Update cookies preferences
Po infarktu myokardu Indikace II/2
Registrace pacienta

do 12 měsíců po vzniku infarktu myokardu

Překonal jste infarkt myokardu?

Lázně Poděbrady ,a.s., - specialista na lázeňskou léčbu pacientů s onemocněním srdce Vám s týmem specialistů nabízí pomoc po překonání infarktu myokardu v programu kardiorehabilitace v rámci komplexní lázeňské léčby.

Mám nárok na lázně?

Nárok na komplexní lázeňskou léčbu v délce 28-mi dnů je do 12-ti měsíců po vzniku infarktu myokardu (indikační skupina II/2).

Jak se dostat do lázní?

Pokus se rozhodnete využít možnosti léčení v našich lázních, stačí k tomu udělat několik jednoduchých kroků. Postup naleznete zde.

Co mě v rámci programu kardiorehabilitace čeká?

Kardiorehabilitace probíhá vždy pod dohledem lékaře. Základem je individuální nastavení podle zdravotního stavu a potřeb konkrétního pacienta.
pohybová aktivita– rozdělená do několika částí – zahřívací část(( např. rozcvička, strečink, apod.), aerobní trénink ( bicyklový ergometr apod.), relaxační část (pomalá chůze, strečink apod.) a event. silový trénink. Vše probíhá pod dohledem odborného personálu, kontroly krevního tlaku a tepové frekvence
balneoterapie – využití unikátního přírodního minerálního zdroje - poděbradské uhličité koupele pro vasodilatace (rozšíření cév), následně snížení krevního tlaku, zvýšení minutového srdečního výdeje.
edukace – rizikové faktory a možnosti jejich ovlivnění (odvykání kouření, poradenství v oblasti stravy, zvládání stresu a edukaci o významu užívání léků).

Benefity (výhody) po kardiorehabilitaci v lázních = srdce v kondici

Na srdce jsou Poděbrady!

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
205
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Foto od našich klientů

Recenze

98,7 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 78 klientů a 77 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

perfektní

Bylo to prima včetně procedur. Ke stravě: jídlo bylo dobré a hlavně ho bylo moc.Doporučoval bych zmenšit porce.

Zobrazit pokračování…

Bylo to prima včetně procedur. Ke stravě: jídlo bylo dobré a hlavně ho bylo moc.Doporučoval bych zmenšit porce.

10. září
perfektní

sestřičky byly moc příjemné

Zobrazit pokračování…

sestřičky byly moc příjemné

19. srpna
perfektní

V lázních jsem byl poprvé a naprosto spokojený od příjmu až po odchod z hotelu.Mnoho spokojenosti jsem prožíval v uhličitých vanách a masážích ,zvlaště od terapeuta Sergeje ,který jako jediný muž v lázních nemá obdoby.Vzorná byla celá kuchyně ,a její obsluha pacientů až po úklidové…

Zobrazit pokračování…

V lázních jsem byl poprvé a naprosto spokojený od příjmu až po odchod z hotelu.Mnoho spokojenosti jsem prožíval v uhličitých vanách a masážích ,zvlaště od terapeuta Sergeje ,který jako jediný muž v lázních nemá obdoby.Vzorná byla celá kuchyně ,a její obsluha pacientů až po úklidové služby. Zlepšení bych rád viděl v delších časových procedurách alepoň z 15 na 20 min.Nastavení procedur bylo rovněž výborně nastavené.Opravdu můj 28 denní lázeňský odpočinek mě po infarktu miokardu postavil na nohy a cítím se opět v plné tšlesné kondici. Ještě jednou mnohokrát děkuji celému kolektivu Lázně Poděbrady za dokonalé profesionální služby.

24. června
dobrá, ale...

Ubytování: když jsou pokoje bez klimatizace, bylo by dobré nabídnout hostům místo teplé deky ve vedrech například jen prostěradlo. Jídlo: přílohy se občas nepovedly (proti tomu maso bylo dobré a bylo hodně). Procedury: jestliže je tělocvična v jiném budově než ubytování, pak by u ní měly být…

Zobrazit pokračování…

Ubytování: když jsou pokoje bez klimatizace, bylo by dobré nabídnout hostům místo teplé deky ve vedrech například jen prostěradlo. Jídlo: přílohy se občas nepovedly (proti tomu maso bylo dobré a bylo hodně). Procedury: jestliže je tělocvična v jiném budově než ubytování, pak by u ní měly být šatny.

14. září
dobrá, ale...

Vše bylo v pořádku, ale je vždy co zlepšovat. 1) nelíbil jsi mi volební meeting před hotelem Libánský, Motoristů a Stačilo. Podle mě to sem nepatří. Je to zneužívání důchodců, kteří se sem přijel léčit. 2) co se týče jídelníčku, tak mě osobně chyběli luštěniny. 3) navštívil jsem váš krásný…

Zobrazit pokračování…

Vše bylo v pořádku, ale je vždy co zlepšovat. 1) nelíbil jsi mi volební meeting před hotelem Libánský, Motoristů a Stačilo. Podle mě to sem nepatří. Je to zneužívání důchodců, kteří se sem přijel léčit. 2) co se týče jídelníčku, tak mě osobně chyběli luštěniny. 3) navštívil jsem váš krásný bazén, který je velmi dobře vybaven. Kolem bazénu při navlhčení podlahy jsem nepříjemně uklouzl a natáhl si zadní přitahovač na noze. Chtěl bych poděkovat všem lidem a personálu za velmi krásný a příjemný pobyt ve vašich lázních.

10. září
dobrá, ale...

Jídlo bylo celkem dobré , ale tak tvrdé kuřecí maso a zvláště "vepřový " řízek jsem za celý svůj život neokusil. Kuchař neumí maso připravit a krájet přes vlákna. Ubytování a ostatní služby byly na dobré úrovni. Děkuji .

Zobrazit pokračování…

Jídlo bylo celkem dobré , ale tak tvrdé kuřecí maso a zvláště "vepřový " řízek jsem za celý svůj život neokusil. Kuchař neumí maso připravit a krájet přes vlákna. Ubytování a ostatní služby byly na dobré úrovni. Děkuji .

9. září
dobrá, ale...

Ubytování i procedury výborné. Jen u některých procedur byly krátké časové úseky na přemístění se za další procedurou, obzvláště, pokud byla v jiném zařízení(G-Rex apod.) Někdy byly nastavené nevhodné kombinace po sobě jdoucích procedur,př.perličková koupel a následně hned rotoped. Vylepšit by…

Zobrazit pokračování…

Ubytování i procedury výborné. Jen u některých procedur byly krátké časové úseky na přemístění se za další procedurou, obzvláště, pokud byla v jiném zařízení(G-Rex apod.) Někdy byly nastavené nevhodné kombinace po sobě jdoucích procedur,př.perličková koupel a následně hned rotoped. Vylepšit by se měla hlavně kuchyně. Především mě překvapila absence pravého másla u snídaní, a také chyběla denní nabídka sladkého pečiva. Pokud se nějaké párkrát objevilo, nebylo připraveno v dostatečném množství. Denní nabídka másla a sladkého pečiva je standardem u jiných hotelů a penzionů. Co mě překvapilo, byla naprostá absence nějaké rampy u vchodu do hotelu Libenský a i do jeho nové části pro klienty, kteří se tu léčí s pohybovým aparátem nebo i jen starší senioři, kteří mají problémy s chůzí. Všude musíte zdolávat schody, především při přechodu do nové části hotelu, aby jste se dostali k dalšímu výtahu v této nové části, máte zde 6 schodů, což je pro některá jedince nepřekonatelná překážka, př.klienti s chodítkem. Ono to není jednoduché ani v případě nastěhování se na celý měsíční pobyt,kdy táhnete velký kufr a ani nemusíte mít problém s chůzí. Hodila by se při tom v jejich části zabudovaná nějaká nakloněná plošina.

4. srpna
dobrá, ale...

měla by se zlepšit bezbariérovost pro méně mobilní klienty

Zobrazit pokračování…

měla by se zlepšit bezbariérovost pro méně mobilní klienty

31. července
dobrá, ale...

U mne lázně splnily, co jsem očekával i neočekával - uklidnění, odpočinek, dokonalou relaxaci. Počet procedur byl vyvážený, časový harmonogram přijatelný, přístup sester vynikající a vstřícný. V žádném případě nelze personálu nic vytknout. Tak stejně obsluha v jídelně. Velice mne překvapilo (v…

Zobrazit pokračování…

U mne lázně splnily, co jsem očekával i neočekával - uklidnění, odpočinek, dokonalou relaxaci. Počet procedur byl vyvážený, časový harmonogram přijatelný, přístup sester vynikající a vstřícný. V žádném případě nelze personálu nic vytknout. Tak stejně obsluha v jídelně. Velice mne překvapilo (v dobrém) stravování. Očekával jsem dietu, ale jídla byla rozmanitá, skladbou pestrá, vždy chutná, porce dostatečné, nic mi nescházelo. Naopak jsem v lázních i mírně přibral. A pak se řekne: "dieta"! Mrzí mne, že svým nasazením personál kompenzuje to, co mírně nezvládá management lázní. Samozřejmě, prostory jsou veliké, areál rozsáhlý, ale je vidno, že by si některé části lázní zasloužily přinejmenším "generální úklid", když ne přímo i rekonstrukci. Aspoň to na mne tak někde působilo, zvláště hotel G-rex působí (zvláště zvenku) dost žalostně. Byl jsem ubytovaný v "nové budově" Hotelu Libenský. Když porovnám cenu přistýlky (a vím o čem mluvím, protože jsem několikrát využil - měl jsem párkrát o víkendech návštěvu někoho z rodiny) a prostředí hotelu (chodby, schodiště), tak se jedná o velký nepoměr. Cena jako v nějakém "Hiltonu", ale zvláště v nové budově chodby a schodiště jak na nějakých kolejí - sterilní bílá, chtělo by to nějaké oživení. Nepřipomíná to moc hotel. Nemusí být všude koberce, ale třeba více zeleně, nějaký ten obrázek, prostě zútulnění prostředí. Nabízí se umístit třeba tabule s uvedením, kdy která významná osoba navštívila lázně. Něco málo je v suterénu staré budovy, když se jde k masážím. A ještě: také stropy a světla jsou taková průmyslová, a to i ve staré budově. Přitom v jídelně jsou ručně vyráběná a stylová světla zn. Lucis. Pak je zajímavým elementem v hotelu "atrium s posezením" s možností zahrát si třeba "dámu". Samozřejmě u mne tyto drobné nedostatky zásadně nedegradovaly můj všeobecný velmi pozitivní dojem z mého pobytu. Protože zážitky, zvláště u mne, jsou založeny na prožitky ze setkávání s lidmi (a v tomto případě personálem) a které, to jsem zmínil výše, jsou jedině pozitivní! Děkuji za příjemný pobyt!

10. července
dobrá, ale...

Myslím, že strava nebyla úplně dobrá. Maso bylo většinou tvrdé, a to i kuřecí. Ostatní bych hodnotil na trojku, jako ve škole. Mluvím pořád o jídle. Jinak jsem byl spokojen. Děkuji Pavel Peroutka

Zobrazit pokračování…

Myslím, že strava nebyla úplně dobrá. Maso bylo většinou tvrdé, a to i kuřecí. Ostatní bych hodnotil na trojku, jako ve škole. Mluvím pořád o jídle. Jinak jsem byl spokojen. Děkuji Pavel Peroutka

24. června
Další…
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.