Update cookies preferences
Stav po kardiochirurgických výkonech – z domova (do 3 měsíců po výkonu) Indikace II/6
Registrace pacienta

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
205
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Foto od našich klientů

Recenze

97,8 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 185 klientů a 181 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

perfektní

vše bylo super kromě lepšího uklidu a deka na spaní by měla být silnější

Zobrazit pokračování…

vše bylo super kromě lepšího uklidu a deka na spaní by měla být silnější

16. října
perfektní

Byl jsem spokojen s ubytováním, stravou, přístupem personálu.

Zobrazit pokračování…

Byl jsem spokojen s ubytováním, stravou, přístupem personálu.

15. října
perfektní

Sestry na jednotlivých procedůrách byly ochotné poradit když bylo třeba. Ubytovani k plne spokojenosti. Stravovani vynikající.

Zobrazit pokračování…

Sestry na jednotlivých procedůrách byly ochotné poradit když bylo třeba. Ubytovani k plne spokojenosti. Stravovani vynikající.

9. října
perfektní

Myslím, že není co měnit. Cítila jsem se u Vás moc příjemně.

Zobrazit pokračování…

Myslím, že není co měnit. Cítila jsem se u Vás moc příjemně.

3. října
perfektní

Načasování procedur bylo perfektní; časové intervaly mezi dvěma procedurami byly tak dobře načasované, že jste se mohli v klidu dostat k další a k jídlu, aniž byste se cítili uspěchaní.

Zobrazit pokračování…

Načasování procedur bylo perfektní; časové intervaly mezi dvěma procedurami byly tak dobře načasované, že jste se mohli v klidu dostat k další a k jídlu, aniž byste se cítili uspěchaní.

1. října
perfektní

Všechny služby na výbornou. Myslím , že není co zlepšovat.

Zobrazit pokračování…

Všechny služby na výbornou. Myslím , že není co zlepšovat.

16. září
perfektní

Nemám kritických připomínek. Nepřísluší mi vyjadřovat se k léčebným procedůrám. To považuji za rozhodující z lékařského pohledu, nikoliv z pohledu mne - laika.

Zobrazit pokračování…

Nemám kritických připomínek. Nepřísluší mi vyjadřovat se k léčebným procedůrám. To považuji za rozhodující z lékařského pohledu, nikoliv z pohledu mne - laika.

15. září
dobrá, ale...

Ochota zaměstnanců,uhličité koupele(obzvlášť příjemna a ochotná černovláska na lázních4)

Zobrazit pokračování…

Ochota zaměstnanců,uhličité koupele(obzvlášť příjemna a ochotná černovláska na lázních4)

22. září
dobrá, ale...

Bylo to hezké, ale už jsem rád, že jsem doma. S pozdravem Ivan Kis

Zobrazit pokračování…

Bylo to hezké, ale už jsem rád, že jsem doma. S pozdravem Ivan Kis

16. září
Další…
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.