Update cookies preferences
Stav po kardiochirurgických výkonech – z domova (do 3 měsíců po výkonu) Indikace II/6
Registrace pacienta

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
205
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Foto od našich klientů

Recenze

96,3 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 190 klientů a 183 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

perfektní

Nemám kritických připomínek. Nepřísluší mi vyjadřovat se k léčebným procedůrám. To považuji za rozhodující z lékařského pohledu, nikoliv z pohledu mne - laika.

Zobrazit pokračování…

Nemám kritických připomínek. Nepřísluší mi vyjadřovat se k léčebným procedůrám. To považuji za rozhodující z lékařského pohledu, nikoliv z pohledu mne - laika.

15. září
perfektní

Bezva procedury, výborná strava a moc příjemný personál. Ubytování bez problému. Děkuji za příjemný pobyt.

Zobrazit pokračování…

Bezva procedury, výborná strava a moc příjemný personál. Ubytování bez problému. Děkuji za příjemný pobyt.

2. září
perfektní

Ubytování,stravování a přístup personálu úplně v pohodě. Perfektní a ochotní rehabilitační pracovníci. Co se mi moc nelíbilo je parčík za hotelem Libenský. Ten povrch chodníku děs běs.

Zobrazit pokračování…

Ubytování,stravování a přístup personálu úplně v pohodě. Perfektní a ochotní rehabilitační pracovníci. Co se mi moc nelíbilo je parčík za hotelem Libenský. Ten povrch chodníku děs běs.

24. srpna
perfektní

Kladné hodnotím služby a přístup personálu. Zdá se mi příliš vysoká cena za vstup do bazénu ( důchodce 180Kč).

Zobrazit pokračování…

Kladné hodnotím služby a přístup personálu. Zdá se mi příliš vysoká cena za vstup do bazénu ( důchodce 180Kč).

20. srpna
dobrá, ale...

Zlepšit úklid na pokoji a hlavně jídlo. Jinak pobyt a procedury byly fajn.

Zobrazit pokračování…

Zlepšit úklid na pokoji a hlavně jídlo. Jinak pobyt a procedury byly fajn.

6. září
dobrá, ale...

Celkově příjemné prosttedi a ochotny zdravotnicky personál. Nelíbilo se mi, že jsem vzhledem k tomu že mám omezený pohyb kvůli kolenu dostala virivku, kde jsem se první den pot koukla tak, že ještě odjíždím s modřinami. V protější budově jsou schůdky i lépe vyřešena madla. Podobný problém byl s

Zobrazit pokračování…

Celkově příjemné prosttedi a ochotny zdravotnicky personál. Nelíbilo se mi, že jsem vzhledem k tomu že mám omezený pohyb kvůli kolenu dostala virivku, kde jsem se první den pot koukla tak, že ještě odjíždím s modřinami. V protější budově jsou schůdky i lépe vyřešena madla. Podobný problém byl s uhlicitou koupeli, než jsem zjistila, že existuje suchá. Velkým problémem byla nedostatečná velikost sprchového koutu, hlavně vstupu do něj.

27. srpna
dobrá, ale...

Procedury za jedna. Personál za jedna. Organizace příšerná. Strava příšerná. Personál v lázeňských kavárnách až na výjimky příšerný. Pes /noc *** 500,-Kč, bazén 1h/180 Kč, pozdější odjezd 1000 Kč. Příště jinam.

Zobrazit pokračování…

Procedury za jedna. Personál za jedna. Organizace příšerná. Strava příšerná. Personál v lázeňských kavárnách až na výjimky příšerný. Pes /noc *** 500,-Kč, bazén 1h/180 Kč, pozdější odjezd 1000 Kč. Příště jinam.

26. srpna
dobrá, ale...

Lázeňská péče co se týká procedur a zdravotních potřeb je na dobré úrovni , sestry které je zajišťují jsou ochotné milé a profesionální. Ubytování a péče o něj 100%. Jediné a co mě ale i ostatním nepřineslo potěšení je strava. Většina připravovaných jídel se nedala ani jíst .Co jsem mohl…

Zobrazit pokračování…

Lázeňská péče co se týká procedur a zdravotních potřeb je na dobré úrovni , sestry které je zajišťují jsou ochotné milé a profesionální. Ubytování a péče o něj 100%. Jediné a co mě ale i ostatním nepřineslo potěšení je strava. Většina připravovaných jídel se nedala ani jíst .Co jsem mohl zkonzultovat s ostatními u stolu. Několikrát se stalo že po prvním soustu jídlo odložili. Myslím že za peníze pojišťovny jde připravit chutnější jídla ale musel by je připravit jiný kuchař. Rýže většinou tvrdá a každé jídlo dochucené kečupem se brzy přejí. Obyčejně to bylo tak že čím horší jídlo tím větší porce. Jinak město krásné, čisté a je tu co vidět. V Matula

22. srpna
špatné

- časování a nevhodné pořadí procedur - kvalita jídel např.tvrdé karbanáty,vepřová kotleta silná,nenaklepaná.....

Zobrazit pokračování…

- časování a nevhodné pořadí procedur - kvalita jídel např.tvrdé karbanáty,vepřová kotleta silná,nenaklepaná.....

19. srpna
Další…
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.