Dobrý den, vím že moje hodnocení trochu trvalo. Snad vás ale potěší. Nemohou být všichni spokojeni se vším. Z mého pohledu je přístup personálu ke klientům na velmi dobré úrovni a všichni se chovají profesionálně. Myslím, že svých zaměstnanců si můžete vážit a náležitě je ocenit jak finančně tak…
Zobrazit pokračování…Dobrý den, vím že moje hodnocení trochu trvalo. Snad vás ale potěší. Nemohou být všichni spokojeni se vším. Z mého pohledu je přístup personálu ke klientům na velmi dobré úrovni a všichni se chovají profesionálně. Myslím, že svých zaměstnanců si můžete vážit a náležitě je ocenit jak finančně tak pozitivní motivací. Vím o čem mluvím - také pracuji v sociálních službách. Pochvala dobrým slovem ve správné chvíli má ohromnou pozitivní motivaci. Na jídelníčku by se mohlo samozřejmě zapracovat, ale chápu určitá omezení jak dietní tak finanční. Celkový pohled na pobyt v lázních je pozitivní a kdybych mohl tak se určitě vrátím zpět k Vám. I přístup lidí v obchodech,restauracích, cukrárnách a jinde byl velice pozitivní. Na shledanou Jarda Janovský
3. listopaduZanechte nám prosím svůj email a my Vás budeme několikrát za měsíc informovat o našich aktuálních kulturních akcích nebo akčních pobytech. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.