Update cookies preferences
Ostatní séronegativní spondartitis Indikace VII/3
Registrace pacienta

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Recenze

100 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 5 klientů a 5 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

dobrá, ale...

Líbil se mi přístup některých sestřiček na procedurách. I personál úklidu dělá svoji práci úžasně.. Za to bohužel kavárenský personál je velmi slabý.. A bohužel mezi nejhorší řadím stravu.. snídaně formou bufetu sice dobrý, ale bez fantazie..

Zobrazit pokračování…

Líbil se mi přístup některých sestřiček na procedurách. I personál úklidu dělá svoji práci úžasně.. Za to bohužel kavárenský personál je velmi slabý.. A bohužel mezi nejhorší řadím stravu.. snídaně formou bufetu sice dobrý, ale bez fantazie..

17. dubna
perfektní

Pro mě byl pobyt naprosto v pořádku. Navržené procedury mému tělu určitě vyhovovaly. Ubytování a kompletní služby hotelu v pořádku. Jen se musím zmínit o jídelně a kuchyni. Obsluha v pořádku, ale výběr opakujících se jídel a jeho pestrostí jsem moc spokojen nebyl. Shrnuto skoro samá omáčka a…

Zobrazit pokračování…

Pro mě byl pobyt naprosto v pořádku. Navržené procedury mému tělu určitě vyhovovaly. Ubytování a kompletní služby hotelu v pořádku. Jen se musím zmínit o jídelně a kuchyni. Obsluha v pořádku, ale výběr opakujících se jídel a jeho pestrostí jsem moc spokojen nebyl. Shrnuto skoro samá omáčka a jeden kuchař je určitě kečupový král. Několikrát bylo špatné maso, lidé chodili reklamovat, reklamace uznána, ale žádná omluva do jídelny nepřišla. Toto nebyly zrovna situace, se kterými by se měli pacienti setkávat. Celkový můj pocit je perfektní a rád se k vám na léčení vrátím. Pokud budete chtít nějaké další poznatky, tak mě prosím kontaktujte. S pozdravem Josef Filip

10. dubna
perfektní

Ve vašich lazních jsem byla velmi spokojená.Škoda,že můj zdravotní stav mi nedovolil pobyt u Vás dokončit.Příští rok ,budou- li mi lazně schvaleny vás určitě navštívím.Také moc děkuji p.dr.Gajdošové ,která mně odeslala do nemocnice a tam zjistily,že jsem prodělala několik plicních embolii a tím mi…

Zobrazit pokračování…

Ve vašich lazních jsem byla velmi spokojená.Škoda,že můj zdravotní stav mi nedovolil pobyt u Vás dokončit.Příští rok ,budou- li mi lazně schvaleny vás určitě navštívím.Také moc děkuji p.dr.Gajdošové ,která mně odeslala do nemocnice a tam zjistily,že jsem prodělala několik plicních embolii a tím mi možná zachránila životJeště jednou děkuji .

27. listopadu 2024
Další…
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.