Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:
Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.
Za poslední rok nám odpovědělo 38 klientů a 38 z nich bylo s pobytem spokojeno.
Přečtěte si recenze:
Plus: milý personál, vyborne jídlo, dobre ubytování, dobre umístění hotelu Minus: podivný stav parkoviste - nebezpečí úrazu, havarijní stav chodníku a schodů ze strany doktorů, nedodržování času procedur (používat hodiny zejména u masazi), složitý přechod mezi budovami, uzavření bazénu bez omluvy…
Zobrazit pokračování…Plus: milý personál, vyborne jídlo, dobre ubytování, dobre umístění hotelu Minus: podivný stav parkoviste - nebezpečí úrazu, havarijní stav chodníku a schodů ze strany doktorů, nedodržování času procedur (používat hodiny zejména u masazi), složitý přechod mezi budovami, uzavření bazénu bez omluvy a bez náhrady. Celkově lazne doporučuji. P. Bohun
1. říjnaProcedury skvělé, personál vstřícný, slevové akce potěšily, kulturní akce moc pěkné, výborné prostředí, skvělé butiky - past na peněženky. Nedostatky: Malý výběr při snídani - jednotvárnost. Absence klimatizace v 37 stupních v pokoji otočeném na jih je peklo. Holubů na střeše je moc, vrkají už v 5…
Zobrazit pokračování…Procedury skvělé, personál vstřícný, slevové akce potěšily, kulturní akce moc pěkné, výborné prostředí, skvělé butiky - past na peněženky. Nedostatky: Malý výběr při snídani - jednotvárnost. Absence klimatizace v 37 stupních v pokoji otočeném na jih je peklo. Holubů na střeše je moc, vrkají už v 5 ráno a každý den jsem měla v pokoji peří. Celkově hodnotím kladně.
12. záříPřidat papírové kapesníky na pokoj+ sprchový gel
Zobrazit pokračování…Přidat papírové kapesníky na pokoj+ sprchový gel
27. srpnaProfesionální přístup zaměstnanců,není co by dalo vytknout.
Zobrazit pokračování…Profesionální přístup zaměstnanců,není co by dalo vytknout.
30. červenceVe Vašich lázních jsem byla spokojená, pochvalu vyřiďte všem zaměstnancům lázní, jediné co by se dalo určitě ještě zlepšit je strava. Jídla byl dostatek, ale často se opakovaly hnědé omáčky, kterým se u nás říká UHO.
Zobrazit pokračování…Ve Vašich lázních jsem byla spokojená, pochvalu vyřiďte všem zaměstnancům lázní, jediné co by se dalo určitě ještě zlepšit je strava. Jídla byl dostatek, ale často se opakovaly hnědé omáčky, kterým se u nás říká UHO.
7. říjnaZlepšit rozpis procedur. Individuální cvičení hned po jídle není dobré. Zlepšit stravu v hotelu Libeňský. 5 dní stejné nebo podobné jídlo. jídlo. Chyba je v plánování. Personál je tu výborný, ochotný.
Zobrazit pokračování…Zlepšit rozpis procedur. Individuální cvičení hned po jídle není dobré. Zlepšit stravu v hotelu Libeňský. 5 dní stejné nebo podobné jídlo. jídlo. Chyba je v plánování. Personál je tu výborný, ochotný.
7. srpnaNedostatečná vybavenost v koupelně (chybí poličky a háčky). Personál v lázních, na procedurách i v kuchyni milý a vstřícný.
Zobrazit pokračování…Nedostatečná vybavenost v koupelně (chybí poličky a háčky). Personál v lázních, na procedurách i v kuchyni milý a vstřícný.
20. květnaSuper pobyt, dobré jídlo, ochotný personál. v jídelně však málo prostoru, pokud někdo vstává, s bídou se proplazí - lidé s holí nebo chodítkem mají teda dost negativní zážitky a ostatní také. Fronty na kávu potupné a nekonečné. Horká voda na čaj z automatu je na dvojí cyklus, aby se 1 šálek…
Zobrazit pokračování…Super pobyt, dobré jídlo, ochotný personál. v jídelně však málo prostoru, pokud někdo vstává, s bídou se proplazí - lidé s holí nebo chodítkem mají teda dost negativní zážitky a ostatní také. Fronty na kávu potupné a nekonečné. Horká voda na čaj z automatu je na dvojí cyklus, aby se 1 šálek vůbec naplnil. Ostatní nápoje ledové, o džusu jsem si nechávala zdát-ze všeho tekla pouze čistá voda. Však je ale nejzdravější, neublížila nikomu.
20. květnaUbytování - příšerné polštáře, nemožnost ovládat kličky u oken od země. Stravování - cca ze 60% škoda surovin k přípravě pokrmů, ale nemusela jsem vařit a mýt nádobí. Kladně hodnotím personál jak paní pokojské, recepční tak i v jídelně.
Zobrazit pokračování…Ubytování - příšerné polštáře, nemožnost ovládat kličky u oken od země. Stravování - cca ze 60% škoda surovin k přípravě pokrmů, ale nemusela jsem vařit a mýt nádobí. Kladně hodnotím personál jak paní pokojské, recepční tak i v jídelně.
17. květnaZanechte nám prosím svůj email a my Vás budeme několikrát za měsíc informovat o našich aktuálních kulturních akcích nebo akčních pobytech. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.