Polyneuropatie s paretickými projevy Indikace VI/2
Zažádat o lázně

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
205
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Ověřené recenze pobytů s touto indikací

100 % spokojenost

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 10 klientů a 10 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

Naprosta spokojenost, velmi mily personal, strava s drobnymi chybickami, ale vsem se kuchar nezavdeci. Prijemne prostredi celych lazni s dostatecnou moznosti prochazek. Dekuji za prijemny pobyt

Zobrazit pokračování…

Naprosta spokojenost, velmi mily personal, strava s drobnymi chybickami, ale vsem se kuchar nezavdeci. Prijemne prostredi celych lazni s dostatecnou moznosti prochazek. Dekuji za prijemny pobyt

24. října 2023

Laskavost personální procedur a rychlé obslouženi. Snídaně výborne Zlepšení výběr večeři ! Zlepšit nápoje poruchy přístroje.

Zobrazit pokračování…

Laskavost personální procedur a rychlé obslouženi. Snídaně výborne Zlepšení výběr večeři ! Zlepšit nápoje poruchy přístroje.

27. září 2023

Velká spokojenost lékařská, procedury i personál. I ubytování a ochotná pokojská. Průměrná strava, kuchař bez fantazie. Velké porce. Personál jídelny hlučný, nenechá v určeném čase najíst. Nejvíce zklamání s hlučnou hudbou .Dunění a řev do půlnoci. Pacienti si stěžují, ale vás to bude jen mrzet,…

Zobrazit pokračování…

Velká spokojenost lékařská, procedury i personál. I ubytování a ochotná pokojská. Průměrná strava, kuchař bez fantazie. Velké porce. Personál jídelny hlučný, nenechá v určeném čase najíst. Nejvíce zklamání s hlučnou hudbou .Dunění a řev do půlnoci. Pacienti si stěžují, ale vás to bude jen mrzet, ale nic víc.

30. srpna 2023

Byla jsem velice spokojená.Velice chválím jídlo i kuchaře a k obsluze lázní - velice spokojená. Jen to placené parkoviště za hotelem Libenský je v hrozném stavu.

Zobrazit pokračování…

Byla jsem velice spokojená.Velice chválím jídlo i kuchaře a k obsluze lázní - velice spokojená. Jen to placené parkoviště za hotelem Libenský je v hrozném stavu.

19. dubna 2023

Prostředí, ochota personálu a procedury, které pomůžou :-)

Zobrazit pokračování…

Prostředí, ochota personálu a procedury, které pomůžou :-)

18. října 2022
Další recenze...
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.