Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:
Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.
Za poslední rok nám odpovědělo 147 klientů a 146 z nich bylo s pobytem spokojeno.
Přečtěte si recenze:
Bylo by vhodné investovat do modernizace budovy i přístrojového vybaveni používaného k rehabilitaci
Zobrazit pokračování…Bylo by vhodné investovat do modernizace budovy i přístrojového vybaveni používaného k rehabilitaci
25. červnaAž na brzké zamykání hlavního vchodu už v 20.00hod. i na internátu se zamykal hlavní vchod až v 22.00hod. Hlavní vchod by se mohl opatřit odmykáním pomocí čipu nebo kartou. Zamezilo by se vstupu neoprávněných osob a byl by přehled o příchodu a odchodu klientů.
Zobrazit pokračování…Až na brzké zamykání hlavního vchodu už v 20.00hod. i na internátu se zamykal hlavní vchod až v 22.00hod. Hlavní vchod by se mohl opatřit odmykáním pomocí čipu nebo kartou. Zamezilo by se vstupu neoprávněných osob a byl by přehled o příchodu a odchodu klientů.
21. červnaPerfektní pan primář, výborné jídlo. Ostatní personál též hodnotím kladně. Mínusem je uklid, často nefunkční balneo vana, zanedbané balkony.
Zobrazit pokračování…Perfektní pan primář, výborné jídlo. Ostatní personál též hodnotím kladně. Mínusem je uklid, často nefunkční balneo vana, zanedbané balkony.
18. červnaObjekt nese silné známky opotřebení, opadané omítky v pokoji, balkony apod.
Zobrazit pokračování…Objekt nese silné známky opotřebení, opadané omítky v pokoji, balkony apod.
17. červnaLíbila se mi souhra různých druhů zařízení, pochopení a ochota personálu. Myslím, že by se mohlo zapracovat na úklidu a případně na exteriéru budov, které pak ničí profesionalitu a krásu interiérů.
Zobrazit pokračování…Líbila se mi souhra různých druhů zařízení, pochopení a ochota personálu. Myslím, že by se mohlo zapracovat na úklidu a případně na exteriéru budov, které pak ničí profesionalitu a krásu interiérů.
17. červnaNaprosto profesionální přístup osetrujiciho personálu se snahou vyhovět potřebám klientů.
Zobrazit pokračování…Naprosto profesionální přístup osetrujiciho personálu se snahou vyhovět potřebám klientů.
13. červnaZ mého pohledu byli všichni milí, usměvaví a ochotní. Ať jsem měla procedůry nebo jsem byla na jídle. Jediné co se mi tam nelíbilo, bylo uklízení na pokojích. Nepřijde mi to adekvátní z hlediska hygieny, jelikož vytírat koupelnu a následně pokoj jedním hadrem bez vymáchání.
Zobrazit pokračování…Z mého pohledu byli všichni milí, usměvaví a ochotní. Ať jsem měla procedůry nebo jsem byla na jídle. Jediné co se mi tam nelíbilo, bylo uklízení na pokojích. Nepřijde mi to adekvátní z hlediska hygieny, jelikož vytírat koupelnu a následně pokoj jedním hadrem bez vymáchání.
12. červnaVětšina procedur pod jednou střechou, ochotní a usměvaví fyzioterapeuti a neustále pomáhající sestřičky, hodně zeleně kolem budovy lázeňského domu a doslova rodinná atmosféra.
Zobrazit pokračování…Většina procedur pod jednou střechou, ochotní a usměvaví fyzioterapeuti a neustále pomáhající sestřičky, hodně zeleně kolem budovy lázeňského domu a doslova rodinná atmosféra.
5. červnaNemám nic co by se mi nelíbilo. Personál skvělí na všech pozicích. Jestli ještě někdy budu potřebovat pooperační péči tak jedině rehabilitační centrum Poděbrady. Celému kolektivu mockrát děkuji!!! Leoš Jaroščák
Zobrazit pokračování…Nemám nic co by se mi nelíbilo. Personál skvělí na všech pozicích. Jestli ještě někdy budu potřebovat pooperační péči tak jedině rehabilitační centrum Poděbrady. Celému kolektivu mockrát děkuji!!! Leoš Jaroščák
2. červnaZanechte nám prosím svůj email a my Vás budeme několikrát za měsíc informovat o našich aktuálních kulturních akcích nebo akčních pobytech. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.
V hotelu Tlapák se mi moc líbilo a pokoj č. 404 Vám vřele doporučuji.