Update cookies preferences
Stav po kardiochirurgických výkonech – z domova (do 3 měsíců po výkonu) Indikace II/6
Registrace pacienta

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
205
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Foto od našich klientů

Recenze

97,8 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 183 klientů a 179 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

perfektní

Všechno perfektní. Celková spokojenost. Děkuji

Zobrazit pokračování…

Všechno perfektní. Celková spokojenost. Děkuji

10. listopadu
perfektní

Byl jsem velmi spokojený s ubytováním, s jídlem i procedurami. Oceňuji též pomoc paní uklízečky, když jsem byl v nesnázích :)

Zobrazit pokračování…

Byl jsem velmi spokojený s ubytováním, s jídlem i procedurami. Oceňuji též pomoc paní uklízečky, když jsem byl v nesnázích :)

5. listopadu
perfektní

Dobrý den, vím že moje hodnocení trochu trvalo. Snad vás ale potěší. Nemohou být všichni spokojeni se vším. Z mého pohledu je přístup personálu ke klientům na velmi dobré úrovni a všichni se chovají profesionálně. Myslím, že svých zaměstnanců si můžete vážit a náležitě je ocenit jak finančně tak…

Zobrazit pokračování…

Dobrý den, vím že moje hodnocení trochu trvalo. Snad vás ale potěší. Nemohou být všichni spokojeni se vším. Z mého pohledu je přístup personálu ke klientům na velmi dobré úrovni a všichni se chovají profesionálně. Myslím, že svých zaměstnanců si můžete vážit a náležitě je ocenit jak finančně tak pozitivní motivací. Vím o čem mluvím - také pracuji v sociálních službách. Pochvala dobrým slovem ve správné chvíli má ohromnou pozitivní motivaci. Na jídelníčku by se mohlo samozřejmě zapracovat, ale chápu určitá omezení jak dietní tak finanční. Celkový pohled na pobyt v lázních je pozitivní a kdybych mohl tak se určitě vrátím zpět k Vám. I přístup lidí v obchodech,restauracích, cukrárnách a jinde byl velice pozitivní. Na shledanou Jarda Janovský

3. listopadu
perfektní

Spokojenost celková, příjemné ubytování, dobrá kuchyně, léčebné procedury dobře nasazené

Zobrazit pokračování…

Spokojenost celková, příjemné ubytování, dobrá kuchyně, léčebné procedury dobře nasazené

1. listopadu
perfektní

solidní ubytování, skvělá strava a výborné procedůry

Zobrazit pokračování…

solidní ubytování, skvělá strava a výborné procedůry

25. října
dobrá, ale...

Nepřehledné objednávání jídel, dlouhé čekací lhůty u lékaře, ne vždy ochotný personál při procedurách

Zobrazit pokračování…

Nepřehledné objednávání jídel, dlouhé čekací lhůty u lékaře, ne vždy ochotný personál při procedurách

17. listopadu
dobrá, ale...

Dobrá, ale lázně bez bazénu nejsou úplně lázněmi...

Zobrazit pokračování…

Dobrá, ale lázně bez bazénu nejsou úplně lázněmi...

26. října
Další…
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.