Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:
Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.
Za poslední rok nám odpovědělo 153 klientů a 150 z nich bylo s pobytem spokojeno.
Přečtěte si recenze:
Změnit časy obědu a večeři obědy v 11 a večeře v 17 nikde nejsou zlepšit služby personalu v kuchyni a uklizecek chtějí mít brzy hotovo a vyhání pacienty z jídelny a z pokoju
Zobrazit pokračování…Změnit časy obědu a večeři obědy v 11 a večeře v 17 nikde nejsou zlepšit služby personalu v kuchyni a uklizecek chtějí mít brzy hotovo a vyhání pacienty z jídelny a z pokoju
10. červencePřístup zdravotnického a rehabilitačního personálu byl perfektní, ale stravovací služby by potřebovaly zlepšit - porce masa neodpovídají normám, že nezbyde objednaný oběd (řízek) ? Rovněž údržba objektu by zasloužila větší pozornost.
Zobrazit pokračování…Přístup zdravotnického a rehabilitačního personálu byl perfektní, ale stravovací služby by potřebovaly zlepšit - porce masa neodpovídají normám, že nezbyde objednaný oběd (řízek) ? Rovněž údržba objektu by zasloužila větší pozornost.
7. červenceV rehabilitačnim domě Máj se mi líbily všechny procedury ale i v lázních. Bydlení v domě Máj bylo také moc dobré, jen na balkóně chyběly nějaké židle pro odpočinek. Jídlo bylo také velice dobré, jen při dietě pro cukrovku bylo moc ovoce, což není dobré, nahradila bych to zeleninou, nebo alespoň…
Zobrazit pokračování…V rehabilitačnim domě Máj se mi líbily všechny procedury ale i v lázních. Bydlení v domě Máj bylo také moc dobré, jen na balkóně chyběly nějaké židle pro odpočinek. Jídlo bylo také velice dobré, jen při dietě pro cukrovku bylo moc ovoce, což není dobré, nahradila bych to zeleninou, nebo alespoň proložit. Jinak pobyt se mi velice líbil a určitě bych se ráda vrátila. Děkuji všem za příjemný pobyt!
3. červencedobrý přístup fyzioterapeutů. Zlepšit výběr stravování a ůklid pokojů
Zobrazit pokračování…dobrý přístup fyzioterapeutů. Zlepšit výběr stravování a ůklid pokojů
3. červenceJá jsem byla spokojená, jen bych uvítala více uhličitých koupelí, tři na 28 denní pobyt se mně zdá málo.
Zobrazit pokračování…Já jsem byla spokojená, jen bych uvítala více uhličitých koupelí, tři na 28 denní pobyt se mně zdá málo.
2. červenceGastro: nikde neni uvedena velikost a vaha porci. I pres objednavani jidla nekolik dni predem na me nekolikrat nezbylo jidlo a nejen na me, ale i na ostatni. V kuchyni lezi osobni veci vedle vydavanych jidel. V jidelne lezi neporadek pod stoly i tyden, nezameta se, nevytira. Uvazuji o podani…
Zobrazit pokračování…Gastro: nikde neni uvedena velikost a vaha porci. I pres objednavani jidla nekolik dni predem na me nekolikrat nezbylo jidlo a nejen na me, ale i na ostatni. V kuchyni lezi osobni veci vedle vydavanych jidel. V jidelne lezi neporadek pod stoly i tyden, nezameta se, nevytira. Uvazuji o podani podnetu k presetreni na SZPI. Ubytovani: polohovaci postel nepolohuje. Koupelnu sem musel denne vytirat, pri sprchovani, neb vsechna voda tekla do pokoje. Pri destich sem musel vytirat i pokoj, protoze okna i balkon jsou prohnile. Lazensky rezim je nastaven na nocni klid, proc nas v pet rano budilo mlaceni mopem na dvere od uklizeni na chodbe (resil sem to s vrchni sestrou) Procedury: Balneo vana je v mistnosti, kde je na zdi do metru plisen. Ve vane lem spiny kolem dokola. Rotopedy sem za cely pobyt nevidel otrit, natoz desinfikovat (opet zvazuji podat stiznost na Hygienu) Pokud budete se mnou chtit probrat stiznosti, videt fotografie a muj dalsi postup, napiste mi na mail: jardahdsg@icloud.com S pozdravem Jaroslav Vachulka
1. červenceZasláno mailem generálnímu řediteli. Čekám na jeho vyjádření.
Zobrazit pokračování…Zasláno mailem generálnímu řediteli. Čekám na jeho vyjádření.
1. červenceBylo by vhodné investovat do modernizace budovy i přístrojového vybaveni používaného k rehabilitaci
Zobrazit pokračování…Bylo by vhodné investovat do modernizace budovy i přístrojového vybaveni používaného k rehabilitaci
25. červnaAž na brzké zamykání hlavního vchodu už v 20.00hod. i na internátu se zamykal hlavní vchod až v 22.00hod. Hlavní vchod by se mohl opatřit odmykáním pomocí čipu nebo kartou. Zamezilo by se vstupu neoprávněných osob a byl by přehled o příchodu a odchodu klientů.
Zobrazit pokračování…Až na brzké zamykání hlavního vchodu už v 20.00hod. i na internátu se zamykal hlavní vchod až v 22.00hod. Hlavní vchod by se mohl opatřit odmykáním pomocí čipu nebo kartou. Zamezilo by se vstupu neoprávněných osob a byl by přehled o příchodu a odchodu klientů.
21. červnaPerfektní pan primář, výborné jídlo. Ostatní personál též hodnotím kladně. Mínusem je uklid, často nefunkční balneo vana, zanedbané balkony.
Zobrazit pokračování…Perfektní pan primář, výborné jídlo. Ostatní personál též hodnotím kladně. Mínusem je uklid, často nefunkční balneo vana, zanedbané balkony.
18. červnaZanechte nám prosím svůj email a my Vás budeme několikrát za měsíc informovat o našich aktuálních kulturních akcích nebo akčních pobytech. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.
Dle slov rodičů si celý pobyt maximálně užili, odpočinuli si a bylo až neuvěřitelné, že se na každém kroku setkali s usměvavým personálem. Od recepce, všechny sestry a personál. Nikde ani náznak nepříjemnosti nebo neochoty. Takový velký zázrak.