Update cookies preferences
Po infarktu myokardu Indikace II/2
Registrace pacienta

do 12 měsíců po vzniku infarktu myokardu

Překonal jste infarkt myokardu?

Lázně Poděbrady ,a.s., - specialista na lázeňskou léčbu pacientů s onemocněním srdce Vám s týmem specialistů nabízí pomoc po překonání infarktu myokardu v programu kardiorehabilitace v rámci komplexní lázeňské léčby.

Mám nárok na lázně?

Nárok na komplexní lázeňskou léčbu v délce 28-mi dnů je do 12-ti měsíců po vzniku infarktu myokardu (indikační skupina II/2).

Jak se dostat do lázní?

Pokus se rozhodnete využít možnosti léčení v našich lázních, stačí k tomu udělat několik jednoduchých kroků. Postup naleznete zde.

Co mě v rámci programu kardiorehabilitace čeká?

Kardiorehabilitace probíhá vždy pod dohledem lékaře. Základem je individuální nastavení podle zdravotního stavu a potřeb konkrétního pacienta.
pohybová aktivita– rozdělená do několika částí – zahřívací část(( např. rozcvička, strečink, apod.), aerobní trénink ( bicyklový ergometr apod.), relaxační část (pomalá chůze, strečink apod.) a event. silový trénink. Vše probíhá pod dohledem odborného personálu, kontroly krevního tlaku a tepové frekvence
balneoterapie – využití unikátního přírodního minerálního zdroje - poděbradské uhličité koupele pro vasodilatace (rozšíření cév), následně snížení krevního tlaku, zvýšení minutového srdečního výdeje.
edukace – rizikové faktory a možnosti jejich ovlivnění (odvykání kouření, poradenství v oblasti stravy, zvládání stresu a edukaci o významu užívání léků).

Benefity (výhody) po kardiorehabilitaci v lázních = srdce v kondici

Na srdce jsou Poděbrady!

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
205
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Foto od našich klientů

Recenze

97,6 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 84 klientů a 82 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

perfektní

perfektní obsluha personálu

Zobrazit pokračování…

perfektní obsluha personálu

6. listopadu
perfektní

příjemný a vstřícný personál, rehabilitačními sestrami počínaje a uklizečkami konče, stravování chutné , porce dostačující, ubytování bez připomínek.

Zobrazit pokračování…

příjemný a vstřícný personál, rehabilitačními sestrami počínaje a uklizečkami konče, stravování chutné , porce dostačující, ubytování bez připomínek.

4. listopadu
perfektní

Dobrá kuchyně v Libenským,dobrý personál na procedurách, zbytečný příplatky za všechno,. Alespoň parkoviště pro ubytované by mělo být zdarma

Zobrazit pokračování…

Dobrá kuchyně v Libenským,dobrý personál na procedurách, zbytečný příplatky za všechno,. Alespoň parkoviště pro ubytované by mělo být zdarma

26. října
perfektní

Vše bylo v pohodě. Strava i ubytování (jednolužkový pokoj) včetně úklidu bylo v pořádku. Velké poděkování všemu perosnálu za přístup k pacientům. VElmi jsme si užil bazénu Chariclea - nemá to chybu. Velice děkuji. JK.

Zobrazit pokračování…

Vše bylo v pohodě. Strava i ubytování (jednolužkový pokoj) včetně úklidu bylo v pořádku. Velké poděkování všemu perosnálu za přístup k pacientům. VElmi jsme si užil bazénu Chariclea - nemá to chybu. Velice děkuji. JK.

16. října
dobrá, ale...

Pobyt se mi velmi líbil, pouze ze začátku stále maso a rýže, pak už jsem si vybírala, aby to bylo pestřejší.

Zobrazit pokračování…

Pobyt se mi velmi líbil, pouze ze začátku stále maso a rýže, pak už jsem si vybírala, aby to bylo pestřejší.

15. října
dobrá, ale...

Dobrý den procedury celkem v pořádku. Ohledně stravováni je nutno přehodnotit jídelníček hlavně kvalitu . Kouzelné červené omáčky vždy vzbuzoval obdiv co to vlastně je .Saláty si zaslouží též trochu jemné pozornosti a šetřit octem a pepřem s ohledem na starší generaci.

Zobrazit pokračování…

Dobrý den procedury celkem v pořádku. Ohledně stravováni je nutno přehodnotit jídelníček hlavně kvalitu . Kouzelné červené omáčky vždy vzbuzoval obdiv co to vlastně je .Saláty si zaslouží též trochu jemné pozornosti a šetřit octem a pepřem s ohledem na starší generaci.

15. října
dobrá, ale...

Spokojenost s ubytováním , úklidem i stravováním a procedurami, negativně hodnotím že jsem po týdnu onemocněl covidem a musel jsem opustit hotel Libenský

Zobrazit pokračování…

Spokojenost s ubytováním , úklidem i stravováním a procedurami, negativně hodnotím že jsem po týdnu onemocněl covidem a musel jsem opustit hotel Libenský

9. října
dobrá, ale...

Pobyt ve vašich lázních byl příjemný a prospěšný. Paní MUDr Gajdošová, příjemná a profesionální. Personál při procedurách příjemný , pokojská taktéž. Pripominky: ve dvoulůžkovém pokoji málo úložného prostoru. Na recepci nejstarší pracovnice ( tmavovlasá s brýlemi) neochotná a nepříjemná.

Zobrazit pokračování…

Pobyt ve vašich lázních byl příjemný a prospěšný. Paní MUDr Gajdošová, příjemná a profesionální. Personál při procedurách příjemný , pokojská taktéž. Pripominky: ve dvoulůžkovém pokoji málo úložného prostoru. Na recepci nejstarší pracovnice ( tmavovlasá s brýlemi) neochotná a nepříjemná.

8. října
špatné

Nazvala bych tento dotazník spíše dotazníkem nespokojenosti,a to z několika důvodů - -Po telefonickém dotazu zda jsou procedury a bazén pod jednou střechu jsem byla ujištěna,že ano.Opak byl pravdou,na procedury jsem musela docházet a bazén NEBYL v provozu vůbec. -Škoda,že na vašich vebovkách není…

Zobrazit pokračování…

Nazvala bych tento dotazník spíše dotazníkem nespokojenosti,a to z několika důvodů - -Po telefonickém dotazu zda jsou procedury a bazén pod jednou střechu jsem byla ujištěna,že ano.Opak byl pravdou,na procedury jsem musela docházet a bazén NEBYL v provozu vůbec. -Škoda,že na vašich vebovkách není prezentace jednolůžkového pokoje,viděla jsem jej až po zaplacení a byla rožčarovaná.Pokojík 2*3 m,kde se nedala pro stolek a křeslo otevřít skříń. 750kč doplatek za noc,je trochu přestřelená.Kdybych věděla,jaké obytování nabízíte,určitě bych zvolila jinou destinaci. Strava-kapitola sama pro sebe-prý švédský stůl-u vánočky velká cedule-pouze jeden kousek na osobu,trapné.Jinak šunka,sýr,pomazáka,zkuste to jíst měsíc , po týdnu jsem to nedávala.Hlavní jídlo červená omáčka,pokaždé jinak nazvaná,ale červená,zřejmě po výměně kuchaře se strava trochu zlepšila.

5. listopadu
Další…
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.