Koronavirus a Lázně Poděbrady, a.s. — Lázně Poděbrady, a. s.

Aktualizováno k 24. 4. 2020

Máme pro Vás skvělou zprávu.

Od středy 29. dubna 2020 začínají naše lázně opět přijímat pacienty na lázeňskou péči (komplexní, příspěvková i samoplátecká). Pokud máte u nás návrh od pojišťovny, budeme vás brzy kontaktovat ohledně datumu nástupu. Do 4.5. nevybíráme u pacientů žádné doplatky. V současnosti ladíme bezpečnostní a hygienické detaily, aby pro Vás naše lázně byly co nejvíce bezpečné.

Klienty na komerčních pobytech nesmíme přijímat podle nařízení vlády do 25. května. Pokud máte již domluvený termín, rádi Vám ho přesuneme. Pokud termín nemáte rezervovaný, neváhejte a vyberte si pobyt co nejdříve, o pobyty v létě je u nás vzhledem k situaci velký zájem.

Už se na Vás v rozkvetlých Poděbradech velmi těšíme. ❤️

Prodloužení lázeňské péče – Příspěvková a Komplexní léčba

Podívejte se na vyjádření jednotlivých pojišťoven k prodlužování návrhů zde. Pro bližší informace, prosíme, kontaktujte svou zdravotní pojišťovnu. Plánované nástupy budou postupně měněny dle situace. Již nyní se na vás těšíme.

Prodlužování návrhů na komplexní péči: Platnost návrhu je daná zákonem č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění, ve znění pozdějších předpisů, § 33 odst. 4, a to 3 měsíce. Zatím platí informace, že návrhy neprodlužují, ale pojištěnec si může nechat návrh aktualizovat, znovu potvrdit vystavujícím lékařem. Nezbytná vyšetření pro vystavení návrhu musí být provedena v termínech odpovídajících potřebě posouzení dynamiky procesu onemocnění, standardně by neměla být starší 2 měsíců. V mezidobí mohlo dojít k radikální změně zdravotního stavu, indikaci je proto potřeba ověřit a pak potvrdit.

Lhůty stanovené zákonem z hlediska léčebného efektu u základních pobytů neprodlužují: V případě, že ošetřující lékař doporučí lůžkovou léčebně rehabilitační péči, je možné ji realizovat místo v lázních, v odborné rehabilitační léčebně, kde není zákonem stanovené omezení lhůty pro nástup.

Lhůty stanovené zákonem z hlediska léčebného efektu u opakovaných pobytů, lze prodloužit: V těchto případech je za současného stavu zdůvodnitelné lhůty pro opakovaný pobyt prodloužit. Tedy, když např. pojištěnec z důvodu karantény nenastoupí do lázní, následně si nechá aktualizovat návrh i pokud byl překročen interval pro opakování. Prodloužení lhůty tolerujeme u opakovaného pobytu až o 3 měsíce.

Co dělat v případě, že chci přisunout termín pobytu?

Zavolejte nám nebo napište, rádi vám pobyt bezplatně přesuneme na termín, který vám bude vyhovovat.

Co dělat v případě zakoupeného poukazu na pobyt?

Pokud si přejete termín platnosti poukazu prodloužit, tak nás požádejte, rádi vám poukaz prodloužíme až do 19.12.2020.

Co mám dělat v případě zakoupené vstupenky na kulturní akci?

V současné době je hotel Libuše, kde jste si zakoupili vstupenku uzavřen. Až bude hotel opětovně otevřen, tak je možné zakoupené vstupenky vrátit v hotelové recepci a částka vám bude navrácena. V případě zakoupené vstupenky přes síť GoOut, vyčkejte na navrácení částky na váš účet, které může trvat až 14 dní.

Co dělat v případě zakoupeného pobytu, který se ruší? (Např. Pobyt s koncertem Evy a Vaška, Velikonoce)

Částku za pobyt je možné u nás ponechat a objednat si pobyt v termínu, který vám bude více vyhovovat. V naší nabídce si určitě vyberete, prohlédněte si wellness pobyty. Pro naše klienty chystáme další i pobyty s kulturou, např. Víkend s Duo Jamaha. Pokud si přejeta vrátit za pobyt peníze, prosíme o číslo vašeho účtu.

Přijímáme rezervace pobytů na budoucí období. Odpočinkový pobyt v lázních vám zaručeně napomůže načerpat nové síly.

V případě dalších dotazů nás kontaktujte emailem nebo telefonicky. Telefonní linky mohou být vzhledem k situaci přetížené. Budeme se snažit odpovídat v co nejkratší době.

VAŠE ZDRAVÍ JE PRO NÁS PRIORITOU

Společně vše zvládneme. Těšíme se na vás.

Sledujte naše webové stránky, kde vás budeme informovat o situaci v našich lázních.

Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.