Update cookies preferences
Mimokloubní revmatismus Indikace VII/4
Registrace pacienta

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Recenze

80,0 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 5 klientů a 4 z nich byli s pobytem spokojeni.

Přečtěte si recenze:

perfektní

velmi dobrý přístup lékařů i ostatního zdravotního personálu, i paní uklizečka velmi vstřícná, obsluha v jídelně bez zádrhelů. jediný problém vidím v tom, že si Vaši klienti nemohou uvařit na pokoji ani čaj ani kávu. Varné konvice by měly rozhodně patřit k základní výbavě pokojů.

Zobrazit pokračování…

velmi dobrý přístup lékařů i ostatního zdravotního personálu, i paní uklizečka velmi vstřícná, obsluha v jídelně bez zádrhelů. jediný problém vidím v tom, že si Vaši klienti nemohou uvařit na pokoji ani čaj ani kávu. Varné konvice by měly rozhodně patřit k základní výbavě pokojů.

22. října
perfektní

maminka má přes 80 let a byla velice spokojená.

Zobrazit pokračování…

maminka má přes 80 let a byla velice spokojená.

19. srpna
perfektní

Byli jsme maximálně spokojeni. Výborná MUDr.Lickova, ochotný a vlidny personál, výborná kuchyně, pořádek.

Zobrazit pokračování…

Byli jsme maximálně spokojeni. Výborná MUDr.Lickova, ochotný a vlidny personál, výborná kuchyně, pořádek.

12. prosince 2023
dobrá, ale...

Snídaně už v 7hod.rano mně hrozně Nicola.

Zobrazit pokračování…

Snídaně už v 7hod.rano mně hrozně Nicola.

3. března
špatné

Moje největší rozčarování bylo ze stravy. Předpokládala jsem, že když se jedná o lázně, bude strava alespoň trochu racionální a zdravá. To co bylo v nabídce, se tomu ani trochu neblížilo. Řekla bych návrat do osmdesátých let do školních jídelen a k UHO omáčce. Já sama jsem vegetarián. Možnost…

Zobrazit pokračování…

Moje největší rozčarování bylo ze stravy. Předpokládala jsem, že když se jedná o lázně, bude strava alespoň trochu racionální a zdravá. To co bylo v nabídce, se tomu ani trochu neblížilo. Řekla bych návrat do osmdesátých let do školních jídelen a k UHO omáčce. Já sama jsem vegetarián. Možnost bezmasého jídla byla vždy jen jedna (teda pokud zrovna nebyly halušky, které byly bohatě doplněny špekem) a někdy i ta jedna byla sladká. Kynuté knedlíky na večeři není podle mě vhodná volba. S dietní sestrou jsem se domluvila na změně, takže mi vyšla vstříc a domluvily jsme se na slané variantě, když bylo v nabídce sladké jídlo. Za to jsem byla vděčná. Vše bylo mastné, plavalo v tuku, jídlo bylo těžké a většina měla oranžovou barvu. Když jsem se ptala dietní sestry a na recepci, jestli bych si nemohla doplatit stravu v jídelně pro klienty samoplátce a vybírat si z bufetových stolů, tak mi bylo řečeno, že to není možné. Dle mého názoru by bylo vhodné začít vařit zdravěji. Klienti jsou kardiaci, diabetici, mají vysoký cholesterol, vysoký tlak, jsou obézní a strava, která se podává jim v žádném případě neprospívá. Ale nejsem výživový poradce, je to jen můj názor. Když to shrnu, tak po měsíci u vás, kdy jsem téměř s každým jídlem bojovala a necítila se po něm vůbec dobře, bez možnosti výběru jiné varianty, tak i přes to, že procedury byly velmi příjemné, se k vám určitě na léčení nevrátím. Strava by měla být součástí léčby a toto není splněno v žádném případě.

21. září
Další…
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.