozitivní motivací. Vím o čem mluvím - také pracuji v sociálních službách. Pochvala dobrým slovem ve správné chvíli má ohromnou pozitivní motivaci. Na jídelníčku by se mohlo samozřejmě zapracovat, ale chápu určitá omezení jak dietní tak finanční. Celkový pohled na pobyt v lázních je pozitivní a kdybych mohl tak se určitě vrátím zpět k Vám. I přístup lidí v obchodech,restauracích, cukrárnách a jinde byl velice pozitivní. Na shledanou Jarda Janovský

3. listopadu
perfektní

Úžasná, a to všestranně,péče v Rehabilitační centrum Máj. Vadil mi pouze poruchami systém polohování lůžka. Horní část nefungovala. Jinak krásný pobyt.

Zobrazit pokračování…

Úžasná, a to všestranně,péče v Rehabilitační centrum Máj. Vadil mi pouze poruchami systém polohování lůžka. Horní část nefungovala. Jinak krásný pobyt.

3. listopadu
S. J. (80 let, Havlíčkův Brod)
Pobyt šitý na míru
Libuše ***
perfektní

Celkové prostředí a přístup personálu byly na velmi vysoké úrovni. Děkuji za příjemný pobyt. S pozdravem Jana Stoklasová.

Zobrazit pokračování…

Celkové prostředí a přístup personálu byly na velmi vysoké úrovni. Děkuji za příjemný pobyt. S pozdravem Jana Stoklasová.

3. listopadu
perfektní

bazen,personal na procedurach a na recepci, vyhled z okna,

Zobrazit pokračování…

bazen,personal na procedurach a na recepci, vyhled z okna,

3. listopadu
dobrá, ale...

Samotná rehabilitace byla perfektní. Pacienti přímo po operaci kteří nemohou moc chodit postrádají kavárnu přímo v objektu. Ubytování hodně zastaralé. Musím pochválit velice chutnou stravu. Velice ochotné rehabilitační pracovnice i paní doktorka.

Zobrazit pokračování…

Samotná rehabilitace byla perfektní. Pacienti přímo po operaci kteří nemohou moc chodit postrádají kavárnu přímo v objektu. Ubytování hodně zastaralé. Musím pochválit velice chutnou stravu. Velice ochotné rehabilitační pracovnice i paní doktorka.

4. listopadu
špatné

Ubytování bylo na velmi nízké úrovni, péče sester nulová, arogantní chování sester i vrchní sestry v Rehabilitačním centru Máj. Rehabilitační personál v přízemí byl vstřícný, profesionální a milý, především paní Jiřina Nováková. Noční sestry, především ty v důchodovém věku byly velmi nepříjemné.

Zobrazit pokračování…

Ubytování bylo na velmi nízké úrovni, péče sester nulová, arogantní chování sester i vrchní sestry v Rehabilitačním centru Máj. Rehabilitační personál v přízemí byl vstřícný, profesionální a milý, především paní Jiřina Nováková. Noční sestry, především ty v důchodovém věku byly velmi nepříjemné.

4. listopadu
Další…

Nabídka práce

Kudy k nám

Časté dotazy

Fotogalerie

Aktuality

O nás

Kontakty

Klub Lázní Poděbrady

Lázeňské noviny

Vědecká rada

Lázeňské domy a místa

Pro média

Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.