Příspěvek na lázně 4 000 Kč — Lázně Poděbrady, a. s.

Naše lázně jsou zapojeny do systému státního příspěvku na pobyt v lázních.

Jak získat příspěvek?

Doporučujeme ihned objednat termín se správně vygenerovaným kódem. Ozveme se Vám co nejdříve.

Pobyt se státním příspěvkem

Vzhledem k naší kapacitě nabízíme v současnosti pobyty se státním příspěvkem pouze v těchto kombinacích termínů, hotelů a pobytů:

od 2. prosince do 8. prosinceLéčebný pobyt pro samoplátceHotel Libuše
od 2. prosince do 8. prosinceLéčebný pobyt pro samoplátceHotel Bellevue Tlapák
od 2. prosince do 8. prosinceLéčebný pobyt pro samoplátceHotel Zámeček
od 8. prosince do 14. prosinceLéčebný pobyt pro samoplátceHotel Libuše
od 8. prosince do 14. prosinceLéčebný pobyt pro samoplátceHotel Bellevue Tlapák
od 8. prosince do 14. prosinceLéčebný pobyt pro samoplátceHotel Zámeček
od 14. prosince do 20. prosinceLéčebný pobyt pro samoplátceHotel Libuše
od 14. prosince do 20. prosinceLéčebný pobyt pro samoplátceHotel Bellevue Tlapák
od 14. prosince do 20. prosinceLéčebný pobyt pro samoplátceHotel Zámeček
od 19. prosince 2020 do 3. ledna 2021Vánoční + Silvestrovský pobyt 19.12.-3.1.Hotel Bellevue Tlapák
od 19. prosince 2020 do 3. ledna 2021Vánoční + Silvestrovský pobyt 19.12.-3.1.Hotel Zámeček
od 19. prosince 2020 do 3. ledna 2021Vánoční + Silvestrovský pobyt 19.12.-3.1.Hotel Libuše
od 19. prosince 2020 do 3. ledna 2021Vánoční + Silvestrovský pobyt 19.12.-3.1.Hotel Zimní lázně
od 19. prosince 2020 do 3. ledna 2021Vánoční + Silvestrovský pobyt 19.12.-3.1.Hotel Libenský
od 20. prosince do 27. prosinceProdloužený vánoční pobyt 20.-27.12.Hotel Bellevue Tlapák
od 20. prosince do 27. prosinceProdloužený vánoční pobyt 20.-27.12.Hotel Zámeček
od 20. prosince do 27. prosinceProdloužený vánoční pobyt 20.-27.12.Hotel Libuše
od 20. prosince do 27. prosinceProdloužený vánoční pobyt 20.-27.12.Hotel Zimní lázně
od 20. prosince do 27. prosinceProdloužený vánoční pobyt 20.-27.12.Hotel Libenský

Podmínky pro získání příspěvku

Časté dotazy

Platba přes FKSP, benefitní programy a cestovní kanceláře?

Příspěvek lze uplatnit pouze při objednávce a platbě klienta napřímo. Z toho důvodu nelze využít benefitní programy firem a třetích stran. Nelze také provést objednávku pobytu přes cestovní kancelář.

Pobyt mám již objednaný, co mám dělat?

Pokud Váš pobyt splňuje podmínky a je to kapacitně možné, rádi Vám na pobyt vytvoříme novou rezervaci.

Jak Vás mohu konktaktovat?

info@lazne-podebrady.cz

+420 325 606 500

Snažíme se odpovědět na co nejvíce telefonických dotazů, bohužel může být vzhledem k situaci obtížné se nám dovolat. Pokud máte obecný dotaz, zavolejte si prosím na naše recepce:

Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.