do 12 měsíců po vzniku infarktu myokardu
Lázně Poděbrady ,a.s., - specialista na lázeňskou léčbu pacientů s onemocněním srdce Vám s týmem specialistů nabízí pomoc po překonání infarktu myokardu v programu kardiorehabilitace v rámci komplexní lázeňské léčby.
Nárok na komplexní lázeňskou léčbu v délce 28-mi dnů je do 12-ti měsíců po vzniku infarktu myokardu (indikační skupina II/2).
Pokus se rozhodnete využít možnosti léčení v našich lázních, stačí k tomu udělat několik jednoduchých kroků. Postup naleznete zde.
Kardiorehabilitace probíhá vždy pod dohledem lékaře. Základem je individuální nastavení podle zdravotního stavu a potřeb konkrétního pacienta.
pohybová aktivita– rozdělená do několika částí – zahřívací část(( např. rozcvička, strečink, apod.), aerobní trénink ( bicyklový ergometr apod.), relaxační část (pomalá chůze, strečink apod.) a event. silový trénink. Vše probíhá pod dohledem odborného personálu, kontroly krevního tlaku a tepové frekvence
balneoterapie – využití unikátního přírodního minerálního zdroje - poděbradské uhličité koupele pro vasodilatace (rozšíření cév), následně snížení krevního tlaku, zvýšení minutového srdečního výdeje.
edukace – rizikové faktory a možnosti jejich ovlivnění (odvykání kouření, poradenství v oblasti stravy, zvládání stresu a edukaci o významu užívání léků).
Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:
Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.
Za poslední rok nám odpovědělo 84 klientů a 82 z nich bylo s pobytem spokojeno.
Přečtěte si recenze:
perfektní obsluha personálu
Zobrazit pokračování…perfektní obsluha personálu
6. listopadupříjemný a vstřícný personál, rehabilitačními sestrami počínaje a uklizečkami konče, stravování chutné , porce dostačující, ubytování bez připomínek.
Zobrazit pokračování…příjemný a vstřícný personál, rehabilitačními sestrami počínaje a uklizečkami konče, stravování chutné , porce dostačující, ubytování bez připomínek.
4. listopaduDobrá kuchyně v Libenským,dobrý personál na procedurách, zbytečný příplatky za všechno,. Alespoň parkoviště pro ubytované by mělo být zdarma
Zobrazit pokračování…Dobrá kuchyně v Libenským,dobrý personál na procedurách, zbytečný příplatky za všechno,. Alespoň parkoviště pro ubytované by mělo být zdarma
26. říjnaVše bylo v pohodě. Strava i ubytování (jednolužkový pokoj) včetně úklidu bylo v pořádku. Velké poděkování všemu perosnálu za přístup k pacientům. VElmi jsme si užil bazénu Chariclea - nemá to chybu. Velice děkuji. JK.
Zobrazit pokračování…Vše bylo v pohodě. Strava i ubytování (jednolužkový pokoj) včetně úklidu bylo v pořádku. Velké poděkování všemu perosnálu za přístup k pacientům. VElmi jsme si užil bazénu Chariclea - nemá to chybu. Velice děkuji. JK.
16. říjnaPobyt se mi velmi líbil, pouze ze začátku stále maso a rýže, pak už jsem si vybírala, aby to bylo pestřejší.
Zobrazit pokračování…Pobyt se mi velmi líbil, pouze ze začátku stále maso a rýže, pak už jsem si vybírala, aby to bylo pestřejší.
15. říjnaDobrý den procedury celkem v pořádku. Ohledně stravováni je nutno přehodnotit jídelníček hlavně kvalitu . Kouzelné červené omáčky vždy vzbuzoval obdiv co to vlastně je .Saláty si zaslouží též trochu jemné pozornosti a šetřit octem a pepřem s ohledem na starší generaci.
Zobrazit pokračování…Dobrý den procedury celkem v pořádku. Ohledně stravováni je nutno přehodnotit jídelníček hlavně kvalitu . Kouzelné červené omáčky vždy vzbuzoval obdiv co to vlastně je .Saláty si zaslouží též trochu jemné pozornosti a šetřit octem a pepřem s ohledem na starší generaci.
15. říjnaSpokojenost s ubytováním , úklidem i stravováním a procedurami, negativně hodnotím že jsem po týdnu onemocněl covidem a musel jsem opustit hotel Libenský
Zobrazit pokračování…Spokojenost s ubytováním , úklidem i stravováním a procedurami, negativně hodnotím že jsem po týdnu onemocněl covidem a musel jsem opustit hotel Libenský
9. říjnaPobyt ve vašich lázních byl příjemný a prospěšný. Paní MUDr Gajdošová, příjemná a profesionální. Personál při procedurách příjemný , pokojská taktéž. Pripominky: ve dvoulůžkovém pokoji málo úložného prostoru. Na recepci nejstarší pracovnice ( tmavovlasá s brýlemi) neochotná a nepříjemná.
Zobrazit pokračování…Pobyt ve vašich lázních byl příjemný a prospěšný. Paní MUDr Gajdošová, příjemná a profesionální. Personál při procedurách příjemný , pokojská taktéž. Pripominky: ve dvoulůžkovém pokoji málo úložného prostoru. Na recepci nejstarší pracovnice ( tmavovlasá s brýlemi) neochotná a nepříjemná.
8. říjnaNazvala bych tento dotazník spíše dotazníkem nespokojenosti,a to z několika důvodů - -Po telefonickém dotazu zda jsou procedury a bazén pod jednou střechu jsem byla ujištěna,že ano.Opak byl pravdou,na procedury jsem musela docházet a bazén NEBYL v provozu vůbec. -Škoda,že na vašich vebovkách není…
Zobrazit pokračování…Nazvala bych tento dotazník spíše dotazníkem nespokojenosti,a to z několika důvodů - -Po telefonickém dotazu zda jsou procedury a bazén pod jednou střechu jsem byla ujištěna,že ano.Opak byl pravdou,na procedury jsem musela docházet a bazén NEBYL v provozu vůbec. -Škoda,že na vašich vebovkách není prezentace jednolůžkového pokoje,viděla jsem jej až po zaplacení a byla rožčarovaná.Pokojík 2*3 m,kde se nedala pro stolek a křeslo otevřít skříń. 750kč doplatek za noc,je trochu přestřelená.Kdybych věděla,jaké obytování nabízíte,určitě bych zvolila jinou destinaci. Strava-kapitola sama pro sebe-prý švédský stůl-u vánočky velká cedule-pouze jeden kousek na osobu,trapné.Jinak šunka,sýr,pomazáka,zkuste to jíst měsíc , po týdnu jsem to nedávala.Hlavní jídlo červená omáčka,pokaždé jinak nazvaná,ale červená,zřejmě po výměně kuchaře se strava trochu zlepšila.
5. listopaduZanechte nám prosím svůj email a my Vás budeme několikrát za měsíc informovat o našich aktuálních kulturních akcích nebo akčních pobytech. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.