Procedury jsou vymezovány, možné volby předem stanoveny a cenově u nebydlících samoplátců znevýhodněny pouze jenom díky vazbám s pojištovnou ???? To mi vadilo, že vás pojištovna vlastně v konečném efektu, připřipravuje o zákazníky. Zákazník by si měl z vlastní zdravotní zkušenosti vybrat procedury…
Zobrazit pokračování…Procedury jsou vymezovány, možné volby předem stanoveny a cenově u nebydlících samoplátců znevýhodněny pouze jenom díky vazbám s pojištovnou ???? To mi vadilo, že vás pojištovna vlastně v konečném efektu, připřipravuje o zákazníky. Zákazník by si měl z vlastní zdravotní zkušenosti vybrat procedury v limitu, který mu pojištovna proplatí. Cena procedur by měla být pro kienty jedna at už bydlí nebo nebydlí v hotelu lázní nebo je či není pacient. K čistotě estetice a stravování nemám připomínek. Personál služeb i na procedurách lidsky i profesně bezvadný. Je poznat, že se personálu nelíbí ekonomické chování a to jediného majitele, který využívá lázně jako zdroj prostředků pro investování a podnikání mimo lázně a ne, k jejich zvelebení a ke spokjenosti svých zaměstnanců .
12. prosinceZanechte nám prosím svůj email a my Vás budeme několikrát za měsíc informovat o našich aktuálních kulturních akcích nebo akčních pobytech. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.