Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:
Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.
Za poslední rok nám odpovědělo 190 klientů a 183 z nich bylo s pobytem spokojeno.
Přečtěte si recenze:
Nemám kritických připomínek. Nepřísluší mi vyjadřovat se k léčebným procedůrám. To považuji za rozhodující z lékařského pohledu, nikoliv z pohledu mne - laika.
Zobrazit pokračování…Nemám kritických připomínek. Nepřísluší mi vyjadřovat se k léčebným procedůrám. To považuji za rozhodující z lékařského pohledu, nikoliv z pohledu mne - laika.
15. záříUbytování,stravování a přístup personálu úplně v pohodě. Perfektní a ochotní rehabilitační pracovníci. Co se mi moc nelíbilo je parčík za hotelem Libenský. Ten povrch chodníku děs běs.
Zobrazit pokračování…Ubytování,stravování a přístup personálu úplně v pohodě. Perfektní a ochotní rehabilitační pracovníci. Co se mi moc nelíbilo je parčík za hotelem Libenský. Ten povrch chodníku děs běs.
24. srpnaKladné hodnotím služby a přístup personálu. Zdá se mi příliš vysoká cena za vstup do bazénu ( důchodce 180Kč).
Zobrazit pokračování…Kladné hodnotím služby a přístup personálu. Zdá se mi příliš vysoká cena za vstup do bazénu ( důchodce 180Kč).
20. srpnaZlepšit úklid na pokoji a hlavně jídlo. Jinak pobyt a procedury byly fajn.
Zobrazit pokračování…Zlepšit úklid na pokoji a hlavně jídlo. Jinak pobyt a procedury byly fajn.
6. záříCelkově příjemné prosttedi a ochotny zdravotnicky personál. Nelíbilo se mi, že jsem vzhledem k tomu že mám omezený pohyb kvůli kolenu dostala virivku, kde jsem se první den pot koukla tak, že ještě odjíždím s modřinami. V protější budově jsou schůdky i lépe vyřešena madla. Podobný problém byl s…
Zobrazit pokračování…Celkově příjemné prosttedi a ochotny zdravotnicky personál. Nelíbilo se mi, že jsem vzhledem k tomu že mám omezený pohyb kvůli kolenu dostala virivku, kde jsem se první den pot koukla tak, že ještě odjíždím s modřinami. V protější budově jsou schůdky i lépe vyřešena madla. Podobný problém byl s uhlicitou koupeli, než jsem zjistila, že existuje suchá. Velkým problémem byla nedostatečná velikost sprchového koutu, hlavně vstupu do něj.
27. srpnaProcedury za jedna. Personál za jedna. Organizace příšerná. Strava příšerná. Personál v lázeňských kavárnách až na výjimky příšerný. Pes /noc *** 500,-Kč, bazén 1h/180 Kč, pozdější odjezd 1000 Kč. Příště jinam.
Zobrazit pokračování…Procedury za jedna. Personál za jedna. Organizace příšerná. Strava příšerná. Personál v lázeňských kavárnách až na výjimky příšerný. Pes /noc *** 500,-Kč, bazén 1h/180 Kč, pozdější odjezd 1000 Kč. Příště jinam.
26. srpnaLázeňská péče co se týká procedur a zdravotních potřeb je na dobré úrovni , sestry které je zajišťují jsou ochotné milé a profesionální. Ubytování a péče o něj 100%. Jediné a co mě ale i ostatním nepřineslo potěšení je strava. Většina připravovaných jídel se nedala ani jíst .Co jsem mohl…
Zobrazit pokračování…Lázeňská péče co se týká procedur a zdravotních potřeb je na dobré úrovni , sestry které je zajišťují jsou ochotné milé a profesionální. Ubytování a péče o něj 100%. Jediné a co mě ale i ostatním nepřineslo potěšení je strava. Většina připravovaných jídel se nedala ani jíst .Co jsem mohl zkonzultovat s ostatními u stolu. Několikrát se stalo že po prvním soustu jídlo odložili. Myslím že za peníze pojišťovny jde připravit chutnější jídla ale musel by je připravit jiný kuchař. Rýže většinou tvrdá a každé jídlo dochucené kečupem se brzy přejí. Obyčejně to bylo tak že čím horší jídlo tím větší porce. Jinak město krásné, čisté a je tu co vidět. V Matula
22. srpna- časování a nevhodné pořadí procedur - kvalita jídel např.tvrdé karbanáty,vepřová kotleta silná,nenaklepaná.....
Zobrazit pokračování…- časování a nevhodné pořadí procedur - kvalita jídel např.tvrdé karbanáty,vepřová kotleta silná,nenaklepaná.....
19. srpnaZanechte nám prosím svůj email a my Vás budeme několikrát za měsíc informovat o našich aktuálních kulturních akcích nebo akčních pobytech. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.